Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τεχνητή Νοημοσύνη: Ποιοι τομείς διαπρέπουν και γιατί οι χρηματοοικονομικοί οργανισμοί μένουν πίσω

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η αυτοματοποιημένη μάθηση των υπολογιστών για άλλους θα επιφέρει τα πάνδεινα στην ανθρωπότητα και για άλλους θα μας απελευθερώσει από “χαμηλής ποιότητας” εργασίες για να ασχοληθούμε με άλλες πιο σημαντικές.

Σίγουρα ο τομέας του Software και IT είναι αναμενόμενο να επενδύει περισσότερο στην AI, μια και αυτή βρίσκεται μέσα στον πυρήνα του, με τα στοιχεία από την Accenture και την MX Technologies να δείχνουν ότι οι επενδύσεις AI φτάνουν το 32% στη βιομηχανία του Software/IT.

Στη δεύτερη θέση και σε μεγάλη απόσταση βρίσκεται η βιομηχανία του Internet με σχεδόν 9% και ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες (4,2%), οι έρευνες (3,4%), το λιανεμπόριο (2,7%), το Marketing και διαφήμιση (2,6%) και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (2,4%).

Το παρακάτω γράφημα δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τις βιομηχανίες όπου υπάρχουν ευκαιρίες για όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο χώρο και αποκαλύπτει και μερικούς τομείς που θα αναμέναμε να γίνονται περισσότερες επενδύσεις όπως το Marketing, οι ασφάλειες, τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά, η βιομηχανία και το Banking με τα εκατοντάδες chatbots.

Παρουσιάζουν ενδιαφέρον οι λόγοι για τους οποίους οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί δεν επενδύουν σε τεχνολογίες AI, μια βιομηχανία η οποία περιλαμβάνει και το FinTech, όπου εξ΄ορισμού θα λέγαμε υλοποιούνται τεχνολογίες ΑΙ. Για παράδειγμα η Revolut ανακοίνωσε πρόσφατα νέα αυτοματοποιημένα συστήματα ελέγχου για “ανώμαλες” κινήσεις λογαριασμών ή για ξέπλυμα χρήματος, χωρίς την ανθρώπινη μεσολάβηση.

Το 16% των υπευθύνων των αντίστοιχων τομέων των οργανισμών αυτών δήλωσε ότι θέλουν να το κάνουν αλλά δεν ξέρουν πως, το 14% ότι το τμήμα Marketing είναι προσκολλημένο στο παρελθόν ενώ το 54% αναφέρει σαν λόγο τα κλειστά αποθετήρια δεδομένων ή την μη επαρκή ψηφιοποίηση τους!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις