H ελληνική Startup που πήγε «κόντρα» στις πολυεθνικές

0

Agnotis_250Οι πάνες Agnotis όπως και να το δει κανείς ξεχωρίζουν. Πρώτα απ’ όλα το design και η εμφάνισή τους είναι ξεχωριστά, κατά δεύτερον, οι παραγγελίες γίνονται online με χαμηλές τιμές και τρίτον προσφέρουν και συνδρομητικό μοντέλο αγορών για τους πολυάσχολους γονείς.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 από τον Tζάκο Καράσσο, ο οποίος παρά το νεαρό της ηλικίας του είναι αρκετά δραστήριος στην ελληνική Startup σκηνή. Το 2012 είχε κερδίσει το πρώτο βραβείο στην παγκόσμια εβδομάδα επιχειρηματικότητας.

H Agnotis δραστηριοποιείται στην αγορά της παιδικής πάνας, μια μεγάλη αγορά η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο άγγιξε τα 44 δισ. δολ. το 2015 και προβλέπεται ότι θα φτάσει τα 63 δισ. δολ. το 2021. Η συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα μέχρι σήμερα μοιράζεται μεταξύ δυο πολυεθνικών, Procter & Gamble και SCA και των ελληνικών ΜΕΓΑ και Linette.

Το προαιρετικό συνδρομητικό μοντέλο σε ένα fast-moving προϊόν σίγουρα ξεχωρίζει, καταναλωτικά και επιχειρηματικά, προσφέροντας μεγάλο βαθμό ευκολίας στους γονείς, μια και η παραγγελία γίνεται μέσω  Internet και οι πάνες έρχονται ανά δύο ή περισσότερες εβδομάδες σπίτι με κούριερ, δωρεάν μάλιστα.

Η Agnotis τρέχει με δικά της κεφάλαια, δεν έχει δανεισμό ή κάποια άλλη χρηματοδότηση και από τον δεύτερο χρόνο παρουσιάζει διψήφιο αριθμό ανάπτυξης πωλήσεων κάθε μήνα.

Εκτός από τις πωλήσεις online η εταιρεία έχει παρουσία στα supermarket της Λιβύης και εκεί με πρωταγωνιστικό ρόλο, και για το 2017 σχεδιάζει ιντερνετικό λανσάρισμα στη Γερμανία και στη συνέχεια στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Τέλος, η γκάμα προϊόντων Agnotis θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέα προϊόντα βρεφικής φροντίδας, μωρομάντηλα και προϊόντα για την περιποίηση της μητέρα.

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για την Amiga, για Games, για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online.