Αίσθηση προκάλεσαν οι πρόσφατες δηλώσεις του CEO της Amazon Web Services (AWS), Matt Garman, ο οποίος υπερασπίστηκε τη νέα εργασιακή πολιτική της εταιρείας που περιλαμβάνει την πενθήμερη παρουσία στο γραφείο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters κατά τη διάρκεια ενός meeting της AWS, ο Garman δήλωσε ότι όποιος δεν υποστηρίζει τη νέα εργασιακή πολιτική της εταιρείας μπορεί να φύγει και να πάει σε άλλη εταιρεία.
Μάλιστα ο CEO της AWS υποστήριξε ότι οι εννέα στους δέκα υπαλλήλους που έχει μιλήσει υποστηρίζουν την επιστροφή στο γραφείο, ενώ προέτρεψε όσους δεν συμφωνούν να παραιτηθούν. «Όσοι δεν επιθυμούν να δουλεύουν για την Amazon από το γραφείο πέντε μέρες την εβδομάδα μπορούν να παραιτηθούν», δήλωσε ο ίδιος. «Εάν υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι δεν είναι αρκετά αποδοτικοί σε αυτό το περιβάλλον ή απλώς δεν θέλουν, τότε υπάρχουν και άλλες εταιρείες. Αυτό δεν το λέω με κακό τρόπο, αλλά θέλουμε ένα περιβάλλον στο οποίο θα δουλεύουμε όλοι μαζί. Θέλουμε να καινοτομήσουμε και να δημιουργήσουμε νέα προϊόντα και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το πετύχουμε αυτό πέρα από το να συνεργαζόμαστε δια ζώσης».
Ωστόσο, οι δηλώσεις του έχουν προκαλέσει έντονη αντίδραση από τους εργαζόμενους, οι οποίοι επισημαίνουν ότι η νέα πολιτική είναι πρακτικά δύσκολη λόγω των αυξημένων χρόνων μετακίνησης και της έλλειψης στοιχείων που να υποστηρίζουν τα οφέλη της.
Σε αντίθεση με την Amazon, πολλές τεχνολογικές εταιρείες όπως η Google και η Microsoft έχουν υιοθετήσει πιο ευέλικτες πολιτικές, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να εργάζονται δύο έως τρεις ημέρες από το γραφείο. Αυτό έχει οδηγήσει ορισμένους παρατηρητές της βιομηχανίας να αναρωτιούνται αν η σκληρή στάση της Amazon θα απομακρύνει τα ταλέντα, καθώς οι υπάλληλοι αναζητούν πιο ευνοϊκά εργασιακά περιβάλλοντα.
