Αφιέρωμα στις 23 semifinalist ομάδες του MITEF Greece Startup Competition 2018, Μέρος 1ο

0

Διατηρώντας την παράδοση, για τέταρτη συνεχή χρονιά, το Startupper.gr σε συνεργασία με το MIT Enterprise Forum Greece σας παρουσιάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα στις 23 semifinalist ομάδες του MITEF Greece Startup Competition 2018 που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Ιούλιο.

Οι ομάδες αυτή τη στιγμή συμμετέχουν στο 3μηνο πρόγραμμα του διαγωνισμού, το οποίο περιλαμβάνει mentoring & workshops και θα ολοκληρωθεί στις 15 Μαΐου 2018. Κατά τη διάρκεια αυτού αξιόλογοι μέντορες της ελληνικής και διεθνούς επιχειρηματικής και επενδυτικής σκηνής θα καθοδηγήσουν τις ομάδες ενώ οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν δωρεάν σε σειρά εκπαιδευτικών εργαστηρίων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος όπως Perfect Pitch, Νομικά θέματα, Marketing & Επικοινωνία, Στρατηγικές Ανάπτυξης & Χρηματικό-οικονομικά, Διαπραγματευτικές Ικανότητες και Ανθρώπινο Δυναμικό, που θα πραγματοποιηθούν από στρατηγικούς συνεργάτες του MITEF Greece.

Για 2η χρονιά μεγάλο μέρος του περιεχομένου των εργαστηρίων περιλαμβάνει υλικό από προγράμματα επιχειρηματικότητας, που πραγματοποιούνται στο πανεπιστήμιο του MIT, με την υποστήριξη και εισηγήσεις από την EY. Στο τέλος του 3μηνου προγράμματος οι 10 επικρατέστερες ομάδες θα προκριθούν στην επόμενη και τελική φάση.

H Τελετή Λήξης και Απονομής του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουλίου, 2018, στην Αθήνα. Την ημέρα εκείνη οι 10 finalists θα παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους πρόταση μπροστά στο κοινό και η κριτική επιτροπή θα επιλέξει τις 3 νικήτριες ομάδες οι οποίες θα προβάλλουν:
α) σημαντική βελτίωση της αξίας της επιχειρηματικής τους πρότασης, και β) τις σημαντικότερες προοπτικές εμπορικής αξιοποίησης και ανταγωνιστικής παρουσίας στη διεθνή αγορά.

Πέρα από τη βράβευση και απονομή χρηματικών και σε είδος επάθλων, ένα ακόμα όφελος για τους νικητές αποτελεί η διεθνής αναγνώριση και η προβολή μέσα από το MITEF Global, το διεθνές μη κερδοσκοπικό δίκτυο, που ασχολείται με την καινοτομία και την τεχνολογική επιχειρηματικότητα.

Ξεκινάμε το πρώτο μέρος του αφιερώματος με τις πέντε πρώτες ομάδες στις οποίες τέθηκαν οι ίδιες ερωτήσειςΤην ερχόμενη Παρασκευή και κάθε Παρασκευή μέχρι τις αρχές Μαΐου θα σας παρουσιάσουμε τις υπόλοιπες ομάδες.

Cashloop


Η ομάδα αποτελείται από τους: Άκη Αθανασιάδη, Ιδρυτή της Cashloop, Θωμά Κανόνη, Υπεύθυνο Operations, Κωνσταντίνο Τετραδάκο, Προγραμματιστής, Δημήτρη Τσαούση, Προγραμματιστή, Ορφέα Σάμιο, Business Development, Αντώνη Βαλαβάνη, Προγραμματιστή.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Η ιδέα ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017, με άλλη σύσταση και όνομα τότε. Πλέον με την υπάρχουσα δομή έχουν προκύψει νέες προτάσεις και κατευθύνσεις, ενώ αυτή την περίοδο ξεκινάμε τις διαδικασίες σύστασης της εταιρείας.
Η Cashloop είναι μια crowd-sourced εφαρμογή που προσφέρει έναν νέο τρόπο πραγματοποίησης συναλλαγών για ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Στόχος μας είναι να αλλάξουμε την σημερινή αντίληψη των ανθρώπων όσον αφορά τις συναλλαγές, τις πληρωμές και την ανάληψη μετρητών. Βασιζόμενοι στο ήδη υπάρχον δίκτυο των τραπεζών, αλλά και σε τεχνολογίες όπως το Private Blockchain, που σκοπεύουμε να εντάξουμε στην λειτουργικότητα, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα Financial Social Network που θα επιβραβεύει τα μέλη του κάθε φορά που πραγματοποιούν πληρωμές και αναλήψεις χωρίς την χρήση φυσικής κάρτας ή βοηθούν άλλα μέλη που αναζητούν μετρητά.

Αυτό που προσδοκούμε να φέρουμε μέσα από την υλοποίηση της ιδέας της Cashloop είναι μια γενικότερη αλλαγή. Αλλαγή στον τρόπο που συναλλασσόμαστε, στον τρόπο που ανταλλάσσουμε, δανείζουμε, χαρίζουμε ή λαμβάνουμε χρήματα. Θεωρούμε πως η εποχή είναι κατάλληλη και πως ο κόσμος είναι σε μεγάλο βαθμό έτοιμος να αξιοποιήσει νέες τεχνολογίες, νέες υπηρεσίες και κανάλια που θα διευκολύνουν την ζωή του. Θέλουμε οι χρήστες της Cashloop να νιώθουν αλλά και να είναι ασφαλείς πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους μέσω της πλατφόρμας μας.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Παρατηρήσαμε ότι σε πολλές περιοχές της Ελλάδος υπάρχει περιορισμένη παρουσία ATM, ενώ σε άλλα σημεία, παρότι υπάρχουν, είναι μη προσβάσιμα μετά το ωράριο λειτουργίας των τραπεζών. Μελετώντας την εξέλιξη των συναλλαγών και την μετάβαση στην cashless εποχή, αναρωτηθήκαμε πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει ταυτόχρονα και ένα cardless σύστημα αναλήψεων.
Με τα παραπάνω κατά νου, αναζητήσαμε με ποιον τρόπο θα μπορούσε να αντικατασταθεί το δίκτυο ATM των τραπεζών από επιχειρήσεις που θα δέχονται πληρωμές ή θα εξυπηρετούν αιτήματα αναλήψεων μέσα από την εφαρμογή μας. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις θα έχουν ένα όφελος αυξημένης κίνησης, ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να μεταφέρονται τα μετρητά του ταμείου τους στον εμπορικό τραπεζικό τους λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο, κάθε φορά που λειτουργούν ως εικονικό ATM. Τα οφέλη των τραπεζών είναι πολλαπλά, όπως το κόστος χρήματος, η αναπλήρωση των ATM και το κόστος έκδοσης καρτών. Αντίστοιχα, το όφελος για τον τελικό χρήστη είναι η ευελιξία, η ευκολία, η ασφάλεια και το σύστημα επιβράβευσης για την πραγματοποίηση πληρωμών αλλά και αναλήψεων χωρίς την χρήση φυσικής κάρτας.
Επιπλέον, η εφαρμογή της παραπάνω ιδέας αποτελεί, δυνητικά, έναν τρόπο καταπολέμησης της διακίνησης μαύρου χρήματος και της φοροδιαφυγής.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Ένα από τα δύσκολα Milestones το οποίο θεωρούμε πως έχουμε κατακτήσει, είναι η σύσταση της απαραίτητης ομάδας. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε πρώτα από όλα μια ομάδα της οποίας τα μέλη θα είναι εναρμονισμένα με τον ίδιο στόχο. Όλοι βλέπουμε την ίδια εικόνα και έχουμε τον ίδιο σκοπό. Με βάση αυτό, κάθε μέλος της ομάδας της Cashloop, κουβαλάει την δική του γνώση, την δική του εμπειρία και το δικό του mindset, και δουλειά μας είναι να συνδυάσουμε αυτούς τους διαφορετικούς τρόπους σκέψης ώστε να δημιουργηθούν ευέλικτες, έξυπνες και ολοκληρωμένες λύσεις.

Αυτή την περίοδο έχουμε ήδη δημιουργήσει το demo της εφαρμογής, το οποίο τεστάρουμε τόσο στην λειτουργία του όσο και στην δυνατότητα διασύνδεσης με Open Banking APIs.
Βεβαίως, έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά με δομημένο τρόπο δουλειάς και θέτοντας σαφείς στόχους, πιστεύουμε πως θα καταφέρουμε τελικά να δημιουργήσουμε κάτι καινοτόμο και να διαθέσουμε το προϊόν μας στην αγορά.
Αυτή την στιγμή, στην Cashloop απασχολούνται 6 άτομα, ο καθένας με διαφορετικές γνώσεις και εμπειρία.
Όπως καταλαβαίνετε, η ομάδα μας αποτελείται από ανθρώπους με διαφορετικές γνώσεις και εμπειρίες από διαφορετικούς κλάδους.

Πολλοί συνήθως σκέφτονται πως για να υλοποιηθεί μια ιδέα στον κόσμο της τεχνολογίας θα πρέπει όλα τα μέλη της ομάδας να έχουν κοινό background και παρελθόν.
Στην Cashloop θεωρούμε το αντίθετο: Ο καθένας φέρνει μαζί του διαφορετικές γνώσεις, την δική του εμπειρία και τον δικό του τρόπο σκέψης. Έχοντας ένα κοινό όραμα, στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε κατάλληλα το skillset του καθενός και να δημιουργήσουμε ένα κοινό μέλλον.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Θεωρούμε πως ο διαγωνισμός MITEF θα μας δώσει την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε την ιδέα μας σε ένα ευρύτερο κοινό, ενώ οι δυνατότητες networking και mentoring θα επιταχύνουν την επιχειρηματική ανάπτυξη της ιδέας μας.
Ταυτόχρονα, ευελπιστούμε να συνεισφέρουμε στην εγχώρια αλλά και παγκόσμια FinTech σκηνή, όντας κομμάτι της, διαμορφώνοντας το μέλλον των διαδικασιών και των δυνατοτήτων χρηματικών συναλλαγών. Θέλουμε να μοιραστούμε και να ανταλλάξουμε γνώσεις και εμπειρίες με την κοινότητα του MITEF, και να εξετάσουμε ανοιχτά όλες τις πιθανές συνέργειες που μπορούν να γεννηθούν μέσα από την συμμετοχή μας στον διαγωνισμό.
Όπως μας διδάσκει η φύση, στη βιολογική αμοιβαιότητα (mutualism) ωφελούνται και οι δυο οργανισμοί. Πιστεύουμε λοιπόν πως και τα δυο μέρη, MITEF και Cashloop, μπορούν να ωφεληθούν από αυτό το ταξίδι.

DeepMed ΙΟ

Από αριστερά προς δεξιά: Αρχιμήδης Αγγελόπουλος, Μαριλένα Μπουρδάκου, Κώστας Βουγάς, Παναγιώτης Τσακανίκας και Βαγγέλης Μιτσιάνης.

Η ομάδα αποτελείται από τον Δρ. Κώστα Βουγά – Ειδικό Λειτουργικό Επιστήμονα στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, τον Δρ. Πάνο Τσακανίκα με εξειδίκευση στην επεξεργασία εικόνας, την Δρ. Μαριλένα Μπουρδάκου ειδική στη βιοπληροφορική και τεχνητή νοημοσύνη, τον Βαγγέλη Μητσιάνη ειδικό στην τεχνητή νοημοσύνη και τον Αρχιμήδη Αγγελόπουλο μηχανικό λογισμικού και εποπτεύεται από τον Καθηγητή Ιστολογίας Εμβυολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, επίτιμο καθηγητή ογκολογίας του Πανεπιστήμίου του Manchester και EMBO Member κ. Βασίλη Γοργούλη.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Η DeepMed IO είναι μια startup στο χώρο της ιατρικής τεχνολογίας. Αποστολή της είναι να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στο χώρο της υγείας γενικότερα και στον τομέα της ογκολογίας ειδικότερα για να παρέχει λύσεις εξατομικευμένης ιατρικής παρατείνοντας έτσι την επιβίωσή των ασθενών και βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα ζωής τους.
Η ιδέα της DeepMed IO προέκυψε πριν από 2,5 χρόνια μέσα από την ερευνητική δουλειά του Κώστα πάνω στη ανάπτυξη συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης για την εξατομίκευση της θεραπευτικής στρατιγικής σε ασθενείς με καρκίνο, με βάση το μοριακό τους προφίλ.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Μέσα στο χώρο της ογκολογίας ο Κώστας αναγνώρισε ένα πρόβλημα που όλο και μεγαλώνει. Πιο συγκεκριμένα, ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των παθολογοανατομικών πλακιδίων που πρέπει να εξεταστούν στο μικροσκόπιο από έμπειρους παθολογοανατόμους σε συνδυασμό με τον ανεπαρκή αριθμό παθολογοανατόμων σε παγκόσμιο επίπεδο έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της διάγνωσης και της θεραπείας των ασθενών με καρκίνο καθώς επίσης και την αύξηση της πιθανότητας λάθους στη διάγνωση.
Η DeepMed IO σε συνεργασία με το NHS-UK αναπτύσει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο, που βασίζεται στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, για την αυτόματη ανίχνευση μεταστάσεων σε λεμφαδένες. Με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας οι παθολογοανατόμοι θα μπορούν να επιτελούν το έργο τους γρηγορότερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Μέχρι στιγμής το ΑΙ εργαλείο έχει επιτύχει 95% ακρίβεια στον εντοπισμό περιοχών με μεταστατικό καρκίνο μαστού και αναμένεται περαιτέρω βελτίωση μέσω της τρέχουσας επέκτασης του συνόλου δεδομένων μας και της εφαρμογής καινοτόμων στρατηγικών για την εκπαίδευση των μοντέλων. Επιπλέον, η ομάδα εργάζεται εντατικά για να κάνει τη διαδικασία ανίχνευσης πιο αποτελεσματική όσον αφορά τον χρόνο εκτέλεσης χρησιμοποιώντας συγκεκριμένους υπολογιστικούς πόρους που είναι ρεαλιστικοί για ένα παθολογοανατομικό εργαστήριο.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Η συμμετοχή μας στο διαγωνισμό MITEF Greece Startup Competition πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει να τελειοποιήσουμε το business plan της εταιρείας και μέσω του εκτενούς δικτύου του ΜΙΤ Enterprise Forum Greece θα μπορέσουμε να εκθέσουμε το προϊόν μας στο ευρύτερο επιχειρηματικό κοινό και σε ενδιαφερόμενους επενδυτές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Drizz

Αριστερά προς δεξιά οι συν-ιδρυτές Αντώνης Πολυχρονίου και Ιησούς Καλλέργης.

Η ομάδα αποτελείται από τους: Αντώνη Πολυχρονίου και Ιησού Καλλέργη, αλλά και μια ευρύτερη ομάδα 5 συνεργατών. 

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
To Drizz, είναι ένα artificial intelligent chatbot που καταλαβαίνει από ποτά, ή αλλιώς, ένας ψηφιακός barman που προσφέρει προηγμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης σε επιχειρήσεις εστίασης.

Είναι σχεδιασμένο ειδικά για να κάνει τη διαδικασία της παραγγελίας ποτών και καφέ γρήγορη, εύχρηστη και χωρίς αναμονή! Οι πελάτες των μαγαζιών όπου λειτουργεί το Drizz μπορούν μέσα από μια συνομιλία με το Drizz στο facebook messenger, να δουν τον digital κατάλογο, να επιλέξούν το ποτό τους και να το παραγγείλουν απλά chatάροντας! Το Drizz γίνεται ένας προσωπικός barman σε όποιο bar και αν πάει, με τον οποίο μπορεί να μιλήσει κανείς όπως με έναν φίλο του.

Μπορεί να απαντήσει στα πιο απαιτητικά ερωτήματα σου σχετικά με τα κοκτέιλ του μαγαζιού επιτρέποντας στους πελάτες να διαλέξουν με βάση τις προτιμήσεις σου, ακόμα και τις πιο απίθανες/ ασυνήθιστες όπως “κάτι γλυκό με πιπέρι”!.

Οι επιχειρήσεις και Brands του χώρου αποκτούν νέες δυνατότητες upselling/crosselling και γενικότερα marketing χτίζοντας ένα άμεσο εξατομικευμένο κανάλι επικοινωνίας, ενώ αποκτούν χρήσιμα και μοναδικά insights από τα παραγόμενα δεδομένα, που τους επιτρέπει να αυξήσουν την παραγωγικότητα και τις πωλήσεις τους.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Οι χρόνοι και η ποιότητα εξυπηρέτησης σε bar και cafe δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών. Αν και πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης πιστεύουν πως προσφέρουν υψηλής ποιότητας και γρήγορο service στους πελάτες τους, στην πράξη οι πελάτες βιώνουν μια διαφορετική εμπειρία. Συχνά, η αδικαιολόγητη ουρά, μεγάλη αναμονής, αδιευκρίνιστη καθυστέρηση γίνεται μέρος της εξόδου, προκαλώντας των εκνευρισμό.

Πλέον, οι απαιτήσεις των πελατών μεταβάλλονται συνεχώς, και η ταχύτητα της εξυπηρέτησης είναι άρρηκτα συνυφασμένη με την ευρύτερη ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας και την ικανοποίηση των πελατών. Μελέτες δείχνουν πως για 90% και άνω των πελατών η καθυστέρηση έχει αρνητικό αντίκτυπο σε σημείο που λειτουργεί ανασταλτικά στη πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.

Τα υπάρχοντα λειτουργικά συστήματα στο χώρο της εστίασης, και συγκεκριμένα αυτά της παραγγελιοληψίας και εξυπηρέτησης βασίζονται σε ξεπερασμένες τεχνολογίες, περιορισμένες δυνατότητες, ακριβό εξοπλισμό, και περιττές διαδικασίες, με αποτέλεσμα να προσθέτουν στην δυσλειτουργία της εξυπηρέτησης, να προκαλούν καθυστερήσεις στα σημεία πώλησης, και να επιβαρύνουν την κερδοφορία των επιχειρήσεων εστίασης.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Η πιλοτική υλοποίηση της τεχνολογίας πίσω από το Drizz έγινε σε ένα hackathon της Upstream στα τέλη του 2016. Κατά τις αρχές του 2017, έγιναν και τα πρώτα μαζικά beta τεστ σε αληθινές συνθήκες όπου κατάφερε να διαχειριστεί μαζικές παραγγελίες τόσο self-service αλλά και σε table service.  O Αντώνης και Iησούς πεπεισμένοι για τις δυνατότητες της τεχνολογίας artificial intelligence chatbot στο χώρο της εστίασης προχώρησαν την τεχνική και εμπορική ανάπτυξη του προϊόντος.

Πλέον, το Drizz έχει συμπληρώσει λίγους μήνες λειτουργίας σε barκ και σε εταιρικές εκδηλώσεις. Ενδεικτικά, σε 13 βραδιές έχει εξυπηρετήσει πάνω 520 πελάτες που έχουν κάνει περισσότερες από 750 παραγγελίες συνολικής αξίας μεγαλύτερης των 4800 ευρώ.

Η πλατφόρμα του Drizz είναι σχεδιασμένη να βελτιώνει το επίπεδο κατανόησης και την ικανότητα συζήτησης με τους χρήστες, χωρίς περιορισμό στον αριθμό επιχειρήσεων cafe-bar που μπορεί να υποστηρίξει. Στόχος στο άμεσο μέλλον είναι η άμεση ανάπτυξη του δικτύου επιχειρήσεων και συνεργασιών στην Αθήνα και σε άλλες χώρες.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Η διαδικασία του διαγωνισμού και οι επαφές με τους mentors και συμβούλους συνδράμει στην βελτιστοποίηση του business plan μας, ειδικά σε σχέση με την βιωσιμότητα του μοντέλου βάση KPIs, και την επικαιροποίηση του financial valuation ώστε να μπορέσουμε να προσελκύσουμε κάποια χρηματοδότηση που θα μας επιτρέψει την περαιτέρω διείσδυση της αγοράς της εστίασης.

Η δομή του προγράμματος και η μεθοδολογία που διδάσκεται στο MITEF προσφέρει εφαρμόσιμους τρόπους για όλα τα στάδια ανάπτυξης μιας επιχείρησης και ήδη μας έχει βοηθήσει αρκετά.

Miniμγ

Αριστερά προς δεξιά, οι Co-Founders Θοδωρής Σωτηρίου και Άγις Καρζής.

Η ομάδα αποτελείται από τους:  Άγι Καρζή, Co-Founder & Business Lead, Θοδωρή Σωτηρίου, Co-Founder & Operations Lead και μια ομάδα 3 επιστημονικών και τεχνολογικών συνεργατών.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Η Miniμy είναι μια software b2b εταιρεία με στόχο να δημιουργήσει τον καλύτερο compressor για DNA βάσεις δεδομένων. Στοχεύει αποκλειστικά στις ανάγκες της αγοράς της Γενετικής και Βιοτεχνολογίας και γεννήθηκε μέσα από ακαδημαϊκή έρευνα στα κορυφαία πανεπιστήμια της Ευρώπης.
Η Miniμy ξεκίνησε πρόσφατα το ταξίδι της σε μια αγορά που οι DNA βάσεις δεδομένων αυξάνονται διαρκώς και φτάνουν σε όγκο δυσθεώρητα μεγέθη της τάξης των Petabytes και η λύση ενός καλού compressor είναι ζωτικής σημασίας για κάθε Βιοτεχνολογικό οργανισμό.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Το 2001 η χαρτογράφηση του ανθρώπινου γονιδιώματος κόστιζε $300 εκ. ενώ πλέον το κόστος πέφτει κάτω από τα $1.000. Αυτή η αλματώδης πρόοδος έριξε το κόστος και οδήγησε στην παραγωγή και συσσώρευση ενός τεράστιου όγκου δεδομένων.
Η αποθήκευση DNA δεδομένων είναι ιδιαίτερα δαπανηρή τόσο για μικρά εργαστήρια με μερικές εκατοντάδες ΤB (Terabyte) αλλά και για τους τεράστιους κολοσσούς της Βιοτεχνολογίας με βάσεις PB (Petabyte) δεδομένων.
Οι νέες εφαρμογές στο χώρο της βιοτεχνολογίας (προσωποποιημένη θεραπεία, nextgen χαρτογράφηση, crispr, κ.α.), ερευνητικά project όπως το 1.000 Genomes Project αλλά και η ραγδαία εξέλιξη των consumer genomics, υπόσχονται να βελτιώσουν την ζωή μας αλλά απαιτούν την παραγωγή ακόμα περισσότερων δεδομένων.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Ο αλγόριθμος πίσω από την Miniμy αναπτύσσεται και τεστάρεται διαρκώς με διαφορετικούς τύπους δεδομένων και τα αποτελέσματα μέχρι τώρα επικυρώνουν απόλυτα την αξία που έχει. Ταυτόχρονα, εκμεταλλευόμαστε την παρουσία μας στο Λονδίνο και βρισκόμαστε σε επικοινωνία με εταιρίες-πελάτες ώστε να επισπεύσουμε την είσοδο μας στην αγορά με έναν προϊόν το οποίο θα ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες τους.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Η Miniμy βρίσκεται στον διαγωνισμό MITEF Greece Startup Competition για 3 λόγους. Πρώτον, για την σπουδαία καθοδήγηση που ήδη έχει πάρει από τους mentors βελτιώνοντας την προσέγγιση της στην αγορά. Δεύτερον, διότι στο ξεκίνημα μας θέλουμε την υποστήριξη ενός οργανισμού όπως το ΜΙΤΕF Greece με το βεληνεκές και όνομα που έχει. Τρίτον, για να επενδύσουμε το χρηματικό έπαθλο άμεσα στην ολοκλήρωση του προϊόντος μας και να βγούμε στην αγορά.

Pegneon

Αριστερά προς δεξιά: Στέφανος Τσακλίδης, Δανάη Αντωνοπούλου, Αλέξανδρος Καπόλας, Ευτυχία Παπαχρήστου, Άλκη Αντωνοπούλου.

Η ομάδα αποτελείται από τους Στέφανο Τσακλίδη, Head of Technology, Δανάη Αντωνοπούλου, Managing Director, Αλέξανδρο Καπόλα, Senior Game Developer, Ευτυχία Παπαχρήστου, Head of Growth and Innovation, Άλκη Αντωνοπούλου, Instructional Designer.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
H Pegneon είναι μια εταιρεία ανάπτυξης σοβαρών βίντεο παιχνιδιών (serious games) για την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού.
Επιδιώκει να φέρει νέα πνοή και να βοηθήσει όσες εταιρείες επιθυμούν να επενδύσουν στην αποτελεσματική εκπαίδευση των υπαλλήλων τους αλλά και να αποτελέσει έμπνευση για όσους θέλουν να δοκιμάσουν καινοτόμα εργαλεία παροχής γνώσης.
Η Pegneon ξεκίνησε τη λειτουργία της με στόχο να ταράξει τα νερά της εταιρικής εκπαίδευσης και κάνοντας ‘disrupt’ σε ένα χώρο που επί χρόνια ακολουθεί τις κλασσικές μεθόδους εκπαίδευσης προσωπικού.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
H αρχική ιδέα γεννήθηκε ως αποτέλεσμα της ανάγκης για ανανέωση του τρόπου εκμάθησης νέων δεξιοτήτων με την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών.
Η Founder και Managing Director της Pegneon, Δανάη Αντωνοπούλου με πολυετή εμπειρία στο χώρο του HR στο εξωτερικό, πιστεύει ακράδαντα, ότι η επιτυχία μιας εταιρείας έγκειται στη σωστή εκπαίδευση και κατάρτιση των ανθρώπινων πόρων της.
Με αφορμή την εμπειρία της στο εξωτερικό, όπου χρησιμοποίησε παιχνίδια για προσλήψεις στελεχών και με όραμα να εκπαιδεύσει αποτελεσματικά τις νέες γενεές στελεχών, ίδρυσε το 2014 την Pegneon.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Με πελάτες μεγάλες εταιρείες όπως το Αεροδρόμιο Αθηνών, ο ΑΒ Βασιλόπουλος, η Netlink κ.α., η Pegneon χρησιμοποιώντας τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες και τις πιο σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους αναπτύσσει ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπου ο κάθε εκπαιδευόμενος μπορεί να αφομοιώνει γρήγορα και αποτελεσματικά τις απαραίτητες γνώσεις, ενώ παράλληλα περνάει ευχάριστα την ώρα του απολαμβάνοντας την εμπειρία ενός παιχνιδιού δράσης (action based- immersive gaming experience).

Βασικό συστατικό της επιτυχίας αποτέλεσε το γεγονός ότι τα εκπαιδευτικά παιχνίδια της Pegneon, είναι πλήρως προσαρμοσμένα στις ανάγκες και την κουλτούρα κάθε οργανισμού. Είναι πολύ σημαντικό μέσα από τα παιχνίδια να αποκαλύπτεται η μοναδικότητα και να αναδεικνύεται η διαφορετικότητα κάθε εταιρείας. Το «one-size-fits-all» δεν μπορεί να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα ως προς τους όλους, διότι κάθε πελάτης θέλει να αφηγηθεί μέσα από τα παιχνίδια μας τη δική του ιστορία με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Η συμμετοχή στο MITEF Greece Startup Competition, βρήκε την ομάδα της Pegneon σε μια εποχή ανάπτυξης και εκθετικής προόδου. Έχοντας κλείσει αρκετές συνεργασίες στο εσωτερικό, η εταιρεία επιδιώκει ενεργά την επέκταση στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην αγορά της Αγγλίας, ενώ έχοντας πάντα στον πυρήνα των αξιών την κοινωνική συνεισφορά και την καινοτομία, ξεκινάμε την ανάπτυξη ενός ιατρικού παιχνιδιού που θα απευθύνεται σε παιδιά και θα συμβάλει στην βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και στην επίτευξη ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής.
Η καθοδήγηση με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και η εξαιρετική εκπαίδευση που παρέχεται από το MITEF Greece είναι μια πολύτιμη ευκαιρία μάθησης, εξέλιξης αλλά και δικτύωσης με έμπειρα στελέχη και άλλες νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Share.

About Author

Γιώργος Κουρκουτάς

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσει δυο έντυπα που έχει δουλέψει αυτά θα ήταν το Pixel και το RAM. Αν θα έπρεπε να διαλέξει υπολογιστή αυτοί θα ήταν η Amiga και το Raspberry Pi. Αν θα έπρεπε να διαλέξει την τεχνολογία που θα επιφέρει τo μεγαλύτερο "αναστάτωμα" αυτή θα είναι το Blockchain.

Comments are closed.