H ελληνική Startup που πήγε «κόντρα» στις πολυεθνικές

0

Agnotis_250Οι πάνες Agnotis όπως και να το δει κανείς ξεχωρίζουν. Πρώτα απ’ όλα το design και η εμφάνισή τους είναι ξεχωριστά, κατά δεύτερον, οι παραγγελίες γίνονται online με χαμηλές τιμές και τρίτον προσφέρουν και συνδρομητικό μοντέλο αγορών για τους πολυάσχολους γονείς.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 από τον Tζάκο Καράσσο, ο οποίος παρά το νεαρό της ηλικίας του είναι αρκετά δραστήριος στην ελληνική Startup σκηνή. Το 2012 είχε κερδίσει το πρώτο βραβείο στην παγκόσμια εβδομάδα επιχειρηματικότητας.

H Agnotis δραστηριοποιείται στην αγορά της παιδικής πάνας, μια μεγάλη αγορά η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο άγγιξε τα 44 δισ. δολ. το 2015 και προβλέπεται ότι θα φτάσει τα 63 δισ. δολ. το 2021. Η συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα μέχρι σήμερα μοιράζεται μεταξύ δυο πολυεθνικών, Procter & Gamble και SCA και των ελληνικών ΜΕΓΑ και Linette.

Το προαιρετικό συνδρομητικό μοντέλο σε ένα fast-moving προϊόν σίγουρα ξεχωρίζει, καταναλωτικά και επιχειρηματικά, προσφέροντας μεγάλο βαθμό ευκολίας στους γονείς, μια και η παραγγελία γίνεται μέσω  Internet και οι πάνες έρχονται ανά δύο ή περισσότερες εβδομάδες σπίτι με κούριερ, δωρεάν μάλιστα.

Η Agnotis τρέχει με δικά της κεφάλαια, δεν έχει δανεισμό ή κάποια άλλη χρηματοδότηση και από τον δεύτερο χρόνο παρουσιάζει διψήφιο αριθμό ανάπτυξης πωλήσεων κάθε μήνα.

Εκτός από τις πωλήσεις online η εταιρεία έχει παρουσία στα supermarket της Λιβύης και εκεί με πρωταγωνιστικό ρόλο, και για το 2017 σχεδιάζει ιντερνετικό λανσάρισμα στη Γερμανία και στη συνέχεια στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Τέλος, η γκάμα προϊόντων Agnotis θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέα προϊόντα βρεφικής φροντίδας, μωρομάντηλα και προϊόντα για την περιποίηση της μητέρα.

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Συντάκτης τεχνολογίας business - mobile