Χρηματοδότηση 830.000 δολ. για Influencer Marketing Startup

0

Το ποσό των 830.000 δολαρίων έλαβε η Buzzoole για την χρηματοδότηση της Influencer Marketing πλατφόρμα της. Του γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκε το επενδυτικό επιχειρηματικό ταμείο Impulse VC με συν-επένδυση της Ελβετικής R301 Capital.

Σημειώνεται πως η επένδυση στην Ιταλική Startup, θα μπορούσε να διπλασιαστεί μέσα σε 18 μήνες και να φέρει περισσότερους επενδυτές.buzZoole_1500
Ο αλγόριθμος της Buzzoole βοηθά τις εταιρείες να συνδεθούν με τους σωστούς influencers (άτομα που ασκούν επιρροή / επηρεάζοντες). Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη μετρά περίπου 200.000 influencers.

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία ιδρύθηκε το 2013, ήδη έχει στο ενεργητικό της συνεργασίες με γνωστές εταιρείες όπως οι Unilever, Mastercard και η Toyota. Η εταιρεία έχει γραφεία στη Ρώμη, τη Νάπολη, το Μιλάνο και το Λονδίνο, ενώ θα χρησιμοποιήσει μέρος της χρηματοδότησής της για περαιτέρω επέκταση σε Ρωσία, Γαλλία, Ισπανία και Ινδία.

Fabrizio Perrone _

O CEO της Buzzool, Fabrizio Perrone.

O Fabrizio Perrone, CEO της Buzzoole, δήλωσε σχετικά: «Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης είναι ιδιαίτερα σημαντικός για εμάς. Το 2016 υπήρξε μια υπέροχη χρονιά, ειδικά με την επέκτασή μας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, είδαμε ραγδαία ανάπτυξη σε επίπεδο χρηστών, χωρών και εσόδων. Το μέλλον μοιάζει λαμπρό».

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.