Το chatbot της Νοτιοκορεατικής Kakao Bank θα “απαντά” στο 80% των αιτημάτων!

0

Το επόμενο βήμα στην εξυπηρέτηση των πελατών δείχνει να είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει η Νοτιοκορεατική Kakao Bank, η μεγαλύτερη αποκλειστικά διαδικτυακή τράπεζα της Ασιατικής χώρας, καθώς ανέπτυξε ένα chatbot που θα είναι σε θέση να διαχειρίζεται την συντριπτική πλειοψηφία των συνολικών  αιτημάτων που θα δέχεται η τράπεζα εκ μέρους των πελατών της.

Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν στελέχη της τράπεζας, η συγκεκριμένη εξέλιξη αναμένεται να αποφορτίσει σε σημαντικό βαθμό την ένταση και τον όγκο των μηνυμάτων και εν γένει αιτημάτων που δέχεται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Εκτιμάται δε πως μέσω του chatbot θα δίνεται αυτοματοποιημένη απάντηση σε περίπου 80% του συνόλου των αιτημάτων. Θα πρέπει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Kakao Bank, το chatbot εκτός από μηνύματα κειμένου, θα προσφέρει βίντεο, emoticons και μια σειρά από άλλες λειτουργίες που βρίσκονται στην διαδικασία της ανάπτυξης.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.