«Επιχειρηματική ανάπτυξη» στο κλάδο των μεταφορών εν έτει 2017

0

Την 1η Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκαν στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών συναντήσεις του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη με εκπροσώπους πολλών φορέων και εταιρειών που αφορά το νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές στην χώρα μας, η παρουσίαση του οποίου συνοδεύτηκε με τις γνωστές «τριτοκοσμικές» αντιπαραθέσεις μεταξύ κυβέρνησης – επιχειρηματικού κόσμου και αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Στις συναντήσεις πήραν μέρος εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ), του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ), της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), όπως επίσης, και οι εκπρόσωποι των εταιρειών Beat και Uber.

Όπως αναφέρεται το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου «οι εκπρόσωποι των εταιρειών διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου δεν προσήλθαν με φορολογικά στοιχεία«. Και φυσικά δεν είχαν κανένα λόγο να το πράξουν μια και δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες του υπουργείου μεταφορών να ζητάει τις φορολογικές δηλώσεις των εταιρειών που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα.

Η Taxibeat ήταν Ανώνυμη Εταιρεία, οι ισολογισμοί της είναι διαθέσιμοι, για την Uber Hellas δεν γνωρίζουμε τη νομική μορφή δραστηριοποίησης της στην Ελλάδα, αλλά εφόσον το υπουργείο ενδιαφέρεται για τις φορολογικές δηλώσεις εταιρειών θα μπορούσε να απευθυνθεί στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Μετά την συνάντηση του Γενικού Διευθυντή UBER Hellas, Μανόλη Μανασσάκη με τον Χρήστο Σπίρτζη εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση από την εταιρεία:

«Ευχαριστούμε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για την ευκαιρία που είχαμε να επαναλάβουμε τη σταθερή δέσμευσή μας να συνεισφέρουμε στη χώρα, καθώς και τη δυνατότητα να συζητήσουμε για θέματα που αφορούν στο μέλλον των μετακινήσεων στην Ελλάδα.

Οι τρόποι σύγχρονης μετακίνησης στις πόλεις, σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλάζουν. Ελπίζουμε ότι η Κυβέρνηση θα αναγνωρίσει την ανάγκη για κανόνες που ωφελούν τους πολίτες, τις πόλεις και συνολικά την ελληνική οικονομία.

Οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως αυτή της Uber, δημιουργούν ευκαιρίες απασχόλησης για τους Έλληνες, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν αξιόπιστη και ασφαλή μετακίνηση».

Την ίδια ημέρα είχαμε άλλο ένα μελοδραματικό άρθρο του κ. Λυμπερόπουλου στο Facebook που μας ενημερώνει ότι το Taxibeat έχει μόλις 1.500 οδηγούς και ότι καταρρακώνει την αξιοπρέπεια του κλάδου με την αξιολόγηση των χρηστών της εφαρμογής (!). Επίσης «κατακεραυνώνει» τον Κυριάκο Μητσοτάκη λέγοντας ότι είναι «ο εισηγητής και ενορχηστρωτής της απαξίωσης του κλάδου των ταξί», «οδήγησε σε αδιέξοδο το κόμμα του και εκείνα που είναι συνιστώσες του στη βουλή»  και ότι είναι «υπηρέτης δυο αφεντάδων»!!! Θλιβερά πράγματα… στην Ελλάδα του 2017.

Share.

About Author

Γιώργος Κουρκουτάς

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσει δυο έντυπα που έχει δουλέψει αυτά θα ήταν το Pixel και το RAM. Αν θα έπρεπε να διαλέξει υπολογιστή αυτοί θα ήταν η Amiga και το Raspberry Pi. Αν θα έπρεπε να διαλέξει την τεχνολογία που θα επιφέρει τo μεγαλύτερο "αναστάτωμα" αυτή θα είναι το Blockchain.

Comments are closed.