Για τη μέχρι τώρα πορεία και τους στόχους της Moosend μιλάει στο Startupper ο Co-Founder και Business Development Director της εταιρείας, Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος.
Μεταξύ άλλων ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος εξηγεί γιατί η Moosend παρότι λειτουργεί εδώ και 3,5 χρόνια είναι αλλά και… δεν είναι startup εταιρεία, και σημειώνει ότι η μέχρι τώρα ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία της έχει βασιστεί αποκλειστικά και μόνο σε ίδια κεφάλαια και όχι σε κάποια χρηματοδότηση.
Τονίζει επίσης τους εκρηκτικούς ρυθμούς ανάπτυξης της Moosend, που φτάνουν το +30-35% κάθε μήνα, ενώ αναφέρεται και στο λόγο που τα capital controls επηρέασαν ελάχιστα την εταιρεία.
Αναφέρεται στην παρουσία της εταιρείας ανά τον κόσμο, αλλά και στο μεγάλο στόχο της που είναι οι ΗΠΑ, όπου, όπως λέει, εκεί υπάρχουν και οι ισχυρότεροι αντίπαλοι.
Τέλος, ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος σημειώνει τα 3 «πρέπει» και τα 3 «δεν πρέπει» του email marketing, ενώ μιλάει και για τη μασκότ της εταιρείας, την αγελαδίτσα, και τον τρόπο που αυτή προέκυψε.