Hive: Στόχος οι πολλές επιλογές μετακινήσεων στην Αθήνα αλλά με ασφάλεια και σε συνεννόηση με τους δήμους

0

Η Hive, η υπηρεσία κοινόχρηστων πατινιών της Daimler, επέλεξε την Αθήνα για το δεύτερο ευρωπαϊκό της ντεμπούτο, μετά την Λισσαβόνα, και από σήμερα τα κίτρινα ηλεκτρικά πατίνια της βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας.

Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την δεύτερη εταιρεία με κοινόχρηστα πατίνια που κάνει την εμφάνισή της στην Αθήνα, με την Lime να έχει ήδη παρουσία και στην Θεσσαλονίκη.

Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Innovathens παρουσιάστηκαν τα σχέδια της γερμανικής εταιρείας για την Ελλάδα και τη Ευρώπη, η οποία σημειωτέον ανήκει στον κλάδο Freenow της νέας εταιρείας-κοινοπραξίας Daimler – ΒΜW μαζί με τις MyTaxi, Beat, Clever και Captain.

Αναγνωρίζοντας το θέμα με την πανευρωπαϊκή απουσία ρυθμιστικού πλαισίου για την λειτουργία και την ασφαλή κυκλοφορία των ηλεκτρικών σκούτερ στις μεγάλες πόλεις, οι εκπρόσωποι της εταιρείας επαναλάμβαναν συνεχώς τις λέξεις «ασφάλεια» και «συνεργασία με τις αρχές της πόλης».

Σε ότι αφορά την Αθήνα ανακοινώθηκε μια ομάδα εργασίας με τον δήμο της Αθήνας σχετικά με το πλαίσιο λειτουργίας, αστυνόμευσης κ.ο.κ. αλλά όπως μας ανέφεραν στελέχη του Δήμο, για αυτά τα θέματα δεν είναι αρμόδιοι οι δήμοι αλλά η κυβέρνηση και η τροχαία και ίσως η δημοτική αστυνομία.
Παράλληλα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς θα δημιουργηθούν ειδικά μαθήματα e-learning σχετικά με την ασφαλή οδήγηση των ηλεκτρικών σκούτερ.

Η εταιρεία έχει αυτόνομη λειτουργία στην Ελλάδα, με Country Manager και μια ομάδα συλλογής και φόρτισης των σκούτερ. Τα σκούτερ φυσικά εντοπίζονται και ενεργοποιούνται μέσω App, με το χρήστη να πληρώνει 1 ευρώ για το ξεκλείδωμα και μετά να υπάρχει χρονοχρέωση 15 λεπτά για κάθε λεπτό χρήσης.
Όπως ανέφερε ο CEO της Hive, Tristán Torres Velat, (στο κέντρο της άνω φωτογραφίας), στόχος είναι να επεκταθεί η ομάδα και η απασχολησιμότητα σε κάθε χώρα δραστηριοποίησης ενώ ειδικά στην Αθήνα υπάρχουν επαφές με δυο πανεπιστήμια για την πρόσληψη φοιτητών και αποφοίτων στην εταιρεία.

Όπως προαναφέραμε προς το παρόν τα πατίνια θα μπορούν να κυκλοφορήσουν σε συγκεκριμένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και θα υπάρχει το λεγόμενο geo-fencing το οποίο θα εμφανίζεται στην χρήστη μέσω της εφαρμογής, η οποία θα εξασφαλίζει και την παραμονή του σκούτερ εντός των ορίων εξυπηρέτησης για να σταματήσει η χρέωση.

Κάθε σκούτερ (και χρήστης) έχει μικτή ασφάλεια και προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός για την κίνηση των σκούτερ, τα οποία παρεμπίπτοντος προέρχονται από την Segway και πιάνουν τα 24 χλμ/ώρα, αρκεί να μην παρκάρονται σε σημεία που εμποδίζουν διελεύσεις πεζών, ποδηλάτων κλπ.
Σε κάθε περίπτωση το όνομα Segway είναι εγγύηση για την ευκολία οδήγησης κάτι που επιβεβαιώσαμε στις σχετικές δοκιμές στο γκάζι.

Τέλος, ο στόχος είναι η επέκταση αρχικά σε άλλους δήμους της Αθήνας και σε άλλες πόλεις αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή θα γίνεται σε συνεργασία με τους δήμους ενώ με τον κωδικό «helloathens» προσφέρονται δωρεάν μεταφορές για να δοκιμάσει το κοινό τη νέα υπηρεσία.

Share.

About Author

Γιώργος Κουρκουτάς

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσει δυο έντυπα που έχει δουλέψει αυτά θα ήταν το Pixel και το RAM. Αν θα έπρεπε να διαλέξει υπολογιστή αυτοί θα ήταν η Amiga και το Raspberry Pi. Αν θα έπρεπε να διαλέξει την τεχνολογία που θα επιφέρει τo μεγαλύτερο "αναστάτωμα" αυτή θα είναι το Blockchain.

Comments are closed.