Η AirAsia επωφελείται με «διάφορους τρόπους» μέσω AI και ML

0

Υπάρχουν ορισμένα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η μηχανική μάθηση (ML), μεταξύ των οποίων η μείωση του κόστους και η λειτουργική αποδοτικότητα να λογίζονται ως τα πιο ελκυστικά. Για την AirAsia, η ασφάλεια είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα, που «θωρακίζεται» με τη βοήθεια δεδομένων και γνωστικών τεχνολογιών.

«Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους συλλέγουμε και αξιοποιούμε δεδομένα στην εταιρεία μας. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται σε διάφορους τομείς, όπως η πρόβλεψη συντήρησης, η διαχείριση εργασιών, οι επιτόπιες εργασίες, η εξυπηρέτηση πελατών», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ομάδας AirAsia Aireen Omar. Τονίζει δε, την προληπτική συντήρηση ως μία από τις πιο ξεχωριστές περιπτώσεις χρήσης των AI και ML στην Air Asia, επισημαίνοντας ότι η αεροπορική εταιρεία συλλέγει δεδομένα από περισσότερους από 24.000 αισθητήρες σε ένα αεροσκάφος και χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτά για να προσδιορίσει έγκαιρα το λάθος, ώστε να μπορεί να το διορθώσει άμεσα μειώνοντας το χρόνο διακοπής λειτουργίας.

Όταν ένα αεροσκάφος προσγειώνεται στον αεροδιάδρομο, οι αποδόσεις που δημιουργούνται μέσω AI, ML και άλλες τεχνολογίες επιτρέπουν στην AirAsia να είναι έτοιμη για απογείωση σε διάστημα μόλις 25 λεπτών. Η AirAsia μπορεί να είναι μια νέα αεροπορική εταιρεία, αλλά δεν είναι καινούργια στον κόσμο της ψηφιακής τεχνολογίας. Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με την Google εδώ και αρκετό καιρό, αντλώντας από την τεχνογνωσία και το ταλέντο της για να δημιουργήσει ψηφιακές λύσεις.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.