H Kleesto παρουσιάζει τη νέα B2B πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων τουριστικών εμπειριών

0

H TourismTech Startup Kleesto ανακοινώνει μια νέα ολοκληρωμένη υπηρεσία για οργάνωση και διαχείριση κρατήσεων η οποία απευθύνεται σε τουριστικά γραφεία και κυρίως σε παρόχους τουριστικών εμπειριών.

Τον Γιώργο Πιλπιλίδη και τον Γιώργο Σιάτρα τους είχαμε γνωρίσει από την μηχανή αναζήτησης και κράτησης τουριστικών εκδρομών σε νησιά Hopwave, με την νέα πλατφόρμα να προορίζεται να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πάροχοι τουριστικών εμπειριών και δραστηριοτήτων όπως για παράδειγμα τη δυσκολία επικοινωνίας με συνεργάτες (ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, κ.α.) αλλά και με τους ταξιδιώτες που προσπαθούν να έρθουν σε επαφή μαζί τους, τη διαχείριση κρατήσεων σε πραγματικό χρόνο, τον έλεγχο πληρωμών από πολλαπλά κανάλια, ελκυστική διαδικτυακή παρουσία κ.α.

«Πιστεύουμε πως μέσα από το kleesto, όλοι οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων θα μπορούν να διαχειρίζονται και να διανέμουν τις υπηρεσίες τους εύκολα και γρήγορα. Πλέον, κάθε τοπικός τουριστικός πάροχος θα πρέπει να μπορεί να αναπτυχθεί σε έναν διεθνή tour operator μέσα από στοχευμένες συνεργασίες και αποδοτική διαχείριση της επιχείρησής τους. Η ομάδα μας δουλεύει καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς αγαπάμε να βλέπουμε τους πελάτες μας να αναπτύσσονται και να μεγαλώνουν μέρα με την μέρα!«, ανέφερε ο Γιώργος Πιλπιλίδης, CEO της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, μέσα από το kleesto, οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων και εκδρομών απολαμβάνουν αποδοτικούς τρόπους διανομής των υπηρεσιών τους (kayak, bike tours, scuba diving, κλπ.), ολοκληρωμένες αναφορές σχετικά με την απόδοση των δραστηριοτήτων τους, ενώ είναι πιο εύκολο από ποτέ να επικοινωνούν με συνεργάτες όπως ταξιδιωτικά γραφεία και ξενοδοχεία.
Το kleesto έρχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δούλευαν έως τώρα οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων και να εισάγει στην αγορά της τουριστικής εμπειρίας νέα εργαλεία με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (AI), όπως δυναμικό pricing και ευέλικτη διαχείριση εξοπλισμού, προσωπικού και διαθεσιμότητας.

Τα πακέτα της kleesto ξεκινάνε από ένα pay as you go μοντέλο, χωρίς μηνιαία συνδρομή με μόνο κόστος μια προμήθεια της τάξης του 3% για τις ηλεκτρονικές κρατήσεις των παρόχων. Επίσης προσφέρεται και ένα Premium πακέτο με όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
«Πιστεύουμε σε αυτό που προσφέρουμε στην αγορά και θα αποζημιωθούμε μόνο όταν αυξήσουμε τα οικονομικά αποτελέσματα των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Θέλουμε να είμαστε κοντά στους συνεργάτες μας και να αμειφτούμε μόνο για κάθε επιτυχημένη κράτηση μέσα από τη χρήση των εργαλείων μας«. συμπλήρωσε ο
Γιώργος Πιλπιλίδης.

Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ομάδα της Kleesto συμμετείχε στον διαγωνισμό του Techcrunch Disrupt Berlin 2018 με τη λύση της να τραβάει το ενδιαφέρον των επισκεπτών της εκδήλωσης.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.