Εξαγορά της Avocarrot απο την Γερμανική Glispa

0

Η είδηση αυτή ήταν αναμενόμενη για όλους όσοι ασχολούνται με το χώρο του Mobile Advertising μια και η Avocarrot ξεχώρισε στο συγκεκριμένο τομέα και αναπτυσσόταν με γοργούς ρυθμούς.  Έκπληξη όμως δεν είναι ούτε ο αγοραστής μια και η Glispa έκανε σοβαρή δουλειά «κάτω από τα ραντάρ» και σήμερα είναι ένας πολύ δυνατός – παγκόσμιος – παίκτης στο Digital και στο Mobile Advertising.

Avocarrot: O πρώτος ελληνικός Μονόκερος(;)

Σχεδόν τρία χρόνια μετά τη δημιουργία της από τους Κόννο Χρίστου, Γιώργο Ηρακλέους, Γιώργο Μακκουλή και Παναγιώτη Παπαγεωργίου, η Avocarrot  ανακοίνωσε πως ήρθε σε συμφωνία προκειμένου να εξαγοραστεί από τη Glispa Global Group. Αν και δεν ανακοινώθηκε το τίμημα πληροφορίες αναφέρουν ότι το deal θα φτάσει τα 20 εκατ. δολ.

Avocarrot: Το… στοίχημα του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων;

Η Avocarrot έχει λάβει χρηματοδότηση 2 εκατ. δολ. από επενδυτές στην Ελλάδα και διεθνώς, με την συμμετοχή της Odyssey Ventures, έχει αναδειχθεί μεταξύ των 8 καλύτερων εταιρειών εκτός ΗΠΑ από τη Google for Entrepreneurs, είναι μέλος του διεθνούς δικτύου Endeavor και ψηφίστηκε «Next Big Thing» στο συνέδριο Αd:Τech το 2013.

Όλη η ομάδα των 18 ατόμων της Avocarrot θα ενσωματωθεί στην Glispa αλλά αναμένεται η ελληνική εταιρεία να διατηρήσει τα γραφεία της στην Αθήνα και το Σαν Φρανσίσκο.

Glispa

H Αvocarrot έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα όπου γίνεται προγραμματιστικά η αγοραπωλησία διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι δίνουν τις προσφορές τους και σε πραγματικό χρόνο ο διαφημιστής με τη μεγαλύτερη προσφορά δείχνει τη δική του διαφήμιση στον τελικό χρήστη. Παράλληλα προσφέρει και τις λεγόμενες ενσωματωμένες στο εκάστοτε περιεχόμενο – App διαφημίσεις κάνοντας τες με αυτό το τρόπο λιγότερο ενοχλητικές στους χρήστες και περισσότερο αποδοτικές. Το ίδιο κάνουν Facebook, Twitter και Pinterest με τις διαφημίσεις τους.

H τεχνολογία της Avocarrot θα αξιοποιηθεί από τη Glispa για να προσφέρει στους συνεργάτες της – διαφημιζόμενους ένα επιπλέον κανάλι για προγραμματιστική αγοραπωλησία διαφημίσεων, προσφέροντας παράλληλα στους δημιουργούς εφαρμογών μια ενιαία πλατφόρμα για να βγάζουν χρήματα μέσα από διαφημίσεις, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο τις υπηρεσίες της και καλύπτοντας το κενό που υπήρχε.

«Μαζί με τη Glispa, η Avocarrot θα μπορέσει να πραγματοποιήσει πλήρως το όραμά της να προσφέρει στους δημιουργούς εφαρμογών τη δυνατότητα να βγάζουν χρήματα μέσα απο native διαφημίσεις σε παγκόσμια κλίμακα», δήλωσε ο συνιδρυτής της Avocarrot Κόννο Χρίστου.

«Η Avocarrot φέρνει άμεση αξία στη Glispa Global Group και μαζί θα προσφέρουμε μια από τις κορυφαίες ολοκληρωμένες λύσεις για native διαφημίσεις στην αγορά», δήλωσε ο Gary Lin, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Glispa Global Group.

Η «αγνωστη» Glispa Global Group

Η Glispa Global Group διαχειρίζεται δισεκατομμύρια διαφημίσεις μηνιαίως με έδρα στο Βερολίνο, με γραφεία στο Πεκίνο, το Μπανγκαλόρ, το Σαν Φρανσίσκο, το Τελ Αβίβ, τη Σιγκαπούρη και το Σάο Πάολο και έχει προχωρήσει και σε άλλες δυο εξαγορές τα δυο τελευταία χρόνια έτσι ώστε να ολοκληρώσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της προς τους πελάτες της.

Ιδρύθηκε το 2008 από τον Αμερικανό Garry Lin και το δυνατό της σημείο είναι η προώθηση της ψηφιακής υπηρεσίας του πελάτη, από μουσική και παιχνίδια μέχρι ηλεκτρονικό εμπόριο, σε πολλές χώρες και αγορές και σε πολλά κανάλια marketing. H ειδίκευσή της σε αναδυόμενες αγορές όπως αυτές της Βραζιλίας, Ρωσίας, Ινδίας και Κίνας της έδωσαν ακόμα μεγαλύτερη ώθηση και στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.

Το 2014 πήρε το τίτλο της ταχύτερης αναπτυσσόμενης τεχνολογικής εταιρείας στη Γερμανία από την Deloitte μια και από το 2009 μέχρι το 2013 τα οργανικά της έσοδα αναπτύχθηκαν κατά 740%!

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Συντάκτης τεχνολογίας business - mobile