esurvey: Μέτρηση της γνώμης των πελατών μίας επιχείρησης σε τρέχοντα χρόνο

0

Σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους μέσα από την ανάδραση που λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο από τους πελάτες ή τους χρήστες τους απευθύνεται η esurvey.gr, μία νέα startup εταιρεία που έχει αναπτύξει μία πλατφόρμα μέτρησης ικανοποίησης των πελατών μέσω tablet.

Το tablet τοποθετείται εντός της συνεργαζόμενης επιχείρησης σε εμφανές σημείο (πχ. στην υποδοχή ή στο ταμείο ενός καταστήματος), προτρέποντας τον επισκέπτη να απαντήσει στις ερωτήσεις που έχει θέσει η επιχείρηση. Τα δεδομένα από τις απαντήσεις των πελατών λαμβάνονται από την εταιρεία από οποιοδήποτε σημείο σε τρέχοντα χρόνο στο cloud, όσα καταστήματα και αν έχει, επιτρέποντάς της να συγκρίνει την απόδοση των καταστημάτων μεταξύ τους ή να εντοπίσει προβλήματα να τα διορθώσει αμέσως.

aboutdevice1Εκτός της ικανοποίησης του πελάτη (πχ. ευγένεια του προσωπικού, περιβάλλον καταστήματος, σχέση ποιότητας-τιμής), μέσω της υπηρεσίες μπορούν να μετρηθούν και άλλα στοιχεία, όπως η αποδοχή ενός προϊόντος ή η άποψη των καταναλωτών για μία νέα σχεδιαζόμενη υπηρεσία ή προϊόν κοκ.

«Δεν υπάρχει ‘παραδοσιακή’ αξιολόγηση σήμερα. Οι χειρόγραφες φόρμες δεν χρησιμοποιούνται από τους επιχειρηματίες ή τοποθετούνται σε κάποιο μη εμφανές σημείο, αν και το κυτίο παραπόνων προβλέπεται από το νόμο. Με την πλατφόρμα Esurvey, το tablet όπου υπάρχει η έρευνα μέτρησης ικανοποίησης είναι σε εμφανές σημείο ώστε να το αγνοήσει κάποιος και είναι τόσο απλό στην χρήση που απαντούν άνθρωποι από όλες τις ηλικίες, ακόμα και που δεν έχουν καμμία σχέση με την τεχνολογία«, αναφέρει στο Startupper.gr ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Startup, Θοδωρής Σπηλιώτης.

 

Οι έρευνες ικανοποίησης ολοκληρώνονται ανωνύμως, ενώ οι επιχειρήσεις έχουν την επιλογή να επιβραβεύσουν τους συμμετέχοντες με κάποιας είδους παροχή στο τέλος τους.

Η εταιρεία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2014 και η ομάδα της αποτελείται από 5 άτομα (προγραμματιστές, γραφίστας, πωλήσεις). Πελάτες της είναι ήδη εταιρείες από τους κλάδους των ξενοδοχείων, της εστίασης, των αλυσίδων καταστημάτων, των τηλεπικοινωνιών, των εμπορικών κέντρων και άλλους.

Ο Θ. Σπηλιώτης αναφέρει ότι η ανταπόκριση των επιχειρήσεων είναι μεγάλη από την πρώτη στιγμή που λανσαρίσθηκε η πλατφόρμα. Τονίζει την περίπτωση μίας μεγάλης εταιρείας τηλεπικοινωνιών, η οποία μετά από μέτρηση άλλαξε την ημερομηνία λανσαρίσματος προϊόντος, καθώς η ίδια δεν είχε προετοιμαστεί κατάλληλα. Μία άλλη επιχείρηση βρήκε μέσα από την πλατφόρμα ότι ένα από τα καταστήματά της δεν το επισκέπτονται νέοι πελάτες και έτσι αποφάσισε να κάνει διαφήμιση και να ξαναμετρήσει το αποτέλεσμα της έρευνας.

«Παρατηρήσαμε ότι ενισχύεται η ανταγωνιστικότητα και η ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση αυτής της καινοτομίας, στοιχεία απαραίτητα για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα τους σε ένα περιβάλλον που εξελίσσεται συνεχώς«, αναφέρει ο Θ. Σπηλιώτης στο Startupper.gr.

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Με θεωρητικό υπόβαθρο σε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ο Δημήτριος στα μέσα της τρίτης δεκαετίας ζωής του είναι senior editor στην Delta Press, την media company που διαχειρίζεται τα διαδικτυακά επιχειρηματικά πόρταλ EMEA.gr και Startupper.gr. Επικεντρώνεται κυρίως στην τεχνολογία και στην ψηφιακή οικονομία και καταγράφει εκτενώς τα οικοσυστήματα επιχειρηματικότητας, startups και επενδύσεων της Ελλάδας και του εξωτερικού.