Η QIVOS του ομίλου FF «παντρεύει» τα προγράμματα Loyalty με το Fintech

0

H QIVOS ιδρύθηκε το 2004 και είναι ένα marketing technology agency με τον πυρήνα των εργασιών της να είναι τα προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών επιχειρήσεων. Πλέον θα συνδυάζει τεχνολογίες FinTech στις υπηρεσίες της με στόχο την προσφορά μιας ολοκληρωμένης γκάμας λύσεων.

H QIVOS αποτελεί μέλος του ομίλου FF Group, δραστηριοποιείται σε 10 χώρες και με την αξιοποίηση των νέων προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει ο χώρος του FinTech, η QIVOS στοχεύει στη συνεχή ενδυνάμωση των προγραμμάτων loyalty αλλά και του customer engagement, που βρίσκονται στο κέντρο της φιλοσοφίας της.

Το νέο τμήμα της εταιρείας επιτρέπει την ανάπτυξη λύσεων τελευταίας τεχνολογίας, που προέρχονται από το χώρο του FinTech, και εξελίσσουν τον τομέα του loyalty. Έτσι, η  QIVOS, θα αξιοποιεί στο μέγιστο τις ευκαιρίες και συνεργασίες που ανακύπτουν, με κύριο στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και διαχείριση σχετικών έργων και τη διερεύνηση εισόδου σε νέα τμήματα της αγοράς, όπως οι πληρωμές.

Στον ίδιο χώρο και με σημαντική ανάπτυξη τον τελευταίο καιρό δραστηριοποιείται και η Startup Warply η οποία μάλιστα προσφέρει και το δικό της σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.