H Media Markt ψάχνει ελληνικές RetailTech Startups!

0

H Media Markt Hellas, σε συνεργασία με την Media Markt Turkey, διοργανώνουν το 2ο Startup Challenge, στην Κωνσταντινούπολη στις 25 Ιουνίου 2019 και προσκαλούν τις ελληνικές startups με αντικείμενο τεχνολογίες που αφορούν στο χώρο του λιανικού εμπορίου να λάβουν μέρος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Media Markt συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την στήριξη και προώθηση των νέων τεχνολογικών εξελίξεων που βοηθούν το εγχώριο αλλά και διεθνές εμπόριο. Δίνοντας έμφαση στις startups και έχοντας στην ευθύνη του εκτός από τη Media Markt Turkey & και τη Media Markt Hellas, ο Yenal Gökyıldırım, extended Board Member του MediaMarktSaturn Retail Group, συμπεριλαμβάνει και συμμετοχές από ελληνικές startups στη φετινή διοργάνωση.

Οι εταιρείες θα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 10 Ιουνίου 2019 για τις παρακάτω κατηγορίες: Τεχνολογίες Λιανικών Πωλήσεων (Retail SalesTechnologies), Τεχνολογίες μετά την πώληση (After-Sales Technologies), Διαδικασίες εταιρικής ψηφιοποίησης (Corporate Digitalization Process) στο www.mediamarktstartupchallenge.com.

Οι τρεις πρώτες ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το project τους στο Retail Technologies Conference που θα διεξαχθεί στην Κωνσταντινούπολη την 1η Οκτωβρίου, ενώ η νικήτρια ομάδα θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στο Retailtech Hub Program στο Μόναχο. Επίσης θα είναι υποψήφια για συμμετοχή σε πρόγραμμα επιτάχυνσης και στήριξης της εταιρείας, και θα έχει την ευκαιρία συμμετοχής στο πρόγραμμα Plug and Play, ένα από τα πιο ενεργά δίκτυα επιχειρηματιών στη Silicon Valley.

Η ομάδα με τη δεύτερη διάκριση θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την ιδέα της στην αλυσίδα καταστημάτων της MediaMarkt Turkey και στον Εμπορικό Σύλλογο της Τουρκίας. Η ομάδα με το βραβείο της τρίτης διάκρισης θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την ιδέα της στα καταστήματα Media Markt και Tekzen Turkey.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.