Το site έχει τη δική του σημασία

0

Έχοντας ασχοληθεί αρκετά χρόνια με τα Startups και έχοντας μιλήσει με αρκετά παιδιά που προσπαθούν να κάνουν την ιδέα τους μία επιχείρηση, νομίζω πως είμαι σε θέση να κατανοήσω ότι το εγχείρημα δεν είναι διόλου απλό και ότι κυριολεκτικά κάθε αρχή και δύσκολη. Και σαφώς είναι εξαιρετικά δύσκολο να ορίσεις τις προτεραιότητες σου.

Αρχίζω, όμως, να πιστεύω ότι από τη στιγμή που θα τελειώσεις με το Business Plan και το Startup σου θα αρχίσει να παίρνει «σάρκα και οστά», ένα από τα βασικά μελήματα σου θα πρέπει να είναι και το να φτιάξεις μία ιστοσελίδα της …προκοπής.

Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο τα Startups αλλά και επιχειρήσεις που είναι σε πιο «προχωρημένο» στάδιο. Η ιστοσελίδα μίας επιχείρησης είναι πλέον η βιτρίνα της αλλά η σημασία του site δεν περιορίζεται μόνο στο θέμα της εικόνας. Δηλαδή, δεν φθάνει να έχεις μία όμορφη πρώτη σελίδα. Καλό είναι να έχεις και περιεχόμενο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν επισκέπτεται κάποιος για πρώτη φορά το site ενός Startup – και γενικότερα μίας επιχείρησης- να μπορεί να καταλάβει το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος, της υπηρεσίας ή της λύσης πο έχει αναπτύξει ή έστω σχεδιάζει να αναπτύξει.

Τους τελευταίους μήνες μου έχει τύχει ουκ ολίγες φορές να μου έρχονται emails με δελτία Τύπου ή ανακοινώσεις που κυριολεκτικά δεν καταλαβαίνεις τι κάνει το Startup που μου το έστειλε. Και επειδή πολλές φορές κάτι έχω ακούσει για τη συγκεκριμένη προσπάθεια ή ακόμη και αν είναι μία ανακοίνωση που δεν έχω καταλάβει πολλά, αισθάνομαι ότι κάτι ενδιαφέρον υπάρχει ή έστω με πιάνει η δημοσιογραφική περιέργεια μου, σπεύδω να επισκεφτώ το site. Αν εκεί δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλει να πει ο «ποιητής» τότε αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να καταλάβουν οι πελάτες ή οι πιθανοί επενδυτές. Εκτός και αν το κοινό στο οποίο απευθύνεται το Startup είναι τόσο niche που μόνο λίγοι και «εκλεκτοί» μπορούν να κατανοήσουν τις εξαιρετικά «καινοτόμες» ιδέες που έχει η συγκεκριμένη ομάδα και οι υπόλοιποι δεν χρειάζεται να γνωρίζουν! Όμως, έχω δει πολλές ομάδες που θεωρούν ότι είναι καλύτεροι από τους υπόλοιπους και πολύ γρήγορα είδαν την προσπάθεια τους να αποτυγχάνει παταγωδώς.

Που θέλω να καταλήξω; Ότι το site είναι σημαντικό. Και ειδικά ένα site μέσα από το οποίο, ο επισκέπτης θα μπορέσει και να καταλάβει τι κάνει το εν λόγω Startup και εξηγεί αρκετά καλά τι προσφέρει και πως σκοπεύει να εξελιχθεί. Γι’ αυτό και πρέπει η δημιουργία ενός site με σωστό και κατανοητό περιεχόμενο να είναι πιο ψηλά στις προτεραιότητες σας απ’ όσο νομίζετε. Και το ίδιο ισχύει για κάθε επιχείρηση.

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Δημήτρης Μαλλάς

Ο Δημήτρης Μαλλάς έχει περισσότερα από 19 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της δημοσιογραφίας. Από το 1996 ασχολείται με το χώρο της τεχνολογίας και έχει βρεθεί στα μεγαλύτερα συνέδρια και εκθέσεις του κλάδου την τελευταία 15ετία, ενώ έχει συνομιλήσει με υψηλόβαθμα στελέχη από όλες τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου της τεχνολογίας. Τα άρθρα του συνδυάζουν συνήθως τόσο την τεχνολογική όσο και την επιχειρηματική πλευρά ενός θέματος. Επίσης, τα τελευταία 2 χρόνια καλύπτει και τον τουριστικό κλάδο, ενώ στα ενδιαφέροντα του περιλαμβάνεται και το οικοσύστημα των startups. Γεννήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου 1973 στην Αθήνα και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μιλά πολύ καλά αγγλικά και γνωρίζει αρκετά καλά τα γαλλικά.