Περισσότερα από 20 εκατ. δολ. κατάφερε να συγκεντρώσει η Pebble μέσω crowdfunding για το smartwatch της – σχεδόν δηλαδή τα διπλάσια χρήματα από εκείνα που συγκέντρωσε η εταιρεία το 2012.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη, από πλευράς εσόδων, καμπάνια στο Kickstarter, μολονότι δεν είναι και η πλέον δημοφιλής, αφού η Explodin Kittens συγκέντρωσε 220.000 υποστηρικτές έναντι 78.500 της Pebble.
Πλέον, με τα κεφάλαια εξασφαλισμένα, η Pebble μπορεί να προχωρήσει απερίσπαστη στην κυκλοφορία του νέου της smartwatch, η οποία τοποθετείται χρονικά το Μάιο ή Ιούνιο. Το “έξυπνο” ρολόι θα κοστίζει 199 δολάρια και η έκδοση Time Steel 299 δολ.