Η «μάχη» του e-commerce προβλέπεται άγρια και προσοδοφόρα στην Ινδία

0

Οι Ινδοί και ειδικά οι νέοι αποκτούν πρόσβαση στο Internet με γρήγορους ρυθμούς αν και αυτή τη στιγμή μόνο το 20% του πληθυσμού είναι online. Παράλληλα ο τζίρος του e-commerce στην Ινδία αυξάνεται επίσης ραγδαία ειδικά από νέους μέσω φορητών συσκευών. Ο ηλεκτρονικός τζίρος έφτασε τα 11 δισ. δολ. το 2015 και αναμένεται να εκτοξευτεί στα 220 δισ. δολ. το 2025.

Οι μεγαλύτεροι παίκτες στο ινδικό e-commerce είναι οι FlipKart, Snapdeal, PayTM και Amazon. To Amazon India είναι θυγατρική της Amazon ενώ στα άλλα μεγάλα ινδικά πολυκαταστήματα έχουν επενδύσει εξίσου μεγάλα ονόματα όπως για παράδειγμα οι Naspers, Softbank και Alibaba.

Παρότι όλες οι επιχειρήσεις λειτουργούν με ζημιές ωστόσο βλέπουν το μέλλον με αισιοδοξία μια και οι προβλέψεις είναι κάτι παραπάνω από θετικές και συναγωνίζονται για να κερδίσουν από τώρα το μεγαλύτερο μερίδιο της ινδικής αγοράς. Για παράδειγμα το FlipKart έκανε ειδική συμφωνία με την Κινεζική Xiaomi για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση ενός δημοφιλούς μοντέλου Smartphone στην Ινδία.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.