Hellas Direct: Η μοναδική InsurTech Startup στην Ελλάδα εισέρχεται σε φάση ταχείας ανάπτυξης!

0

Μπορεί στο εξωτερικό οι όροι FinTech και InsurTech να είναι εξαιρετικά διαδομένοι και τα παραδείγματα εφαρμογών πολλά και ιδιαίτερα πετυχημένα, στην Ελλάδα ωστόσο – και στους δύο αυτούς πολλά υποσχόμενους τομείς – είναι εξαιρετικά περιορισμένα.

Ωστόσο υπάρχει μια περίπτωση, η Hellas Direct, η οποία έχει καταφέρει να συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 23,7 εκατ. ευρώ και η οποία καταγράφει ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, έχοντας καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη 80.000 πελατών, στον κλάδο του αυτοκινήτου που σήμερα δραστηριοποιείται και η οποία αντιπροσωπεύει το 1,5% της ελληνικής αγοράς.

Στόχος της διοικητικής ομάδας της Hellas Direct, την οποία «τρέχουν» με επιτυχία τα τελευταία χρόνια ο Αιμίλιος Μάρκου και ο Αλέξης Πανταζής αντίστοιχα της InsurTech Startup, είναι στα επόμενη 2 με 3 χρόνια να καταφέρουν να φτάσουν από το 1,5% στο 5%. Το ποσοστό αυτό, το 5% δηλαδή, θα αντιπροσωπεύει συνολικά 250.000 αυτοκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί στο σημείο αυτό πως σήμερα η Hellas Direct, στην Ελλάδα και στην αγορά αυτοκινήτου όπου είχε παρουσία, κινείται πλέον στη ζώνη της κερδοφορίας.

Νέες αγορές με «αφετηρία» την Κύπρο

Οι επόμενοι στόχοι όμως της Hellas Direct δεν περιορίζονται μονάχα στο αυτοκίνητο, αλλά και σε νέους τομείς, όπως επίσης και σε νέες αγορές. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, εδώ και δύο ημέρες η Hellas Direct δραστηριοποιείται πλέον και στην αγορά της Κύπρου, ενώ στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της πλέον υπάρχει και η δυνατότητα ασφάλισης κατοικίας, τόσο στην Ελλάδα, όσο φυσικά και στη νέα αγοράς της Κύπρου.

Σε ότι αφορά άλλες αγορές που αποτελούν «στόχο» της Hellas Direct, όπως αναφέρουν, τόσο ο Αλέξης Πανταζής, όσο και ο Αιμίλιος Μάρκου, είναι οι χώρες της ευρύτερης Μέσης Ανατολής εστιάζοντας ωστόσο, σε πρώτο χρόνο, στις χώρες του Κόλπου και γενικότερα σε χώρες (μεταξύ των οποίων προφανώς και κάποιες χώρες της ευρωπαϊκής ηπείρου, που δεν «κοιτούν» οι μεγάλοι ασφαλιστικοί όμιλοι).

Η αγορά κατοικίας και οι επόμενοι «στόχοι»

Στη νέα αγορά, αυτής της κατοικίας, στην οποία «μπήκε» η Hellas Direct σκοπεύει να χρησιμοποιήσει, ως συγκριτικό πλεονέκτημα την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αλλά και την ασφάλεια κατοικίας ακόμη και ανά ημέρα. Στο πλαίσιο αυτό η ομάδα που έχει αναπτύσσει η Hellas Direct εκτιμάται ότι θα βοηθήσει σημαντικά προκειμένου να επιτευχθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα οι πρώτο στόχοι που έχουν τεθεί από την διοίκηση της εταιρείας.

Γενικότερα θα μπορούσαμε να πούμε πως το μοντέλο ανάπτυξης που θα ακολουθηθεί είναι ανάλογο αυτού της αγοράς αυτοκινήτου, σε μια αγορά μάλιστα που οι τράπεζες σήμερα είχαν και έχουν τον πρώτο λόγο. Η αγορά της κατοικίας σήμερα υπολογίζεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ τα σπίτια «στόχος» για την Hellas Direct υπολογίζονται στα 4,5 εκατομμύρια.

Η συνεργασία με την Revolut

Πρόσφατα η Hellas Direct ανακοίνωσε τη συνεργασία της, την οποία σχεδίαζαν, εδώ και περίπου 1,5 χρόνο, με την βρετανική FinTech Startup, Revolut, στην οποία φαίνεται πως ελληνική InsurTech Startup εταιρεία έχει «επενδύσει» πολλά, καθώς πέρα από την Ελλάδα που θα είναι η πρώτη αγορά που τα δύο μέρη θα δοκιμάσουν τις «δυνάμεις» τους, Revolut και Hellas Direct, έχουν θέσει ως στόχο την επέκταση των δραστηριοτήτων τους και σε άλλες χώρες.

Σε ότι αφορά το μοντέλο ανάπτυξης στην Ελλάδα, στόχος της Hellas Direct είναι κάθε πελάτης να προμηθεύεται, χωρίς κόστος για τον ίδιο, μια κάρτα Revolut, την οποία η Hellas Direct θα χρησιμοποιεί προκειμένου άμεσα, σε real time, να αποζημιώνει, να επιβραβεύει και να ευχαριστεί τους πελάτες της. Θα πρέπει να σημειωθεί πάντως πως πολλοί από τους σημερινούς πελάτες της Hellas Direct είναι και πελάτες της Revolut η οποία με την σειρά της στην Ελλάδα διαθέτει ένα πελατολόγιο 65.000 χρηστών.

Αξίζει να τονισθεί, όπως ανέφεραν, τόσο ο Αλέξης Πανταζής όσο και ο Αιμίλιος Μάρκου, πως όποιες ενέργειες συνεργασίας με τις ελληνικές τράπεζες, στο πεδίο αυτό, έπεσαν όλο το προηγούμενο διάστημα στο κενό.

Share.

About Author

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΝΑΤΟΣ

Δημοσιογράφος και επικεφαλής του Startupper.gr.

Comments are closed.