Το Moosend εμπλουτίζει την υπηρεσία με νέα εργαλεία marketing automation

0

Το Moosend, η γνωστή πλατφόρμα email marketing, ανακοίνωσε δύο σημαντικά νέα χαρακτηριστικά στην υπηρεσία της: τα marketing automations και το website tracking.

Μετά την κυκλοφορία του καινούριου εξαιρετικά εύχρηστου campaign editor  το Moosend παρουσιάζει τον πιο σύγχρονο τρόπο να μετατρέψετε περισσότερους ανώνυμους επισκέπτες του site σας σε πελάτες.

Κάθε χρήστης της πλατφόρμας email marketing του Moosend, μπορεί πλέον να αυτοματοποιήσει διαδικασίες στο site ή στο eshop του, δημιουργώντας «triggers», «filters» και «actions», και μάλιστα χωρίς έξτρα κόστος, αφού κάθε νέο feature ενεργοποιείται αυτόματα σε όλους τους λογαριασμούς στο moosend.com

Συγκεκριμένα, οι χρήστες του Moosend έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν «κανόνες» για την κατηγοριοποίηση των επισκεπτών του site με βάση τα χαρακτηριστικά της online συμπεριφοράς τους. Τέτοια χαρακτηριστικά είναι, για παράδειγμα, οι σελίδες του site που επισκέπτονται, τα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι αγορών ή η προτίμησή τους σε κάποια κατηγορία προϊόντων. Η πληροφορία αντλείται δυναμικά, καθώς καταγράφονται οι αλλαγές στις κινήσεις τους πάνω στο site. Τα δεδομένα φιλτράρονται βάσει των κριτηρίων που έχετε θέσει, ενώ στη συνέχεια εκτελούνται αυτόματα οι ενέργειες που έχετε προβλέψει, όπως είναι η αποστολή της κατάλληλης καμπάνιας email. Αυτές οι δυνατότητες website tracking και automation σας επιτρέπουν τη δημιουργία στοχευμένων marketing workflows με προσωποποιημένα email campaigns, έστω και και με εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες

Οι νέες δυνατότητες που προσφέρει το Moosend είναι κατάλληλες για κάθε μέγεθος επιχείρησης που διαθέτει website ή eshop και θέλει να χρησιμοποιήσει τις νέες τεχνολογίες marketing για να αυξήσει τον αριθμό των υποψήφιων πελατών αλλά και τις πωλήσεις της. To Moosend έχει καταφέρει να συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες εταιρείες email marketing παγκοσμίως, με δυναμική παρουσία σε πέντε ηπείρους εδώ και πέντε χρόνια.

Marketing Automations

Τα marketing automations αποτελούν αυτοματοποιημένα workflows, δηλαδή αλληλουχίες ενεργειών marketing και emails που ενεργοποιούνται μόλις επαληθευτούν οι συνθήκες που έχουμε θέσει εκ των προτέρων. Πιο συγκεκριμένα, τα automations στηρίζονται στο μοντέλο των Triggers-Filters-Actions:

– Tα triggers περιλαμβάνουν μια εμπλουτισμένη λίστα συνθηκών που μόλις επαληθευτούν, ενεργοποιούν τα επιθυμητά actions.

– Μεταξύ triggers και actions μεσολαβούν τα filters ή conditional steps, τα οποία λειτουργούν είτε ως χρονοκαθυστέρηση είτε ως φιλτράρισμα επαφών βάσει κριτηρίων. Τέτοια κριτήρια μπορεί να είναι από το αν o χρήστης είναι πελάτης ή όχι μέχρι τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή του χρήστη.

– Τα πιο συνηθισμένα actions είναι η αποστολή μιας personalized καμπάνιας, η εγγραφή/διαγραφή του χρήστη από μια mailing list και η αλλαγή σε κάποιο custom field που δηλώνει ένα χρήσιμο μέγεθος, π.χ. αριθμός αγορών που έχει πραγματοποιήσει ο πελάτης.

Recipes

Στην πλατφόρμα του Moosend περιλαμβάνονται δωρεάν και έτοιμα automation recipes. Τα recipes είναι workflow templates που έχουν ετοιμάσει οι έμπειροι email marketers του Moosend για εσάς. Μπορείτε εύκολα να τα προσαρμόσετε στις ανάγκες της δικής σας εταιρείας ή απλά να αντλήσετε έμπνευση για να δημιουργήσετε το δικό σας automation workflow. Η αυξανόμενη λίστα των recipes περιλαμβάνει ενδεικτικά:

Cart Abandonment workflow: χρησιμοποιήστε το για να αποστείλετε αυτόματα μια σειρά υπενθυμίσεων μέσω email προς επισκέπτες του eshop που έχουν ξεχάσει προϊόντα στο καλάθι τους και δεν έχουν ολοκληρώσει την αγορά.

Anniversary email sequence: γιορτάστε μια ξεχωριστή επέτειο με τον κάθε πελάτη σας, ρυθμίζοντας την αυτόματη αποστολή επετειακού email, π.χ. ένα χρόνο μετά την πρώτη του αγορά στο site σας ή ένα χρόνο μετά την εγγραφή του στο newsletter. Μπορείτε να στείλετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή κάποια άλλη επιβράβευση.

Re-engagement workflow: ενεργοποιήστε ξανά τους αδρανείς subscribers της λίστας σας, στέλνοντάς τους μια σειρά από emails σε προκαθορισμένο χρόνο. Τα email αυτά θα προσφέρουν έκπτωση ή θα υπενθυμίζουν κάτι σχετικό με τα προϊόντα της εταιρείας σας. Τονίστε το USP σας εφόσον αυτό ήταν που τους έκανε να εγγραφούν εξαρχής.

Για περισσότερα workflow templates καθώς και πλήρη πρόσβαση στα automations, γραφτείτε δωρεάν στο moosend.com

Website tracking

To website tracking κάνει δυνατή την αξιοποίηση της πληροφορίας, η οποία δημιουργείται από το traffic στο site σας, στο λογαριασμό που διατηρείτε στο Moosend. Αυτό σημαίνει ότι με τη χρήση των plugins που παρέχει το Moosend, ή μέσω κώδικα για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές, επιτυγχάνεται η σύνδεση των δύο πλευρών και η απρόσκοπτη ροή πληροφορίας από το eshop προς το λογαριασμό σας στο Moosend. Έτσι, γίνεται δυνατή η παρακολούθηση διαφόρων δεικτών που είναι σημαντικοί για τον εκάστοτε marketer τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Τέτοια μεγέθη μπορεί να είναι ο αριθμός αγορών ανά πελάτη, συνολικά έσοδα ανά πελάτη, αριθμός προβολών της σελίδας (page views), αριθμός add-to-cart events, κ.ά.

Μια εταιρεία μπορεί πλέον να συλλέγει στοιχεία για την κίνηση των χρηστών της σελίδας της είτε είναι επισκέπτες είτε είναι εγγεγραμμένοι χρήστες και να αντιστοιχίζει τη διεύθυνση email τους με τη συμπεριφορά τους online. Για παράδειγμα, μέσω του website tracking μπορείτε εύκολα να κρατάτε το ιστορικό των αγορών ανά πελάτη. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσετε ένα segment πελατών με όλους όσοι έχουν πραγματοποιήσει Χ αριθμό αγορών, και να τους στείλετε αυτόματα μια καμπάνια email με κατάλληλο περιεχόμενο

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.