Persado: 30 εκατ. δολ. στο τρίτο γύρο χρηματοδότησης για μηνύματα που πείθουν

0

Η Persado έχει την έδρα της στη Ν. Υόρκη, αλλά ξεκίνησε από την Ελλάδα, με την έρευνα και ανάπτυξης της πλατφόρμας περιεχομένου πειθούς να γίνεται στα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα.

Στη νέα χρηματοδότηση τρίτου γύρου των 30 εκατ. δολ. ηγήθηκε η Goldman Sachs και συμμετείχαν όλοι οι προηγούμενοι επενδυτές: Bain Capital Ventures, StarVest Partners, American Express Ventures και City Ventures.

Συνολικά 66 εκατ. δολ. έχουν επενδυθεί στη Persadο μέχρι σήμερα, με την εταιρεία να προέρχεται μέσα από την Upstream, με τον τότε CEO της Upstream, και νυν CEO και συνιδρυτή της Persado, Αλέξη Βρατσκίδη να δουλεύει στη τεχνολογία persuation automation με μια ξεχωριστή ομάδα.

Persado: Επεκτείνει το ελληνικό γραφείο μετά τη χρηματοδότηση 21 εκατ. δολ. από American Express Ventures και Citi Ventures

Η γνωσιακή πλατφόρμα της Persado συνδυάζει με πολύ πετυχημένο τρόπο ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων και χρησιμοποιεί σημασιολογικούς αλγόριθμους για να δημιουργήσει το ιδανικό κάθε φορά μήνυμα για μια στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια, επιλέγοντας μέσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς προτρεπτικής γλώσσας, συναισθημάτων, προϊοντικής περιγραφής και στοιχείων μορφοποίησης.
Το λογισμικό χαρτογραφεί συναισθήματα και παράγει γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι τα προωθητικά emails, landing pages σε sites, SMS, push notifications και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με λίγα λόγια ο ενδιαφερόμενος, το τμήμα marketing δηλαδή, μπορεί να φτιάξει πολύ εύκολα μηνύματα που πείθουν! Και με αυτό τρόπο να αυξηθούν τα κλικ μια καμπάνιας email ή να ακολουθηθούν ιατρικές οδηγίες ή να ενθαρρυνθούν δωρεές αλλά και πραγματοποιηθεί η απόκτηση μιας πιστωτικής κάρτας για παράδειγμα.

Στο πελατολόγιο της συγκαταλέγονται μεγάλα ονόματα της αγοράς όπως η American Express, η Citibank, η Verizon Wireless, η Vodafone, η Microsoft, η Sears κ.α. οι οποίες είδαν μεγάλη αύξηση στην απήχηση στις καμπάνιες marketing που έκαναν μέσω της Persado.

«H νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της εταιρείας σε νέα ψηφιακά κανάλια και σε τομείς πέρα από το marketing όπως γα παράδειγμα στις φαρμακευτικές αγωγές των ασθενών, στο fitness και στα κίνητρα επίτευξης στόχων, στη συμμετοχή στα κοινά, στα τμήματα HR κ.α.», ανέφερε σχετικά ο Αλέξης Βρατσκίδης, CEO και συνιδρυτής της Persado.

Τέλος, η Persado απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 άτομα σε εννέα γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο και μεγαλώνει συνεχώς το προσωπικό της.

Tags

Share.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Συντάκτης τεχνολογίας business - mobile