Ποτέ δεν είναι αργά!

0

Έπρεπε να περάσουν σχεδόν 3 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων η μόνιμη απάντηση ήταν «δεν λέμε νούμερα», για να μάθουμε τελικά, από το στόμα του CEO του Beat, πρώην Taxibeat, Νίκου Δρανδάκη το ποσό της εξαγοράς από το MyTaxi της Daimler.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο κ. Δρανδράκης, σε συνέντευξη του στα ΝΕΑ και στην συνάδελφο Πέπη Ραγκούση το ποσό της εξαγοράς της Taxibeat (τον Φεβρουάριο του 2017) που έχει γίνει σημείο αναφορά για το εγχώριο οικοσύστημα, ανήλθε τελικά στα 45 εκατ. ευρώ! Βεβαίως όσοι παρακολουθούν το Startupper το ποσό της εξαγοράς – περίπου – το είχαν διαβάσει, όπως φυσικά και σε άλλα Μέσα, αλλά ποτέ έως τώρα δεν είχε ανακοινωθεί επίσημα, όπως φυσικά και άλλες λεπτομέρειες της συγκεκριμένης συμφωνίας.

Άποψη το γράφοντος είναι πως σε ένα οικοσύστημα που ήδη έχουν επενδυθεί, περίπου 200 εκατ. ευρώ και προγραμματίζονται – τουλάχιστον – άλλα τόσα για τα επόμενα χρόνια, είναι λάθος να μην γνωρίζουμε το ύψος καμίας εξαγοράς – exit, γιατί για να είμαστε δίκαιοι με την διοίκηση τους Beat σε κανένα exit δεν έχει ανακοινωθεί το ποσό πλην της περίπτωσης της Avocarrot.

Την συγκεκριμένη γνώση είναι καλό να την γνωρίζει ένα οικοσύστημα, ιδιαίτερα ένα οικοσύστημα όπως αυτό της Ελλάδας, καθώς αποτελεί ένα σημείο αναφοράς και έναν επόμενο στόχο για ένα νέο Startup. Παράλληλα, η ελληνική σκηνή θα αποκτήσει έναν δείκτη αναφοράς ούτως ώστε να μην μιλούν όλοι για επιτυχίες οι οποίες στηρίζονται σε στοιχεία που κυκλοφορούν στην «πιάτσα» ως φήμες.

Επιπλέον μάλλον ήρθε η ώρα να γίνει και ο απολογισμός των Jeremie Funds και όπως έχουμε γράψει, ξανά, στο Startupper αυτό είναι κάτι που ζητά το οικοσύστημα και είναι δεδομένο πως θα βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του EquiFund, ενώ παράλληλα θα «διαλύσει» και τις όποιες «σκιές» υπάρχουν αναφορικά με την επιλογή κάποιων επενδύσεων.

Εμείς εδώ είμαστε!

Share.

About Author

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΝΑΤΟΣ

Δημοσιογράφος και επικεφαλής του Startupper.gr.

Comments are closed.