Αυτό είναι το σχέδιο του Facebook για το Libra

0

Ο David Marcus, υπεύθυνος του project Libra, ανέλυσε όλο το πλάνο πίσω από το επερχόμενο ψηφιακό νόμισμα στην Επιτροπή Τραπεζών της Γερουσίας των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τα αρχεία της κατάθεσης του, ο Marcus είπε: «Δεν περιμένουμε να βγάλουμε λεφτά από το κρυπτονόμισμα, τουλάχιστον όχι άμεσα. Επίσης, τα στοιχεία όσων χρησιμοποιούν το πορτοφόλι και το κρυπτονόμισμα, δεν θα μοιράζονται με το Facebook, ως εκ τούτου δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για στοχευμένες διαφημίσεις. Ο πρώτος στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε χρηστικότητα και να δώσουμε σε όλους τους ανθρώπους την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν, ειδικά σε αυτούς που είναι εκτός τραπεζικού συστήματος, να τους δώσουμε την ευκαιρία να συμμετέχουν στο παγκόσμιο οικονομικό οικοσύστημα. Όμως περιμένουμε από το ψηφιακό πορτοφόλι Calibra να είναι άμεσα επωφελές για το Facebook ευρύτερα γιατί θα επιτρέψει σε πολλές από τις 90 εκατομμύρια μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Facebook να πραγματοποιήσουν πιο άμεσες συναλλαγές με τους πολλούς χρήστες του Facebook, και αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση της χρήσης του Facebook από περισσότερους χρήστες. Αυτή η αυξημένη κίνηση είναι που θα φέρει περισσότερα διαφημιστικά έσοδα για το κοινωνικό μας δίκτυο».

Η λέξη κλειδί στις δηλώσεις του Marcus είναι η «χρηστικότητα», κάτι που αποτελεί και την προσωπική «εμμονή» του Mark Zuckerberg, όπως λένε άνθρωποι κοντά στον ιδρυτή του Facebook. Όσο πιο απαραίτητο είναι το Facebook στην καθημερινότητα των χρηστών, όσο πιο συνδεδεμένο με τις καθημερινές τους ασχολίες, τόσο πιο απαραίτητο τους γίνεται.

Για πολλούς ανθρώπους, το Facebook παίζει ήδη αυτόν τον ρόλο. Τα κοινωνικά δίκτυα της εταιρείας εξυπηρετούν τους ανθρώπους ως το βιβλίο διευθύνσεών τους, το ημερολόγιο των εκδηλώσεών τους, τις υπηρεσίες μηνυμάτων τους και τα άλμπουμ φωτογραφιών τους. Η χρησιμότητα και η χρηστικότητα του Facebook θα εκτοξευτεί, αν μέσα από αυτό περνάνε και οι τραπεζικές συναλλαγές εκατομμυρίων χρηστών.

Κατά τα άλλα, ο Marcus στις δηλώσεις του ακολούθησε το κλασικό μοτίβο των απαντήσεων που δίνει το Facebook σε ότι και αν ερωτηθεί «Όσο πιο πολλούς χρήστες φέρουμε στο κοινωνικό μας δίκτυο, τόσο θα αυξήσουμε στο μέλλον τα διαφημιστικά μας έσοδα».

Ο Marcus δήλωσε ότι το Facebook δεν θα χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Calibra για στοχευμένες διαφημίσεις, κάτι που είναι σίγουρα μια ανακούφιση για όλους τους χρήστες που ανησυχούν για το απόρρητο των δεδομένων τους.

Αλλά η εταιρεία δεν χρειάζεται πραγματικά αυτά τα δεδομένα για να πουλήσει περισσότερες διαφημίσεις. Εάν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Libra για να συναλλάσσονται μεταξύ τους, η εταιρεία αναμένει ότι αυτοί και οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν τη χρήση του Facebook. Αυτό με τη σειρά του θα οδηγήσει περισσότερες εταιρείες να πληρώσουν για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσα στο οικοσύστημα του Facebook.

Πηγή: Emea.gr

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.