Το βρετανικό Channel 4 επενδύει τηλεοπτικό χρόνο στην TravelLocal

0

Η TravelLocal, ηλεκτρονικό marketplace διακοπών με έδρα το Μπρίστολ, ανακοίνωσε ότι ο βρετανικός τηλεοπτικός σταθμός Channel 4, επένδυσε σε αυτή, μέσω του Commercial Growth Fund του. Την εταιρεία, εκτός του Channel 4, στηρίζουν τα επενδυτικά funds Active Partners και Gresham House Ventures.

Η πλατφόρμα, που ιδρύθηκε το 2016 από τους Tom Stapleton, Huw Owen και Mark Hudson, ασχολείται με την αγορά των διακοπών, η οποία είναι ενισχυμένη τα τελευταία χρόνια. Αυτό που κάνει ουσιαστικά είναι να συνδέει τους πελάτες της με επιλεγμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε 50 προορισμούς παγκοσμίως. Παρακάμπτει έτσι τον παραδοσιακό μεσάζοντα και -όπως ισχυρίζεται η ίδια- προσφέρει μεγαλύτερη εξειδίκευση, καλύτερη τιμή ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Το Commercial Growth Fund του Channel 4 προσφέρει σε ταχέως αναπτυσσόμενες ψηφιακές εταιρείες τηλεοπτικό χρόνο σε αντάλλαγμα με κάποιο μερίδιο μετοχών τους. Ο Vinay Solanki, επικεφαλής του Commercial Growth Fund, σχολίασε: «Οι επιχειρήσεις στην φάση ανάπτυξης που βρίσκεται η TravelLocal είναι αυτές που ψάχνει να υποστηρίξει το Commercial Growth Fund, δίνοντας τους μεγάλη αναγνωρισιμότητα μέσω της τηλεοπτικής διαφήμισης».

Share.

Comments are closed.