L’Oreal Brandstorm: Η νικήτρια ομάδα του ελληνικού τελικού διεκδικεί μια θέση στο Station F

0

Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το ελληνικό σκέλος του παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm με την ομάδα L’Aurealis να πηγαίνει Παρίσι στο τέλος Μαΐου όπου και θα διαγωνιστεί με ομάδες απ’ όλο τον κόσμο για την εμπορική υλοποίηση της ιδέας της.

Ο διαγωνισμός της L’Oréal δημιουργήθηκε πριν από 27 χρόνια, και έχει εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς καινοτομίας για φοιτητές παγκοσμίως, με συμμετέχοντες από 65 χώρες.
Ο διαγωνισμός προσελκύει σήμερα πάνω από 34.000 συμμετέχοντες κάθε χρόνο, σε ομάδες των τριών που αποτελούνται από προπτυχιακούς φοιτητές από την ίδια ή διαφορετικές σχολές.

Φέτος, στόχος για τους φοιτητές του Brandstorm είναι η πλήρης αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, ώστε να δημιουργήσουν νέες καταναλωτικές εμπειρίες για το κοινό τους, το οποίο πλέον είναι συνειδητοποιημένο σε σχέση με την υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας.

Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα σημαντική για τον ελληνικό τελικό του διεθνούς διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm καθώς υπήρξε μεγάλη συμμετοχή από την φοιτητική κοινότητα απ’ όλη την Ελλάδα.
H ομάδα L’Aurealis από την Θεσσαλονίκη, αναδείχθηκε νικήτρια ομάδα στον ελληνικό τελικό του L’Oréal Brandstorm 2019 και τον Μάιο θα ταξιδέψει στο Παρίσι.

Ο Κωνσταντίνος Αλαμάνης από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, η Εριέτα Μανούση από το τμήμα Φαρμακευτικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Αναστασία Μαρία Μαμαλίγκα από το τμήμα Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είχαν τη δυνατότητα να μετατρέψουν την ιδέα τους σε μία πραγματική επιχειρηματική πρόταση και είναι πλέον έτοιμοι να την παρουσιάσουν και σε διεθνές επίπεδο.

Στο Παρίσι οι νικητές από όλο τον κόσμο θα εκπαιδευτούν από τους ειδικούς της L’Oréal και θα παρουσιάσουν τη δυνατότητα υλοποίησης της ιδέα τους στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων του Ομίλου και θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν το απόλυτο βραβείο: τη δημιουργία ενός πρωτοτύπου του έργου τους από τη L’Oréal στο Station F!

«Κάθε χρόνο, 150 με 200 άνθρωποι προσλαμβάνονται από τον Όμιλο χάρη στον διαγωνισμό του Brandstorm. Ο διαγωνισμός έχει εξελιχθεί προκειμένου να καλύψει τις προσδοκίες των νεαρών συμμετεχόντων καθώς και τις σημερινές ανάγκες πρόσληψης του Ομίλου ως μιας Εταιρείας Τεχνολογίας Ομορφιάς η οποία απαιτεί όλο και μεγαλύτερο εύρος δεξιοτήτων και διαφοροποιημένων προφίλ» εξηγεί ο Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations, L’Oréal.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.