EinsteinGPT: Η Salesforce λανσάρει το δικό της “ChatGPT” με τη βοήθεια της OpenAI
Σύμφωνα με την εταιρεία το «EinsteinGPT» θα είναι το πρώτο AI σύστημα στο κόσμο για τη «διαχείριση πελατειακών σχέσεων»
Ούτε η Salesforce φαίνεται πως έμεινε ανεπηρέαστη από τη «φρενίτιδα» γύρω από το ChatGP, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να λανσάρει νέα δικά της εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Πιο συγκεκριμένα, ο τεχνολογικός «γίγαντας» προχώρησε σε μία νέα συνεργασία με την OpenAI, τη δημιουργό του ChatGPT, με στόχο να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης με τη χαρακτηριστική ονομασία «EinsteinGPT».
Σύμφωνα με τη Salesforce το «EinsteinGPT» θα είναι το πρώτο AI σύστημα στο κόσμο για τη «διαχείριση πελατειακών σχέσεων». Η νέα αυτή πλατφόρμα αναμένεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργούν πρόχειρα email, πληροφορίες λογαριασμού πελατών και κώδικα υπολογιστή. Επίσης, το ChatGPT πρόκειται να ενσωματωθεί στο Slack της Salesforce για να βοηθήσει τους χρήστες να συνοψίσουν τα νήματα συνομιλίας και να χειρίζονται τα ερωτήματα των πελατών.
Η Clara Shih, γενική διευθύντρια της Salesforce, δήλωσε ότι η εταιρεία ανταποκρίθηκε στη μεγάλη ζήτηση που υπάρχει αυτή στιγμή στην αγορά για νέα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης. «Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της Salesforce θα βοηθήσουν τις εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους» ανέφερε χαρακτηριστικά η ίδια.