Το πρώτο βήμα «ψηφιακής μεταμόρφωσης» για την αλυσίδα Γρηγόρης

0

Στο πλαίσιο της στρατηγικής rebranding και digital transformation από την αλυσίδα καφέ και φαγητού Γρηγόρης βγήκε στον αέρα το νέο site το οποίο περιλαμβάνει και ένα σύστημα παραγγελιοληψίας online και παράδοσης στο χώρο του πελάτη.

Οι επισκέπτες του www.gregorys.gr κάνοντας εγγραφή είτε μέσω email είτε μέσω Facebook profile, αποκτούν λογαριασμό και πραγματοποιούν την παραγγελία τους εύκολα και γρήγορα, επιλέγοντας τα προϊόντα που επιθυμούν, από το σπίτι, το γραφείο ή τον δρόμο.

Στο νέο ανανεωμένο site μπορεί κανείς να δει όλες τις γεύσεις και τα ροφήματα του Γρηγόρη και να προχωρήσει σε άμεση παραγγελία, η οποία στη συνέχεια παραδίδεται μέσω delivery στη διεύθυνση που έχει καταχωρήσει ο χρήστης.

Η παραγγελία μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο από υπολογιστή, κινητό και tablet, ενώ υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης αγαπημένων προϊόντων αλλά και συνολικά αγαπημένης παραγγελίας, για εξοικονόμηση χρόνου την επόμενη φορά.

Το νέο site και αλλά και το σύστημα e-ordering υλοποιήθηκε από την Atcom και βασίζεται στη πλατφόρμα ανάπτυξης περιεχομένου online Netvolution 5 και είναι εξαιρετικά εύχρηστο και οπτικά ευχάριστο και ελκυστικό.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το σύστημα e-ordering είναι το πρώτο βήμα ψηφιακής μεταμόρφωσης του Γρηγόρη.

Share.

About Author

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσει δυο έντυπα που έχει δουλέψει αυτά θα ήταν το Pixel και το RAM. Αν θα έπρεπε να διαλέξει υπολογιστή αυτοί θα ήταν η Amiga και το Raspberry Pi. Αν θα έπρεπε να διαλέξει την τεχνολογία που θα επιφέρει τo μεγαλύτερο "αναστάτωμα" αυτή θα είναι το Blockchain.

Comments are closed.