Οι ομάδες που ξεχώρισαν στη Σχολή Επιχειρηματικότητας του Think Young και της Coca-Cola

0

Για 3η συνεχή χρονιά ο θεσμός της Σχολής Επιχειρηματικότητας πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα την περασμένη Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου με την υποστήριξη και τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα. Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung, ενώ φέτος η σχολή της Αθήνας έλαβε χώρα στο πλαίσιο του The New York Times Athens Democracy Forum (ADF).

Στο πνεύμα αυτό, η Coca-Cola θέλησε να στρέψει την προσοχή των νέων στην κοινωνική επιχειρηματικότητα, προκειμένου να αναδειχτούν οι ιδέες που αντιμετωπίζουν και σημαντικές κοινωνικές προκλήσεις.

Μέσα σε μια εβδομάδα οι νέοι υποψήφιοι επιχειρηματίες με την καθοδήγηση επιχειρηματιών-μεντόρων, είδαν στη πράξη την όλη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, από τη σύλληψη της ιδέας, στην δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα με την επιχειρηματική ιδέα PROOF.IT, η οποία παρουσίασε έναν καινοτόμο τρόπο αξιολόγησης εργαζομένων στο χώρο της εστίασης, ενώ τη δεύτερη και την τρίτη θέση έλαβαν οι ιδέες SPEAK UP και E-MPLOYED, που αφορούν στη στήριξη γυναικών που έχουν υποστεί κακοποίηση και όσων βρίσκονται στην διαδικασία εύρεσης εργασίας αντίστοιχα μέσω ειδικών προφίλ υποψηφίων με χρήση video.
Συνολικά δέκα ομάδες συμμετείχαν στον διαγωνισμό με αρκετά πρωτότυπες ιδέες, πάντα γύρω από την επιχειρηματικότητα με κοινωνικό πρόσημο.

Φέτος, την απονομή των βραβείων στους επιχειρηματίες του αύριο έκανε ο Brian Smith, President EMEA Group της The Coca-Cola Company, ο οποίος παρακολούθησε τις παρουσιάσεις των business plans την τελευταία ημέρα της Σχολής, άκουσε τις ανησυχίες των συμμετεχόντων και έδωσε συμβουλές με βάση τη δική του πολυετή επαγγελματική πορεία.

PHOTO 2Τα μέλη της ομάδας που αναδείχτηκαν νικητές της Σχολής Επιχειρηματικότητας θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν μέλη της κοινότητας του προγράμματος VentureGarden, ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών, αλλά και να παρακολουθήσουν ένα δωρεάν, online course στην πλατφόρμα Sustainability Academy, του Centre for Sustainability and Excellence (CSE).

Επιπλέον, και οι 3 ομάδες – φιναλίστ θα λάβουν μέρος σε ένα διήμερο σεμινάριο επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate Business School, να κερδίσουν ένα ετήσιο πρόγραμμα incubation με δωρεάν εκπαίδευση, coaching και mentoring από το Solidarity Mission, αλλά και δωρεάν χώρο εργασίας για τρεις μήνες στο The Cube Athens.

Τέλος, μέσα από τον social media διαγωνισμό που έτρεξε η Coca-Cola αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες, τρεις ακόμη νέοι και οι ομάδες τους θα έχουν σύντομα την ευκαιρία να απολαύσουν μία μοναδική συνάντηση με την ομάδα social media που έχει έδρα την Αθήνα και διαχειρίζεται τα brands της Coca-Cola για 26 χώρες, και να λάβουν πολύτιμες συμβουλές για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media και στη δική τους επιχείρηση.

Επόμενος σταθμός της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι ο Βόλος, με το πρόγραμμα να τρέχει από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.