Chatbot για τους Millennials λανσάρει η imaginBank 

0

H imaginBank, μια τράπεζα που «υπάρχει» μόνο στο κινητό και ανήκει στην CaixaBank, λάνσαρε ένα chatbot προκειμένου να βοηθήσει τους Millennials να βρουν προσφορές και προωθήσεις που σχετίζονται με αυτούς, βασισμένες στις προτιμήσεις τους ή στην τοποθεσία τους.

Το chatbot βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και θα είναι διαθέσιμο στους χρήστες μέσω του Facebook Messenger στη σελίδα της imaginBank στο Facebook.

Η imaginBank ξεκίνησε τις δραστηριότητές της τον Ιανουάριο του 2016 και είναι μια τραπεζική ψηφιακή και κινητή πλατφόρμα. Σκοπός της είναι η εξυπηρέτηση του ολοένα και αυξανόμενου πληθυσμού των millennial ή όσων είναι «ένα με την τεχνολογία». Μέχρι στιγμής μετρά 90.000 πελάτες.

Όσον αφορά στη μητέρα CaixaBank, το chatbot αυτό δεν είναι το μόνο που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς η εταιρεία ήδη έχει αναπτύξει μια συμβουλευτική υπηρεσία  για το εξωτερικό εμπόριο, η οποία βασίζεται στην γνωστική τεχνολογία του IBM Watson.

Το σύστημα βοηθά τα ειδικά στελέχη της τράπεζας να επιλύσουν τεχνικά ερωτήματα που έχουν οι πελάτες σχετικά με τις νομοθεσίες εμπορίου, τους ειδικούς κανονισμούς για ορισμένες χώρες, τους εσωτερικούς κανόνες κ.λπ.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.