4 αποτελεσματικοί τρόποι διαφήμισης του e-shop ή της ιστοσελίδας σας

0

Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αφιερώνοντας λίγη ενέργεια και δημιουργικότητα, κάποιος μπορεί να διαφημίσει την επιχείρησή του σε ευρεία κλίμακα, χωρίς ιδιαίτερα υψηλή οικονομική επιβάρυνση.

Η χρήση πληρωμένων διαφημίσεων Google Adwords, η παρουσία σε δημοφιλή Social Media Networks, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιστοσελίδων καταχωρίσεων, μπορεί να αυξήσει αισθητά την παρουσία μιας επιχείρησης και να συμβάλει στη δημιουργία επισκεψιμότητας για λογαριασμό της ιστοσελίδας της.

Μία αποτελεσματική και ρεαλιστική στρατηγική Internet Marketing οφείλει να λαμβάνει υπόψη όλες τις μεθόδους διαφήμισης, ώστε να αυξήσει την εξωστρέφεια μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο, την επισκεψιμότητα της και τις πωλήσεις της.

1. Διαφημίσεις Google Adwords (πληρωμή ανά click)

Ένας τρόπος για άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας ενός e–shop ή μιας ιστοσελίδας είναι «το τρέξιμο» καμπανιών Google Adwords (Search, Display και Remarketing). Αυτός είναι πιθανότατα ο ταχύτερος τρόπος προώθησης μιας επιχείρησής, αλλά ίσως και ο πιο δαπανηρός απ’ όλους. Θα χρειαστεί επομένως η προσεχτική κατάρτιση του προϋπολογισμού μιας εταιρείας και η διασφάλιση άντλησης του μέγιστου δυνατού κέρδους από κάθε πληρωμένη διαφήμιση.

2. Εγγραφή σε ιστοσελίδες καταχωρίσεων

Οι ιστοσελίδες καταχωρίσεων αποτελούν ουσιαστικά διαδικτυακές βάσεις δεδομένων που καθιστούν πολυάριθμες εταιρείες εύκολα προσβάσιμες και αναζητήσιμες. Υπάρχουν αρκετές κύριες ιστοσελίδες καταχωρίσεων που πιθανότατα εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης από τη δική σας ιστοσελίδα. Εξαιτίας αυτού, είναι κομβικής σημασίας η μεγιστοποίηση της παρουσίας μιας επιχείρησες σε αυτές της πολύ συχνής επισκεψιμότητας ιστοσελίδες. Πολλές εξ’ αυτών προσφέρουν δωρεάν εγγραφή και μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλη επισκεψιμότητα για μια ιστοσελίδα.

Παρατηρήστε ποιες ιστοσελίδες καταχώρισης έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα στο πεδίο που δραστηριοποιείστε επαγγελματικά, κάνοντας απλώς ηλεκτρονική έρευνα και σημειώνοντας ποιες από αυτές εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

3. Ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – (Social Media Networks)

Μια επιχείρηση είναι σημαντικό να έχει ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεδομένου ότι έχουν καταστεί αναπόσπαστο στοιχείο της στρατηγικής Internet Marketing για τις περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα. Για μία επιχείρηση παίζουν πια ακόμη πιο σημαντικό ρόλο λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητά τους να συνδέουν απευθείας τα προϊόντα και τις προσφορές με την ιστοσελίδα της επιχείρησης, καθώς και να επικοινωνούν άμεσα με μεγάλο αριθμό ανθρώπων πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Δημιουργήστε λοιπόν μια δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook και το Twitter. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ισχυρή παρουσία και μία σαφή σελίδα με συνδέσμους-links προς τα προϊόντα σας.

Θα χρειαστεί να ποστάρετε τακτικά ώστε να διατηρήσετε ζωηρό το ενδιαφέρον και γενικά να είστε ενεργοί, να κάνετε like σε διάφορα άλλα fanpage ώστε το e–shop σας ή ιστοσελίδα σας να έχουν συχνή παρουσία σε πολλά Posts στο Facebook.

Να ποστάρετε συνδέσμους-links με νέα προϊόντα και ειδικές προσφορές σε τακτική βάση και να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε πληρωμένες διαφημίσεις (Facebook Ads) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook). Αυτό μπορεί να είναι πιο οικονομικό και άμεσο σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης μια και μπορείτε να στοχεύσετε βάσει ηλικίας, φύλου, ενδιαφερόντων και περιοχής. Οποιαδήποτε Facebook διαφήμιση, χρειάζεται να είναι περιεκτική και ελκυστική, καθώς και να οδηγεί τον πελάτη σε μία καλή σελίδα προσγείωσης landing page) του e–shop σας ή της ιστοσελίδας σας.

4. Δημιουργία ενός blog

Η διατήρηση ενός περιποιημένου και ενημερωμένου blog μπορεί να αποτελέσει έναν έξυπνο τρόπο προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας επιχείρησης. Για παράδειγμα, μπορείτε εκεί να δίνετε συμβουλές π.χ. για το πως καθαρίζουμε τα αθλητικά παπούτσια (αν πουλάτε αθλητικά είδη) ή ποια μέρη να επισκεφθείτε στο Ναύπλιο (αν έχετε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενα δωμάτια). Με αυτόν τον τρόπο εδραιώνετε τον εαυτό σας ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών σχετικά με προϊόντα και τις υπηρεσίες στην αγορά που δραστηριοποιήστε με αποτέλεσμα να σας εμπιστεύονται οι αναγνώστες σας και οι μελλοντικοί πελάτες σας. Και όχι μόνο αυτό, καθώς το blog δίνει την ευκαιρία να προωθήσετε την επιχείρησή σας δίχως να πληρώνετε για διαφήμιση.

Μην το παρακάνετε ωστόσο με τις προωθητικές ενέργειες, βεβαιωθείτε όμως ότι θα συμπεριλάβετε ένα σύνδεσμο (link) προς την ιστοσελίδα ή το e–shop σας σε κάθε ποστάρισμα. Να θυμάστε πως για να ενθαρρύνετε τους άλλους να διαβάσουν το blog σας, το περιεχόμενό του πρέπει να είναι καλογραμμένο, πληροφοριακό και ενδιαφέρον.

Προωθήστε το blog σας μέσω των Social Media Networks και θεωρήστε το ως βασικό κομμάτι της στρατηγικής Internet Marketing που ακολουθείτε στο διαδίκτυο.

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Δημήτρης Κονταράκης

O Δημήτρης Κονταράκης είναι Internet Marketing Consultant και ιδιοκτήτης της εταιρείας eSteps.