Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

DBRLive: στοχευμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις στα γήπεδα ποδοσφαίρου

Προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλοι οι διαφημιζόμενοι στα ποδοσφαιρικά γήπεδα έχουν το ίδιο επίπεδο έκθεσης στο κοινό, η Supponor δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής επεξεργασίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στις διαφημιστικές πινακίδες των γηπέδων με την τεχνολογία DBRLive.

Οι κάμερες που καλύπτουν τον αγώνα χρησιμοποιούν ένα ειδικό add-on, το οποίο επιτρέπει τον διαχωρισμό των διαφημιστικών πινακίδων σε ψηφιακό επίπεδο από το υπόλοιπο γήπεδο και την αντικατάσταση του περιεχομένου της διαφήμισης που προβάλλουν με εικονικές διαφημίσεις.dbrlive-1

Η ψηφιακή υπέρθεση των εικονικών διαφημίσεων γίνεται, επίσης, με τεχνολογία της Supponor.

Με τον τρόπο αυτό το DBRLive δίνει τη δυνατότητα σε διαφημιζόμενους και σπόνσορες, που διαθέτουν ένα πιο περιορισμένο budget, και δεν μπορούν να απευθυνθούν στο παγκόσμιο κοινό, να διαφημίσουν τα προϊόντα τους σε τοπικά κοινά, σε εθνικό επίπεδο, ή ακόμη και σε ευρύτερες περιοχές.

Η τεχνολογία της Supponor χρησιμοποιείται στην ισπανική La Liga, στο ποδόσφαιρο, για πολλά χρόνια τώρα και η εταιρεία σκοπεύει να την διαθέσει σε διοργανώσεις υψηλότερου προφίλ.

Όπως εξηγεί ο Charlie Marshall, CEO της Supponοr, “οι διαφημιζόμενοι και οι χορηγοί που δεν μπορούν να κάνουν deal παγκοσμίου επιπέδου με την Barcelona FC, έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν το όνομα τους με την Barcelona. Αυτό μπορεί να γίνει με την επένδυση σε εικονικά 10-λεπτα παρουσίας στις περιμετρικές διαφημιστικές πινακίδες του γηπέδου της ομάδας με στόχο επιμέρους κοινά“.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις