H Interamerican επενδύει στο InsurΤech και την καθετοποίηση για αύξηση πωλήσεων

0

Η ασφαλιστική εταιρεία, που έκλεισε την περασμένη χρονιά με σταθεροποιημένο – οριακά αυξημένο τον στόλο στα 570.315 ασφαλισμένα οχήματα (318.455 από την Anytime), συνδέει πλέον τους στόχους της και στην ασφάλιση αυτοκινήτου με την ευρύτερη εταιρική στρατηγική της δημιουργίας νέας εμπειρίας για τον πελάτη μέσω οικοσυστημάτων ασφάλισης – υπηρεσιών – παροχών.

Ο τζίρος της Interamerican, για το 2017 έφτασε τα 131,4 εκατ. ευρώ απ’ όλα τα κανάλια διανομής ενώ η Anytime Κύπρου που ξεκίνησε πέρυσι, έδωσε και αυτή κατά το δεύτερο εξάμηνο τα πρώτα 4.181 ασφαλισμένα οχήματα, συνεχίζοντας φέτος να αυξάνει με εντυπωσιακή δυναμική τον αριθμό των πελατών της (συνολικά κατά το πρώτο δίμηνο, 5.792 οχήματα).

Η εταιρεία προετοιμάζεται ήδη, με «αιχμή του δόρατος» την ψηφιακή τεχνολογία, για τη «νέα εποχή» στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατά την οποία οι τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκίνηση αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά και την ασφαλιστική προσέγγιση του κινδύνου.

Με τη νέα γενιά προϊόντων στη βάση του «πόσο οδηγείς» από το 2016 και «πώς οδηγείς» από φέτος, με τα οποία εισάγεται η χρήση ψηφιακών εφαρμογών στην ασφάλιση -και στην οδική ασφάλεια- παραμετροποιούνται στοιχεία για δυναμική και πιο αντικειμενική τιμολόγηση.

Το τηλεφωνικό κέντρο 1158 παραμένει ο κεντρικός υποδοχέας των περιστατικών, κατευθύνοντάς τα στην οδική βοήθεια ή στα κέντρα αποζημίωσης και επισκευής. Η INTERAMERICAN και η Αnytime αξιοποιούν την εξαιρετική οργάνωση του δικτύου CarPoint, που αποτελούν πρότυπες μονάδες ολοκληρωμένης διαχείρισης ζημιών, με όλες τις υπηρεσίες να παρέχονται σε ένα σημείο.

Το 45% των επισκευών πραγματοποιούνται, πλέον, στα CarPoint σε όλη την Ελλάδα, με 3.600 περίπου επισκευές ετησίως μόνο στο ιδιόκτητο κεντρικό, ενώ στο πανελλαδικό δίκτυο περιλαμβάνονται άλλα τρία πρότυπα κέντρα στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα Πάτρα και Ηράκλειο (franchise).

Η επένδυση της εταιρείας στην ιδιόκτητη κεντρική μονάδα είναι της τάξεως του ενός εκατ. ευρώ, με εξοπλισμό της πιο σύγχρονης τεχνολογίας. Στα CarPoint εξυπηρετούνται ασφαλισμένοι της Interamerican, καθώς και άλλων εταιρειών που έχουν υποστεί ζημιές με υπαιτιότητα ασφαλισμένων της εταιρείας και επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ταχύτητα εξυπηρέτησης, ευελιξία, οφέλη για τους πελάτες (πληρωμή απευθείας από την εταιρεία, διάθεση αυτοκινήτου) και βέβαια, καλύτερος έλεγχος του κόστους. Επισημαίνεται ότι πέρυσι, εντός του δικτύου συνεργείων, 12.228 πελάτες αποκατέστησαν ζημιές με την εταιρεία να πληρώνει, χωρίς να χρειαστεί να εκταμιεύσουν χρήματα.

Στη συνολική ικανοποίηση των πελατών, που σύμφωνα με την έρευνα του 2017 φθάνει στο 88,4% για την Interamerican και στο 90% για την Anytime και με τον ειδικό δείκτη NPS για τους πελάτες του κλάδου αυτοκινήτου -που σε γενικές γραμμές αφορά στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους- ιδιαίτερα υψηλό (63), καθοριστικές είναι οι καθετοποιημένες διαδικασίες και ο χρόνος αποζημιώσεων, που περιορίζεται στις δύο ημέρες από την κατάθεση όλων των παραστατικών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Interamerican κατέβαλε κατά το 2017 σε αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου 55,4 εκατ. ευρώ με ελαχιστοποιημένες κάτω του 2% τις υποθέσεις που οδηγήθηκαν στα δικαστήρια, ενώ 20.081 πελάτες της χωρίς υπαιτιότητα σε τροχαία ατυχήματα πληρώθηκαν για ζημιές που υπέστη το αυτοκίνητό τους απευθείας από την Interamerican, μέσω του φιλικού διακανονισμού.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.