Η Vodafone εγκαινίασε το πρώτο phygital κατάστημα της

0

Η Vodafone λανσάρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία λιανικής συνδυάζοντας το φυσικό με το ψηφιακό περιβάλλον, στο ανανεωμένο phygital κατάστημα της στο Golden Hall, το οποίο εγκαινιάστηκε από την Marta Sanchez, Head of Retail του Ομίλου Vodafone.

«Η Vodafone λανσάρει το πρώτο Digital κατάστημα στην Ελλάδα, προσφέροντας μια γεύση από το συναρπαστικό μέλλον που υπόσχεται η Vodafone. Προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στον χώρο της λιανικής και δίνουμε τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δοκιμάσει τις τελευταίες τεχνολογίες και τα πιο «ψαγμένα» gadget – «παντρεμένα» με τις τεχνολογίες και τα προϊόντα της Vodafone. Η αλυσίδα των καταστημάτων μας είναι η καρδιά της Vodafone και από αυτήν ξεκινούμε το ταξίδι των νέων ψηφιακών εμπειριών του καταναλωτή» δήλωσε ο Αλμπέρτος Μπουρλάς, διευθυντής λιανικών πωλήσεων της Vodafone Ελλάδας.

Για την καλύτερη κατανόηση όλων των νέων τεχνολογιών το κατάστημα είναι στελεχωμένο κατά 100% με καταρτισμένους σύμβουλους τεχνολογίας, τους Ειδικούς της Ομάδας Ready, με την βοήθεια των οποίων οι καταναλωτές μπορούν να λάβουν υποστήριξη και να δοκιμάσουν τα οφέλη της τεχνολογίας στην καθημερινότητά τους με τον πιο διαδραστικό και βιωματικό τρόπο. Η digital εμπειρία του νέου καταστήματος ενισχύεται περισσότερο, καθώς η εξυπηρέτηση των πελατών από τους Ειδικούς της Ομάδας Ready γίνεται μέσω tablets.

Ένας πυλώνας του νέου καταστήματος είναι το Connected Home που αξιοποιεί τεχνολογίες όπως το Internet of Things

Με ΙοΤ «έξυπνες» λύσεις γύρω από τον φωτισμό, την άνεση του σπιτιού με «έξυπνο» κλιματισμό, αλλά ακόμη και την καθαριότητα του σπιτιού με «έξυπνες» σκούπες, οι οποίες ενορχηστρώνονται με τη βοήθεια σύγχρονων voice assistants. Η ανανεωμένη αυτή προϊοντική τοποθέτηση συνοδεύεται και από υπηρεσίες της Vodafone που ενισχύουν την επικοινωνία, την ασφάλεια και την ψυχαγωγία στην οικογένεια, όπως το Vodafone TV και η σειρά Consumer IoT, V by Vodafone.

Η τεχνολογία φέρνει επιπλέον νέες δυνατότητες για καλύτερη υγεία και περισσότερη ψυχαγωγία – ακόμη και μέσα στο κατάστημα Vodafone. Το Fitness Area γίνεται «έξυπνο» και αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα, η οποία συνδυάζεται με το ποδήλατο, φέρνοντας την ψηφιακή εμπειρία του VR Bicycle. Η καινοτομία αυτή συνοδεύεται από σύγχρονο εξοπλισμό, όπως Smartwatches και ακουστικά.

Το κατάστημα διαθέτει και Fiber Area, μια περιοχή όπου οι gamers μπορούν να ζήσουν μία lag free εμπειρία gaming

Επιπλέον, στο κατάστημα, η Vodafone παρουσιάζει για πρώτη φορά το Drone Cage – έναν χώρο όπου ο κάθε καταναλωτής μπορεί χωρίς κανένα κόστος να πιλοτάρει drone σε ένα απολύτως ασφαλές περιβάλλον.

Φυσικά, στο νέο κατάστημα, ο καταναλωτής μπορεί να δοκιμάσει smartphones και tablets των μεγαλύτερων κατασκευαστών, ενώ σύντομα μέσα από τις μεγάλες διαδραστικές οθόνες θα μπορεί να επιλέξει να τα συγκρίνει, να διαλέξει μέσα από μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ και να ολοκληρώσει άμεσα τις αγορές με δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα ή ακόμα και στον χώρο του.

Τέλος, μέσα στον χώρο θα υπάρχει το Learning Hub Αrea, ένας χώρο στον οποίο οι πελάτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά σεμινάρια από τους Ειδικούς της Ομάδας Ready, ώστε να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.