Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αφιέρωμα στις 25 semifinalist ομάδες του MITEF Greece Startup Competition 2017, Μέρος 1ο

Για τρίτη συνεχή χρονιά το Startupper.gr σε συνεργασία με το MIT Enterprise Forum Greece σας παρουσιάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα – παρουσίαση των 25 semifinalist ομάδων του MITEF Greece Startup Competition 2017.

Ο διαγωνισμός στοχεύει στο να συμβάλει ουσιαστικά στη δυναμική ανάπτυξη, την ποιοτική αναβάθμιση και διασύνδεση με τη διεθνή αγορά Ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων και επιχειρηματικών ομάδων, που καινοτομούν στο χώρο της τεχνολογίας.

Σε εξέλιξη βρίσκεται το τρίμηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης που ακολουθούν 25 ελληνικές εταιρείες που προκρίθηκαν στον ημιτελικό του διαγωνισμούΚατά τη διάρκεια αυτού μέντορες της ελληνικής και διεθνούς επιχειρηματικής και επενδυτικής σκηνής θα καθοδηγήσουν τις ομάδες.

MITEF_Greece_Startup_Competition_2017_A

Παράλληλα, οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε σειρά εκπαιδευτικών εργαστηρίων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος όπως Perfect Pitch, Νομικά θέματα, Marketing & Επικοινωνία, Στρατηγικές Ανάπτυξης & Χρηματικό-οικονομικά, Διαπραγματευτικές Ικανότητες και Ανθρώπινο Δυναμικό, που θα πραγματοποιηθούν από στρατηγικούς συνεργάτες του MITEF Greece.

Για τη φετινή χρονιά μεγάλο μέρος του περιεχομένου των εργαστηρίων θα εμπλουτιστεί με υλικό από προγράμματα επιχειρηματικότητας, που πραγματοποιούνται στο πανεπιστήμιο του MIT, με την υποστήριξη και εισηγήσεις από την EY.  Στο τέλος του 3μηνου προγράμματος οι 10 επικρατέστερες ομάδες θα προκριθούν στην επόμενη και τελική φάση.

H Τελετή Λήξης και Απονομής του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουλίου στην Αθήνα. Την ημέρα εκείνη οι 10 finalists θα παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους πρόταση μπροστά στο κοινό και η κριτική επιτροπή θα επιλέξει τις 3 νικήτριες ομάδες οι οποίες θα προβάλλουν: α) σημαντική βελτίωση της αξίας της επιχειρηματικής τους πρότασης, και β) τις σημαντικότερες προοπτικές εμπορικής αξιοποίησης και ανταγωνιστικής παρουσίας στη διεθνή αγορά.
Πέρα από τη βράβευση και απονομή χρηματικών και σε είδος επάθλων, το βασικό και κυριότερο όφελος για τους νικητές αποτελεί η διεθνής αναγνώριση. Ειδικότερα, οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούν μέσα από το MITEF Global, το διεθνές μη κερδοσκοπικό δίκτυο, που ασχολείται με την καινοτομία και την τεχνολογική επιχειρηματικότητα.

Ξεκινάμε το πρώτο μέρος του αφιερώματος με τις πέντε πρώτες ομάδες στις οποίες τέθηκαν οι ίδιες ερωτήσεις. Την ερχόμενη Δευτέρα και κάθε Δευτέρα μέχρι τις αρχές Μαΐου θα σας παρουσιάσουμε τις υπόλοιπες ομάδες.

Η ομάδα Tooristas απο αριστερά προς δεξιά: Θάνος, Ντίνος, Πέτρος, Αντώνης, Αντρέας
Η ομάδα Tooristas, αριστερά προς δεξιά: Αντρέας, Θάνος, Ντίνος, Πέτρος, Αντώνης.

Tooristas

Η ομάδα αποτελείται από τούς Αντώνη Χαλκιόπουλο, Συνιδρυτής & CEO, Ανδρέα Καλαϊτζή, Συνιδρυτής & CTO, Θάνο Καραντζιά, Συνιδρυτής & COO, Ντίνο Κολέτση,  UI/UX Designer, Πέτρο Ευφραιμίδη, Senior Software Engineer, Γιώργο Σαλτέρη, Junior Software Engineer

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Ο Αντώνης, ο Αντρέας και ο Θάνος γνωρίστηκαν στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά στο τμήμα της Πληροφορικής όπου οι δύο πρώτοι ολοκλήρωσαν τις προπτυχιακές και μεταπτυχιακές τους σπουδές με τη βοήθεια και του τρίτου μέλους της ιδρυτικής ομάδας ο οποίος ήταν επιβλέπων των προπτυχιακών και των μεταπτυχιακών τους διατριβών. Από το 2007 οι τρεις τους έγιναν και καλοί φίλοι και στην πορεία του χρόνου αποφάσισαν να συνεργαστούν πάνω σε έργα Πληροφορικής όπως websites και διάφορες άλλες εφαρμογές διαδικτύου.

Η ιδέα του Tooristas προέκυψε ουσιαστικά πριν από 3 χρόνια μέσα από την επαφή της
ιδρυτικής ομάδας με τον χώρο του τουρισμού μέσω της ανάπτυξης ιστοσελίδων παρουσίασης και προώθησης τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτούς. Σκοπός ήταν να απαντηθούν τα δύο βασικά ερωτήματα που είχαν τα μέλη της ομάδας, αλλά και γενικότερα οι περισσότεροι ταξιδιώτες, που είναι τα “Τι προσφέρει ο Χ προορισμός;” και “Τι συμβαίνει τώρα στον Χ προορισμό;”. Στο πρώτο ερώτημα οι απαντήσεις περιλαμβάνουν τα χωριά, τις παραλίες, τα αξιοθέατα, τις τουριστικές δραστηριότητες και τις επιχειρήσεις του προορισμού, ενώ στο δεύτερο οι απαντήσεις αφορούν τις εκδηλώσεις και τις δράσεις που γίνονται όσο είναι κάποιος στον προορισμό.

Η προσπάθεια ξεκίνησε με τρία πανέμορφα νησιά των Κυκλάδων, τη Σίφνο, τη Σέριφο και τη Φολέγανδρο. Για να μπορέσει η ομάδα να φτάσει σε ένα άρτιο σχεδιαστικά και λειτουργικά αποτέλεσμα χρειαζόταν τη βοήθεια ενός έμπειρου γραφίστα – σχεδιαστή UI/UX. Έτσι, το 2014 προστέθηκε στην ομάδα και ο Ντίνος και στο τέλος της χρονιάς παρουσιάστηκε η πρώτη έκδοση του tooristas.com με τους τρεις προορισμούς που αναφέρθηκαν προηγουμένως.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Στη χρονιά που ακολούθησε και μέσα από την επικοινωνία με τις επιχειρήσεις στα τρία αυτά νησιά η ομάδα αναγνώρισε ένα πρόβλημα που υπήρχε καθώς και μία ανάγκη που δεν μπορούσε να ικανοποιηθεί.
Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του tooristas.com ενδιαφερόντουσαν κυρίως για τις εκδηλώσεις, τις τουριστικές δραστηριότητες και τα αξιοθέατα των προορισμών και λιγότερο για τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα μπαρ, κλπ. Όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των παρόχων τουριστικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν ακόμα παραδοσιακές μεθόδους για να διαχειριστούν και να προωθήσουν την επιχείρηση και τις δραστηριότητές τους με αποτέλεσμα να είναι από δύσκολο έως αδύνατο να τις ανακαλύψει ένας ταξιδιώτης στο διαδίκτυο και πόσο μάλλον να κάνει και κράτηση για την ημερομηνία και την ώρα που τον ενδιαφέρει.
Ο Tooristas έρχεται να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση στο πρόβλημα παρέχοντας στις επιχειρήσεις αυτές όλα τα εργαλεία ώστε να διαχειριστούν την επιχείρησή τους σε πραγματικό χρόνο, από όπου και αν βρίσκονται και να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους σε πολλαπλά ψηφιακά κανάλια και αγορές μέσω του δικού τους website αλλά και άλλων γνωστών καναλιών όπως το Tripadvisor, η Expedia, η Google και το Facebook.

Για να μπορέσει η ομάδα να πετύχει το όραμά της προστέθηκαν σε αυτήν το 2016 ο Πέτρος και ο Γιώργος και τα έξι πλέον μέλη εστιάζουν στην υλοποίηση της πλατφόρμας που θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι του 2017. Την προσπάθεια αυτή τη στηρίζουν επίσης το πρόγραμμα egg – Enter Grow Go της τράπεζας Eurobank όπου η καινοτόμα ιδέα του Tooristas έχει διακριθεί στον 4ο κύκλο του αλλά και το MIT Enterprise Forum Greece μέσω του διαγωνισμού MITEF Greece Startup Competition.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Τα πλάνα μας για το αμέσως επόμενο διάστημα είναι να ολοκληρώσουμε την πλατφόρμα του Tooristas και να την βγάλουμε στην αγορά μέσα στο καλοκαίρι με κάποιους πρώτους πελάτες που ουσιαστικά θα λειτουργήσουν σαν beta testers / early adopters και θα αξιολογήσουν τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία των υπηρεσιών μας. Παράλληλα με τη δοκιμαστική περίοδο θα οργανώσουμε το δίκτυο πωλήσεών μας και προς το τέλος του χρόνου θα ανοίξουμε τις εγγραφές για όλους τους ενδιαφερόμενους χρήστες / επιχειρηματίες και θα αρχίσουμε δυναμικά τις πωλήσεις αρχικά στην Αθήνα και σε νησιά του Νοτίου Αιγαίου και σταδιακά σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός μας είναι να μπορέσουμε να επεκταθούμε το συντομότερο δυνατό και στις Βαλκανικές και Μεσογειακές χώρες που εμφανίζουν μία τεράστια δυναμική στο χώρο των τουριστικών δραστηριοτήτων και εκδρομών.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό MITEF Greece Startup Competition έγινε σε μία φάση που είχαμε αρχίσει να δουλεύουμε το business plan της εταιρείας και θεωρήσαμε ότι τα workshop που προσφέρει ο διαγωνισμός, οι συμβουλευτικές υπηρεσίες, μέσα από το mentoring – coaching, αλλά και η δικτύωση που παρέχεται θα μας βοηθήσουν να τελειοποιήσουμε το πλάνο μας και να κάνουμε το επόμενο βήμα που περιλαμβάνει πωλήσεις σε Ελλάδα και αναζήτηση χρηματοδότησης για να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας και να στραφούμε και σε αγορές του εξωτερικού.

H ομάδα FixGuard Aριστερα: Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος, Δεξιά: Διονύσης Ασημακόπουλος
H ομάδα FixGuard, αριστερά προς δεξιά: Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος, Διονύσης Ασημακόπουλος

FixGuard

Η ομάδα αποτελείται από τούς Ιδρυτές Ασημακόπουλο Διονύση και Ασημακόπουλο Κωνσταντίνο ενώ μαζί τους είναι μια ομάδα τεσσάρων προγραμματιστών.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Ο παγκόσμιος χαρακτήρας της ναυτιλίας, η έντονη εξάπλωση του διεθνούς εμπορίου που έχει εισαγάγει νέους παίκτες στην αγορά, καθώς και η ανάγκη λήψης σημαντικών αποφάσεων σε στενά χρονικά περιθώρια κατά τη διαδικασία της ναύλωσης ενός φορτίου, έχουν αυξήσει περαιτέρω το ήδη υψηλό ρίσκο των πλοιοκτητών. Τα πολύπειρα στο χώρο των ναυλώσεων μέλη της ομάδας μας δημιούργησαν το FixGuard, μια ιντερνετική πλατφόρμα που απευθύνεται στους επαγγελματίες της ναυτιλίας – Πλοιοκτήτες/Εφοπλιστές, Ναυλομεσίτες και Ναυλωτές – ως απάντηση σε αυτήν την καθημερινή πρόκληση. Πρόκειται για ένα καινοτόμο τεχνολογικό εργαλείο, το οποίο δίνει στους πλοιοκτήτες τη δυνατότητα να ελέγχουν εύκολα, και πριν γίνει η ναύλωση, την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των ναυλωτών ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν άμεσες αποφάσεις βασιζόμενοι σε έγκυρη και ολοκληρωμένη πληροφόρηση.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Το FixGuard επιλύει το χρόνιο πρόβλημα του υψηλού ρίσκου σύναψης μιας συμφωνίας μεταξύ των πλοιοκτητών και των ναυλωτών κάτω από συνθήκες μεγάλης πίεσης χρόνου κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων.

Η ιδέα προήλθε από τη πολυετή εργασιακή εμπειρία της ομάδας μας στο χώρο της ναυλομεσιτίας. Βιώσαμε το πρόβλημα ως επαγγελματίες και αναλάβαμε την πρόκληση να το επιλύσουμε δημιουργώντας πιο ασφαλείς συνθήκες στη ναυλαγορά.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία του beta testing, έχουμε δώσει πρόσβαση σε περιορισμένο αριθμό χρηστών. Από αυτούς συλλέγουμε πληροφορίες, μελετάμε τη συμπεριφορά τους όταν χρησιμοποιούν το προιόν μας και κάνουμε τις τελευταίες τροποποιήσεις. Σε 1-2 μήνες προγραμματίζουμε το full launch της πλατφόρμας.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Συμμετέχουμε διότι πιστεύουμε ότι μέσω του συγκεκριμένου διαγωνισμού και μέσω του εκτενούς δικτύου του ΜΙΤ Enterprise Forum Greece θα μπορέσουμε να εκθέσουμε την υπηρεσία μας στο ευρύτερο επιχειρηματικό κοινό και σε ενδιαφερόμενους επενδυτές.

Επίσης θέλουμε να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας και να χτίσουμε καλύτερα το προϊόν μας μέσω της επικοινωνίας με τους μέντορες του ΜΙΤEF Greece καθώς και με τους founders των άλλων εταιρειών που λαμβάνουν μέρος.

LiLTECH
Η ομάδα LiLTech, αριστερά προς δεξιά: Σαρούκος Νίκος, Καραπάτης Δημήτρης

LilTECH

Η ομάδα αποτελείται από τους Καραπάτη Δημήτρη, Ιδρυτής & CEO, Σαρούκο Νίκο,  Συνιδρυτής & COO

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Η ιδέα μας ήταν να φτιάξουμε μία μικρή wearable συσκευή που μπορεί να αναγνωρίσει τις κινήσεις των δαχτύλων και επιτρέπει στο χρήστη να χειριστεί απλά και εύκολα τις ηλεκτρονικές του συσκευές.

Σχεδιάσαμε, λοιπόν, το LilyBand: ένα “έξυπνο βραχιολάκι” (smartband) που συνδέεται στον υπολογιστή, τη SmartTV, το tablet ή το κινητό μέσω Bluetooth και “μεταφράζει” τις διάφορες χειρονομίες στις εντολές που έχει αντιστοιχίσει ο χρήστης.

Πλεονεκτήματα του LilyBand είναι η φορητότητα και το μικρό μέγεθος που επιτρέπουν στο χρήστη να το φοράει συνέχεια. Επίσης οι αισθητήρες μας καταναλώνουν 20 φορές λιγότερη ενέργεια από αντίστοιχες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα η μπαταρία να αρκεί για περισσότερο από μια εβδομάδα κανονικής χρήσης.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Η έμπνευση για την ιδέα ήρθε από το χόμπι του Δημήτρη να πειραματίζεται με τα μικροηλεκτρονικά. Μια μέρα σκέφτηκε να φτιάξει μια διάταξη που να καταλαβαίνει απλές χειρονομίες. Μετά από πολλές δοκιμές σκέφτηκε να δοκιμάσει μια πολύ πιο απλή λύση, η οποία τελικά λειτούργησε και εξελίχθηκε σε λειτουργικό πρωτότυπο.

Στην πορεία είδαμε ότι η τεχνολογία που αναπτύξαμε μπορεί να είναι χρήσιμη σε πολλές διαφορετικές εφαρμογές: για άτομα με κινητικές δυσκολίες, για γιατρούς που μέχρι τώρα πρέπει να αλλάζουν γάντια για να πατήσουν ένα κουμπί στον υπολογιστή, για έλεγχο συσκευών εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) και σε πολλούς άλλους τομείς όπως η βαριά βιομηχανία ή η ρομποτική.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Η αρχική ιδέα ξεκίνησε από τον Δημήτρη τον Ιανουάριο του 2016. Το πρώτο πρωτότυπο ήταν έτοιμο τον Μάιο, ενώ τον Ιούνιο κατάφερε να ενταχθεί στο πρόγραμμα επώασης νεοφυών επιχειρήσεων Egg (Enter-Grow-Go), που προσφέρει χώρο στέγασης, mentoring, workshops και άλλες υπηρεσίες. Τον Οκτώβριο του 2016 στην ομάδα μπήκε και ο Νίκος, έχοντας εμπειρία στο Business Development σε startups. Τον Δεκέμβριο του 2016 η LilTECH έγινε ένας από τους ημιφιναλίστ του MITEF Startup Competition 2017.
Αυτή τη στιγμή σχεδιάζουμε την πρώτη έκδοση του LilyBand και πολύ σύντομα θα το δώσουμε στους πρώτους test users.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Στο διαγωνισμό MITEF Greece Startup Competition 2017 συμμετέχουμε γιατί είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα για νέες εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα. Το τρίμηνο πρόγραμμα διαλέξεων από πολύ σημαντικούς instructors θα μας βοηθήσει να πάρουμε πολύτιμες γνώσεις για το στήσιμο της εταιρείας μας και την εξέλιξη του προϊόντος. Επίσης, οι μέντορες που συμμετέχουν είναι παγκόσμιας κλάσης και μπορούν να μας δώσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της διεθνούς αγοράς και να μας φέρουν σε επαφή με σπουδαίες εταιρείες του εξωτερικού. Ακόμη, το κλίμα συνεργατικότητας και η ανταλλαγή απόψεων με τις υπόλοιπες εταιρείες είναι πολύ σημαντικό για να αποφύγουμε όλοι πιθανά λάθη και να βελτιωθούμε μαζί. Τέλος, τα έπαθλα του τελικού και το ταξίδι στις ΗΠΑ θα μας ανοίξουν το δρόμο να εξελιχτούμε ταχύτερα.

Η ομάδα OpenIchnos, από αριστερά προς τα δεξιά εμφανίζονται οι: Μανώλης Φραντζολάκης, Θεμιστοκλής Κουτσουράς, Χρήστος Ξανθός, Γιώργος Κούτρας
Η ομάδα OpenIchnos, αριστερά προς τα δεξιά: Μανώλης Φραντζολάκης, Θεμιστοκλής Κουτσουράς, Χρήστος Ξανθός, Γιώργος Κούτρας

OpenIchnos

Η ομάδα αποτελείται από τους Γιώργος Κούτρα, CEO, Θεμιστοκλή Κουτσουρά, COO,  Χρήστο Ξανθό, CTO, Μανώλη Φραντζολάκη VP Engineering.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Το OpenIchnos είναι μία ενεργειακά αυτόνομη συσκευή εντοπισμού θέσης με παγκόσμια κάλυψη και με ταυτόχρονη υπηρεσία έκτακτης ανάγκης.

Προβλήματα που επιλύετε /έμπνευση για ιδέα
Από την μία πλευρά, έχουμε τις εταιρείες ενοικίασης σκαφών που διαχειρίζονται περιουσιακά στοιχεία μεγάλης αξίας και συνήθως, νοικιάζουν σκάφη με μικρό χρονικό διάστημα από τη μία ενοικίαση στην άλλη, έχοντας έτσι υψηλά οργανωτικά κόστη.
Από την άλλη, οι τουρίστες που νοικιάζουν αυτά τα σκάφη θέλουν να επισκεφθούν όμορφα απομονωμένα μέρη και την ίδια στιγμή να αισθάνονται ασφάλεια ότι μπορούν να ζητήσουν βοήθεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Αλλά, γνωρίζετε ότι τα συστήματα ανίχνευσης που χρησιμοποιούνται από αυτές τις εταιρείες συνήθως περιορίζονται μόνο εκεί που φθάνει η κάλυψη των δικτύων κινητής τηλεφωνίας και μόνο εκεί που υπάρχει πηγή παροχής ενέργειας;

Το OpenIchnos αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της αγοράς με μια συσκευή και μια Cloud υπηρεσία! Κατασκευάσαμε μια συσκευή η οποία:

  • Έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και

  • Είναι εξοπλισμένη με μία μη τοξική μπαταρία και ένα πολύ μικρό φωτοβολταϊκό πάνελ.

Με αυτόν τον τρόπο, το OpenIchnos μπορεί να λειτουργεί για 60 μέρες χωρίς ήλιο και να φορτίσει μόλις με 3 ημέρες ηλιοφάνειας.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
To OpenIchnos βρίσκεται στη φάση της τελικής μαζικής παραγωγής ώστε τους επόμενους μήνες να κυκλοφορήσει το τελικό προϊόν στην αγορά.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Το MIT Enterprise Forum Greece παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία και τις δομές για την αξιοποίηση μια ιδέας, δημιουργώντας ένα πολύτιμο δίκτυο συμβούλων, mentors και άλλων επιχειρηματιών. Ο διαγωνισμός δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσεις το επιχειρηματικό σχέδιό του προϊόντος σου σε ανθρώπους που μπορούν να μεγιστοποιήσουν το αντίκτυπο του και να παρέχει τα κανάλια επικοινωνίας με πιθανούς επενδυτές. Επίσης, η αναγνωρισιμότητα του MITEF Greece δίνει την κατάλληλη ενίσχυση για την ταχεία αναγνώριση του προϊόντος μας, διευκολύνοντας το σχέδιο εισόδου στην αγορά.

10Muse
H ομάδα 10Muse, αριστερά προς δεξιά: Δημήτρης Αντωνόπουλος, Ελένη Οικονόμου, Παυσανίας Αντωνούλας

10Muse

Η ομάδα αποτελείται από τους Παυσανία Αντωνούλα, Ιδρυτής, Δημήτρη Αντωνόπουλο, Ιδρυτής, και Ελένη Οικονόμου.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Το 10Muse είναι μια πλατφόρμα λογισμικού, που κάνει τον έλεγχο του σπιτιού εύκολο και διασκεδαστικό για όλη την οικογένεια. Συνδυάζει τον έλεγχο όλων των συστημάτων ψυχαγωγίας ενός σπιτιού (Ταινίες, Μουσική, Δικτυακό ραδιόφωνο) με τον πλήρη έλεγχο όλων των συσκευών (φώτα, ρολά, οπτικοακουστικό εξοπλισμό) μέσα από ένα και μόνο ελεγκτή-εφαρμογή. Χρησιμοποιώντας μόνο ανοικτά πρωτόκολλα επικοινωνίας μπορεί να ενσωματώνει τις εκάστοτε καλύτερες συσκευές της αγοράς.

Προβλήματα που επιλύετε / έμπνευση για ιδέα
Η πολυδιάσπαση των χειριστηρίων ελέγχου είναι ακόμα και σήμερα το μεγαλύτερο εμπόδιο στην υιοθέτηση τεχνολογιών έξυπνου σπιτιού. Διακόπτες σε τοίχους, πλήκτρα στις συσκευές, πληθώρα τηλεκοντρόλ στο τραπέζι και διαφορετικές εφαρμογές από κάθε κατασκευαστή στα tablet/smartphones με την καθεμία να έχει το δικό της περιβάλλον και σχεδιασμό. Οι περισσότεροι κατασκευαστές παρέχουν λογισμικό για τον έλεγχο των συσκευών τους, το οποίο είναι συνοδευτικό του hardware, περιορισμένων λειτουργιών και χωρίς δυνατότητες επικοινωνίας με άλλες συσκευές ή λογισμικά άλλων κατασκευαστών.
Με εγκατεστημένο το 10Muse απλά επιλέγετε την αγαπημένη σας λίστα μουσικής ή ταινία. Αυτόματα, ο εμπλεκόμενος εξοπλισμός αναπαραγωγής λαμβάνει τις προκαθορισμένες εντολές και γυρνά στις κατάλληλες εισόδους, ο φωτισμός αλλάζει στην προκαθορισμένη σκηνή και αρχίζει η αναπαραγωγή της επιλεγμένης ταινίας ή μουσικής.
Το 10Μuse είναι σχεδιασμένο εξαρχής ώστε να κάνει την επιλογή της ταινίας ή μουσικής εύκολη και απολαυστική για όλη την οικογένεια. Τα jukeboxes, που είναι βασικό στοιχείο του 10Μuse, είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να συνδυάζουν την ευκολία χρήσης με την πληθώρα επιλογών και χαρακτηριστικών με τρόπο ώστε η περιήγηση στη συλλογή ταινιών και μουσικής να είναι μια απολαυστική και εύκολη διαδικασία, ακόμα και για παιδιά ή καλεσμένους που χρησιμοποιούν το σύστημα για πρώτη φορά.
Το 10Μuse είναι σχεδιασμένο για εύκολη εγκατάσταση, χωρίς να απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού. Παρόλα αυτά η εμπλοκή ενός επαγγελματία εγκαταστάτη παρέχει πλεονεκτήματα και είναι επιθυμητή. Το 10Μuse θα διατίθεται μέσω δικτύου επιλεγμένων επαγγλεματιών εγκαταστατών ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη ποιότητα και η καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον τελικό χρήστη. Ο τελικός χρήστης είναι ο ένοικος της κατοικίας, κάτι που δίνει στο project ένα τεράστιο target group, με σχεδόν κάθε μοντέρνο σπίτι του δυτικού κόσμου.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα – milestones
Το 10Muse έχει ήδη εγκατασταθεί σε περίπου 20 έργα στον Ελλαδικό χώρο με ενθουσιώδη υποδοχή, τόσο από τους τελικούς χρήστες όσο και από τους επαγγελματίες εγκαταστάτες-συνεργάτες. Η σταθερότητα και ωριμότητα του συστήματος το καθιστούν απόλυτα έτοιμο για την προώθησή του στην παγκόσμια αγορά.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Με τη συμμετοχή στο διαγωνισμό πιστεύουμε να βοηθηθούμε από όλες τις δραστηριότητες του MITEF Greece, από το πρόγραμμα των σεμιναρίων-εργαστηρίων,το mentoring, καθώς και τις δυνατότητες δικτύωσης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις