Mentionlytics: H ελληνική Startup εποπτείας εταιρικής φήμης στο web και τα social media

0

Το Mentionlytics είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα Web & Social Media Monitoring. Διαφέροντας ουσιαστικά σε πολλά σημεία από τα ήδη υπάρχοντα συστήματα, καταφέρνει να αποκαλύπτει χιλιάδες αναφορές βοηθώντας ουσιαστικά τα brands να χτίσουν μια αξιόπιστη εικόνα που έχουν οι χρήστες για αυτά.

Η παρακολούθηση ολόκληρου του ιστού και όχι συγκεκριμένων sites, καθώς και υποστήριξη σχεδόν όλων των δημοφιλών Social Media, συμπεριλαμβανομένου των Facebook, Twitter, Youtube και Instagram καθιστά το Μentionlytics μια πανίσχυρη υπηρεσία ανακάλυψης mentions σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η αγορά του Social Media Monitoring είναι μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες, καθώς πλέον ο όγκος της πληροφορίας που δημιουργείται καθημερινά, τόσο από τους χρήστες του διαδικτύου, όσο και από τα εκατομμύρια online media, δεν μπορεί να αγνοηθεί από τα Brands που ολοένα και εκφράζουν την ανάγκη για ανάλυση και εκμετάλλευση τους. Με τη χρήση του Mentionlytics ο καθένας μπορεί να δει με έναν εξαιρετικά εύχρηστο τρόπο και σε πραγματικό χρόνο ότι αναφέρεται στο διαδίκτυο για την εταιρεία, τα προϊόντα, την αγορά αλλά και τους ανταγωνιστές του.

Η αποτελεσματικότητα του Mentionlytics δημιούργησε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του την προσδοκία δημιουργίας μιας παγκόσμιας πλατφόρμας με πελατολόγιο από πολλές διαφορετικές χώρες. Άλλωστε σε διάστημα λίγων μηνών που το σύστημα είναι διαθέσιμο, πάνω από 1.000 brands σε 70 διαφορετικές χώρες το έχουν χρησιμοποιήσει προκειμένου να ανακαλύψουν την «μεγάλη εικόνα» για την εταιρική τους φήμη

Αρχικά το σύστημα υποστήριζε Ανάλυση Συναισθήματος (Sentiment Analysis) μόνο στα Αγγλικά, όμως πρόσφατα ολοκληρώθηκε η επέκταση της υποστήριξης σε πολλές νέες γλώσσες, συμπεριλαμβανόμενων και των Ελληνικών.

Σύμφωνα με τον Μάνο Περακάκη, λέκτορα του ΤΕΙ Κρήτης, εμπνευστή και βασικό συνιδρυτή του Mentionlytics, η πλατφόρμα απευθύνεται τόσο σε PR και Marketing Agencies (ώστε να το χρησιμοποιήσουν ως υπηρεσία προς τους πελάτες τους) όσο και στις ίδιες τις επιχειρήσεις που θέλουν να παρακολουθούν τη φήμη τους. Μάλιστα το διευρυμένο μοντέλο τιμολόγησης που ξεκινάει από μόλις $29/μήνα δίνει τη δυνατότητα ακόμη και σε μικρότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τις προηγμένες δυνατότητές του και να αρχίσουν να«ξεκλειδώνουν» το διαδίκτυο προς όφελος τους. Εξάλλου, η χρήση συστημάτων Social Media Monitoring είναι πολύ συχνή σε παγκόσμιο επίπεδο και για μεμονωμένα άτομα, όπως πολιτικούς και celebrities.

Στην ανάπτυξη του αρχικού Business Plan συνέβαλε καθοριστικά το πρόγραμμα του ΣΕΒ “Μαζί στην εκκίνηση” που υλοποιήθηκε στην Δομή της Κρήτης με τη συνεργασία του Επιστημονικού Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στο οποίο είχε ενταχθεί η ομάδα λίγο μετά την αρχική παρουσίαση της ιδέας.

Ο Γιάννης Καπανταϊδάκης, Executive CEO του Mentionlytics, αναφέρει: «Τον Μάιο του 2016 είχαμε την ευκαιρία να είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που εντάχθηκαν στο νέο πρόγραμμα Atlas του Stripe (ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους online πληρωμών) για ίδρυση εταιρείας στην Αμερική για non-US Startups. Το πρόγραμμα μάλιστα εκτός από την χρηματοδότηση ανέλαβε και όλα τα έξοδα ίδρυσης της εταιρείας μας».

Πρόσφατα, το Mentionlytics επεκτάθηκε και στην πλατφόρμα του Hootsuite, του πιο δημοφιλούς Social Media Publishing tool με 15 εκατομμύρια χρήστες. Με τον συνδυασμό των δύο αυτών συστημάτων, ο χρήστης μπορεί να έχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα Social Media Publishing και Monitoring.

Τον Ιανουάριο του 2017, ο αμερικάνικος οργανισμός Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP) βράβευσε το Mentionlytics με το παγκόσμιο βραβείο Platinum AVA Digital Award στην κατηγορία Marketing, PR, Advertising, Digital Agency.

Τα επόμενα βήματα της εταιρείας στοχεύουν, πέρα από την συνεχή εξέλιξη του συστήματος της και στην ενδυνάμωση της παρουσίας της στην Ελληνική αγορά

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.