Esurvey: Eίναι καλό να υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες

0

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι μόνο το 4% των πελατών κάνουν κάποιου είδους παράπονο. Το υπόλοιπο 96% δεν μπαίνει καν στο κόπο και πάει παρακάτω χωρίς να κάνει οποιαδήποτε διαμαρτυρία.

Αυτό σημαίνει ότι μια επιχείρηση μπορεί να μάθει για όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι πελάτες της μόνο από μόνο από το 4% εξ’ αυτών και γι’ αυτό το λόγο κάθε παράπονο με το που εκφράζεται θα πρέπει να του δίνεται εξαιρετική σημασία και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με προσοχή από τους υπευθύνους της επιχείρησης.

Είναι διαπιστωμένο ότι οι πελάτες οι όποιοι είχαν μια άσχημη εμπειρία την διαδίδουν πολύ πιο εύκολα στο κοινωνικό τους περίγυρο. Σε κάθε περίπτωση όπως ένα εκφρασμένο παράπονο στην ουσία είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να διορθωθεί το πρόβλημα. Στους πελάτες που δίνεται λύση γρήγορα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνουν πιστοί πελάτες.
Φυσικά με τον ίδιο τρόπο επικοινωνούν στους φίλους τους την εμπειρία που είχαν και γίνονται πρεσβευτές της επιχείρησης και του Brand.

H Esurvey προσφέρει όλα τα εργαλεία εκείνα έτσι ώστε να γίνεται μια συνεχής μέτρηση ικανοποίησης των πελατών εύκολα και απλά μέσω Tablet, το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί στο φυσικά κατάστημα, ή και μέσω web για μια πώληση στο E-Shop.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.