Fansinator: «Στιγμές» από τα μεγάλα ποδοσφαιρικά «ραντεβού» σαν να είστε μέσα στο γήπεδο

0

Το Fansinator είναι μία νέα δωρεάν εφαρμογή, αθλητικού περιεχομένου, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους να μοιρασθούν τις εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια ενός αθλητικού γεγονότος. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες της που είναι μέσα ή στον περίγυρο του γηπέδου να ανεβάζουν φωτογραφίες και στους φιλάθλους που παρακολουθούν από το σπίτι να τις παρακολουθούν και να παίρνουν «γέυση» σαν να είναι και οι ίδιοι εκεί.

Όλοι έχουν τη δυνατότητα να ψηφίζουν τις καλύτερες φωτογραφίες, να σχολιάζουν την εξέλιξη του αγώνα και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, διαμορφώνοντας το ψηφιακό «καρδιογράφημα» του αγώνα, το οποίο εμφανίζεται στο κάτω μέρος της οθόνης.

Την εφαρμογή εμπνεύστηκε η Ανδρονίκη Παυλίδου, απόφοιτος του Μαθηματικού Τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού σε Διαχείριση Καινοτομίας από το Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης στην Ολλανδία, αλλά, το κυριότερο, «πωρωμένη» – όπως χαρακτηρίζει τον εαυτό της – φίλαθλος του ποδοσφαίρου.

Την ιδέα για την εφαρμογή είχε πρωτοπαρουσιάσει τον Μάρτιο του 2013, κατά τη διάρκεια του Athens Startup Weekend 2013, με τίτλο τότε «SportPointMe», ωστόσο πρωτο-λανσαρίστηκε στο Google Play (διατίθεται αποκλειστικά για Android συσκευές) λίγες ημέρες πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2014, τον Ιούνιο. Το «μείγμα» πρώτων χρηστών της εφαρμογής κυριαρχείται κατά βάση από Έλληνες φιλάθλους, οι οποίοι μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους από τους αγώνες της Εθνικής στην Βραζιλία. Οι φωτογραφίες που έχουν ανέβει μέχρις στιγμής στην εφαρμογή ξεπερνούν τις 250.

«Οι πρώτοι χρήστες της εφαρμογής μας δηλώνουν ότι τους αρέσει ότι μπορούν να δουν φωτογραφίες και να νιώσουν σαν να ήταν κι αυτοί μέσα στα γήπεδα που έπαιζε η Εθνική Ελλάδος. Παρατηρούμε αυξητική τάση των downloads, και ήδη φτάσαμε στα 500. Ζητήσαμε feedback από τους χρήστες, οι οποίοι μας είπαν τι προσθήκες θα ήθελαν στο μέλλον και τις ενσωματώνουμε: περισσότερη επικοινωνία με όσους έχουν το ίδιο πάθος με αυτούς και συνεχή ενημέρωση για τη ροή του αγώνα«, αναφέρει στο StartUpper.gr η Α. Παυλίδου.

fansinator 1000-400

Αυτή την στιγμή το Fansinator «εκκολάπτεται» στο Orange Grove, την πρωτοβουλία που δημιούργησε η ολλανδική πρεσβεία στην Αθήνα για νέους και καινοτόμους επιχειρηματίες, ώστε να «καλλιεργήσει» την επιχειρηματική του πρόταση. Όπως εξηγεί η Α. Παυλίδου, η εφαρμογή προσφέρεται δωρεάν στους χρήστες και το μοντέλο δημιουργίας εσόδων προβλέπει διαφημίσεις και χορηγίες των αγώνων ή ολόκληρων πρωταθλημάτων από εταιρείες και brands που θέλουν να προσεγγίσουν τους φιλάθλους.

Μετά το τέλος του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου της Βραζιλίας, το Fansinator θα είναι ανοιχτό για το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, ενώ στο σχεδιασμό είναι και το «άνοιγμά» του σε 1 ή 2 ξένες λίγκες δοκιμαστικά.

Καθώς το Fansinator είναι μία εφαρμογή που λειτουργεί μέσω 3G και 4G (και WiFi φυσικά), το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η χαμηλή δυναμική του mobile internet: «Το πρόβλημα που παρατηρείται είναι με το roaming και με την πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να ενισχύουν το δίκτυό τους εν όψει μεγάλων αθλητικών αναμετρήσεων. Ο φίλαθλος ΘΕΛΕΙ να δείχνει σε όλους ότι είναι εκεί για την αγαπημένη του ομάδα!«, τονίζει στο StartUpper.gr η δημιουργός της εφαρμογής Ανδρονίκη Παυλίδου.

Share.

About Author

Με θεωρητικό υπόβαθρο σε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ο Δημήτριος στα μέσα της τρίτης δεκαετίας ζωής του είναι senior editor στην Delta Press, την media company που διαχειρίζεται τα διαδικτυακά επιχειρηματικά πόρταλ EMEA.gr και Startupper.gr. Επικεντρώνεται κυρίως στην τεχνολογία και στην ψηφιακή οικονομία και καταγράφει εκτενώς τα οικοσυστήματα επιχειρηματικότητας, startups και επενδύσεων της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Leave A Reply