Η Microsoft «μπαίνει» πιο δυναμικά στη διαφήμιση με νέα εξαγορά

0

Η Microsoft ανακοίνωσε την Δευτέρα ότι εξαγόρασε την PromoteIQ, startup που βοηθά τους εμπόρους να ενσωματώσουν διαφημίσεις στην ψηφιακή «βιτρίνα» τους. Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστές.

Η διαφήμιση δεν είναι ούτε το πιο «δυνατό» αλλά ούτε και το πιο «αδύναμο» σημείο της Microsoft. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας, αποτέλεσε σχεδόν στο 9% των εσόδων της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2019, το οποίο έληξε στις 30 Ιουνίου. Η εξαγορά της PromoteIQ μπορεί να βοηθήσει την Microsoft να συνεργαστεί με περισσότερους εμπόρους και να ανταγωνιστεί πιο δυναμικά Amazon, Google και Facebook που την ξεπερνούν- κατά πολύ- στο κομμάτι των διαφημίσεων.

«Η τεχνολογία της PromoteIQ συμπληρώνει στρατηγικά τις τρέχουσες προσφορές διαφήμισης της Microsoft και, μαζί, μπορούμε να δώσουμε στους εμπόρους λιανικής ένα φάσμα τεχνολογικών λύσεων για τον εκσυγχρονισμό των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους και τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας τους», δήλωσε ο Rik van der Kooi, Αντιπρόεδρος του τομέα διαφήμισης της Microsoft.

 

Share.

Comments are closed.