Πώς αντέδρασαν οι ηγέτες των tech κολοσσών στη νίκη του Τραμπ

Οι ηγέτες μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών έδωσαν συγχαρητήρια στον Ντόναλντ Τραμπ για τη νίκη του στις προεδρικές εκλογές, μέσω αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Newsroom
6'

Ο Τζεφ Μπέζος, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο Σουντάρ Πιτσάι καθώς και πολλοί ακόμα ηγέτες τεχνολογικών κολοσσών έδωσαν συγχαρητήρια στον Ντόναλντ Τραμπ για την νίκη του στις προεδρικές εκλογές, μέσω αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ιδιοκτήτης της Tesla και της SpaceX, Ίλον Μασκ, ήταν από τους πρώτους που πανηγύρισαν τη νίκη του Τραμπ μέσα από μια σειρά από αναρτήσεις που έκανε στην πλατφόρμα του Χ.

Συγκεκριμένα, πριν ακόμα οριστικοποιηθεί το αποτέλεσμα, ο Μασκ, ο οποίος υπήρξε ένας από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές του Τραμπ, ανάρτησε ένα meme που τον δείχνει μέσα στο Οβάλ Γραφείο του Λευκού Οίκου κρατώντας έναν νιπτήρα, σχολιάζοντας στη σχετική λεζάντα «Let that sink in», που σημαίνει «να το χωνέψετε».

Σε άλλη ανάρτηση, ο Μασκ ανέφερε ότι : «Η Αμερική είναι ένα έθνος ανθρώπων που δημιουργούν. Σύντομα, θα είστε ελεύθεροι να δημιουργήσετε».

Κάποια άλλη στιγμή, έγραψε «είναι ξανά πρωί στην Αμερική» αναρτώντας μια φωτογραφία του δίπλα στην αμερικανική σημαία.


Υπενθυμίζουμε ότι ο Μασκ έκανε δωρεές άνω των 130 εκατ. δολαρίων στον Τραμπ και σε άλλους Ρεπουμπλικάνους κατά τη διάρκεια αυτών των εκλογών.

Από την πλευρά του ο ιδρυτής της Amazon, Τζεφ Μπέζος, συνεχάρη τον Τραμπ σε ανάρτησή του στο Χ, κάνοντας λόγο για «εξαιρετική πολιτική επιστροφή και αποφασιστική νίκη».

Με τη σειρά του ο CEO της Apple, Τιμ Κουκ, συνεχάρη και αυτός τον Τραμπ για τη νίκη του σε μια ανάρτηση στο X. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με εσάς και την κυβέρνησή σας για να διασφαλίσουμε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα συνεχίσουν να ηγούνται και να τροφοδοτούνται από την εφευρετικότητα, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα», έγραψε ο Κουκ.


Ο CEO της OpenAI, Σαμ Άλτμαν, δήλωσε σε ανάρτησή του στο X ότι ελπίζει ότι ο Τραμπ θα έχει «τεράστια επιτυχία στη θέση αυτή». Επίσης, σε μια επόμενη ανάρτηση, έγραψε: «είναι εξαιρετικά σημαντικό οι ΗΠΑ να διατηρήσουν την πρωτοπορία τους στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης με δημοκρατικές αξίες».


Ο επικεφαλής της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, χαρακτήρισε την επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο ως μια «αποφασιστική νίκη» και δήλωσε ότι ανυπομονεί να συνεργαστεί με την νέα κυβέρνηση Τραμπ. «Έχουμε μεγάλες ευκαιρίες μπροστά μας ως χώρα», έγραψε χαρακτηριστικά ο Ζούκερμπεργκ σε μια ανάρτηση στο Threads.

Ο Σουντάρ Πιτσάι, CEO της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, συνεχάρη επίσης τον Τραμπ για τη νίκη του και δήλωσε ότι δεσμεύεται να συνεργαστεί με την κυβέρνηση του νέου προέδρου.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σε ανάρτηση του στο X, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί σας και με την κυβέρνησή σας για να προωθήσουμε την καινοτομία που επιφέρει ανάπτυξη και ευκαιρίες για τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον κόσμο».

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Dell Technologies, Μάικλ Ντελ, συνεχάρη και αυτός τον Τραμπ για νίκη του, μέσω ανάρτησης του στο X, λέγοντας: «Συγχαρητήρια στον πρόεδρο Τραμπ για την επιτυχημένη εκστρατεία και την εκλογική νίκη. Προσβλέπουμε στη συνέχιση της προόδου και των ευκαιριών υπό την ηγεσία του και στη συνεργασία για ένα ισχυρό μέλλον για όλους».

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.