Mollie: Εξαγόρασε την GoCardless έναντι 1,05 δισ. ευρώ

Η εξαγορά χαρακτηρίζεται από τις δύο fintech ως δημιουργία ενός «κολοσσού πληρωμών».

Newsroom
1'

Η ολλανδική εταιρεία πληρωμών Mollie εξαγόρασε τη βρετανική fintech GoCardless έναντι 1,05 δισ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας φήμες που κυκλοφορούσαν από το καλοκαίρι. Οι δύο εταιρείες χαρακτηρίζουν το deal ως δημιουργία ενός «κολοσσού πληρωμών», συνδυάζοντας τις δυνάμεις τους για να εξυπηρετήσουν πάνω από 350.000 επιχειρήσεις με ενιαίες λύσεις καρτών και τραπεζικών πληρωμών. Η συμφωνία αποτελείται κατά 90% από μετοχές και μικρό ποσοστό μετρητών.

Η GoCardless, με περίπου 800 υπαλλήλους, ειδικεύεται σε πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συλλέγουν εφάπαξ και περιοδικές πληρωμές (όπως συνδρομές και τέλη μέλους) μέσω άμεσων χρεώσεων, χωρίς κάρτες ή τραπεζικές μεταφορές. Ο Hiroki Takeuchi, γνωστή φιγούρα του βρετανικού fintech οικοσυστήματος ηγείται της εταιρείας, που έχει επεκταθεί και στο open banking. Είναι κερδοφόρα, με αποτίμηση 2 δισ. δολαρίων το 2022, και υποστηρίζεται από funds όπως τα Balderton Capital, Accel, Permira και BlackRock.

Η Mollie, με πάνω από 900 υπαλλήλους, εστιάζει στην ευρωπαϊκή αγορά ΜμΕ, επεξεργαζόμενη δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε συναλλαγές. Ανταγωνίζεται γίγαντες όπως PayPal, Stripe, Adyen και παραδοσιακούς παίκτες όπως η JP Morgan. Η εταιρεία, με αποτίμηση στα 6,5 δισ. δολάρια το 2021 και υποστηριζόμενη από την Blackstone, βλέπει την εξαγορά ως βήμα προς μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.