Περισσότεροι από 300.000 είναι οι ωφελούμενοι, ενώ περίπου 3.500 άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε νέες θέσεις εργασίας κατά τον πρώτο γύρο του προγράμματος Impact Hub Scaling που έλαβε χώρα στο Μιλάνο στις 14 Ιουνίου.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν αντιπροσωπευτικά παραδείγματα επιχειρήσεων με κοινωνικό αντίκτυπο, από οκτώ ευρωπαϊκές πόλεις (Λονδίνο, Άμστερνταμ, Βουκουρέστι, Αθήνα, Μαδρίτη, Στοκχόλμη, Μιλάνο και Βιέννη). Ένα από τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την συνάντηση είναι η ανάγκη των κοινωνικών επιχειρήσεων για κερδοφορία, επέκταση και οργάνωση με όρους «συμβατικού» επιχειρείν, αλλά και η αναγνώριση της προοπτικής εξέλιξης του κλάδου σε διεθνές επίπεδο.
Το πρόγραμμα Impact Hub Scaling ξεκίνησε άνοιξη του 2015 διασυνδέοντας οκτώ (8) Impact Hubs από όλη την Ευρώπη (Άμστερνταμ, Αθήνα, Βουκουρέστι, Λονδίνο, Μαδρίτη, Μιλάνο, Στοκχόλμη και Βιέννη). Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για κοινωνικές επιχειρήσεις που είναι έτοιμες να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, αυξάνοντας τον κύκλο των εργασιών τους και τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν.
Στο Impact Hub Scaling event του Μιλάνου συμμετείχαν δύο ελληνικές επιχειρήσεις:
Η Nannuka, ο πρώτος διαδικτυακός προορισμός στην Ελλάδα που απευθύνεται σε γονείς που αναζητούν επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων για το παιδί. Σήμερα, η Nannuka έχει στο δίκτυό της 11.000 γονείς, 12.500 παιδαγωγούς, ενώ δέχεται 70.000 επισκέψεις και 1.150 εγγραφές τον μήνα.
Το πολυασιατικό εστιατόριο Mentaleaty, το οποίο δημουργήθηκε από τον ΚΟΙΣΠΕ Αθηνά – Ελπίς. Ένα εστιατόριο που δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης για άτομα από ευπαθείς ομάδες, κάνει delivery στο κέντρο της πόλης με ποδήλατα, ανακυκλώνει όλα τα απορρίμματα της κουζίνας του και μαγειρεύει υγιεινά και θρεπτικά γεύματα, παρασκευασμένα χωρίς πρόσθετα ή ενισχυτικά γεύσης.