Η Lydia θέλει «να τα βάλει» με το PayPal και σηκώνει 13 εκατ. ευρώ

0

Η Γαλλική FinTech Lydia, με σήμα που παραπέμπει στην Αρχαία Σπάρτη, φαίνεται να κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού μια και έχει φτάσει να διαχειρίζεται 1 εκατ. συναλλαγές τον μήνα και να εγγράφει 2.000 νέους χρήστες κάθε μέρα!

Ιδρύθηκε το 2013 και από την πρώτη στιγμή είχε κερδίσει τους λεγόμενους millennials στη Γαλλία με σημαντική παρουσία και μεταξύ φοιτητών.
Το 2015 η Fintech είχε 150.000 χρήστες και σήμερα έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο, φτάνοντας στο ίδιο επίπεδο με την Revolut.
Αν και ξεκίνησε σαν μια εφαρμογή για Smartphones με ειδίκευση τις πληρωμές P2P έχει περάσει πλέον και στο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέροντας λύσεις πληρωμών παρόμοιες με αυτές των Mastercard – Masterpass, Visa, PayPal, Apple Pay, Android Pay κ.α. Η Lydia μάλιστα προσφέρει δυνατότητα πληρωμής και μέσω Apple Pay.

Πρόσφατα επεκτάθηκε εκτός Γαλλίας σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία και Πορτογαλία και με την νέα χρηματοδότηση σκοπεύει να επεκταθεί σε Γερμανία και Αυστρία μέσα στο 2018.

Η χρηματοδότηση προήλθε κυρίως από την CNP Assurances με όλους τους υπάρχοντες επενδυτές να συμμετέχουν.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.