Mindspace Challenge: Οι νικητές του μεγάλου επιχειρηματικού διαγωνισμού

0

Το Mindspace διοργάνωσε για 3η συνεχόμενη χρονιά τον διαγωνισμό Mindspace Challenge, με σκοπό να δώσει την ευκαιρία σε φοιτητές να κάνουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους πραγματικότητα.

Το Mindspace Challenge 2019 ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, με τον τελικό του διαγωνισμού να λαμβάνει χώρο στο Ευγενίδειο ίδρυμα στην Αθήνα, σε μια κλειστή τελετή στην οποία οι νικήτριες ομάδες, από την κάθε πόλη που έγινε το τριήμερο εργαστήριο, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη και Κέρκυρα, κλήθηκαν να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα, στην κριτική μας επιτροπή ,η οποία αποτελούνταν από τους Χρήστο Γαστεράτο ( Analyst at Marathon Venture Capital),
Γιώργο Δημόπουλο (Partner and Co-Founder at VentureFriends Venture Capital), Κατερίνα Καντεράκη (Program & Operations Manager at Metavallon VentureCapital), Paul Kidner (General Manager at People’s Trust) και Κωνσταντίνο Μιχανεντζή (BoD Member of MITEF Greece).

Μεγάλος νικητής του διαγωνισμού αναδείχθηκε η Aithra Premium Organic Spirits, ομάδα την οποία συνθέτουν η Κωνσταντίνα Καρανίκα και ο Λευτέρης Γεωργούλας. Η Aithra κατέκτησε το έπαθλο των 8.000 ευρώ χρηματοδότηση από το The People’s Trust, μια θέση στο εκπαιδευτικό ταξίδι του Mindspace στην Αμερική (Mindspace Trip 2019) καθώς επίσης και την απευθείας πρόκριση στους ημιτελικούς του MIT Enterprise Forum of Greece Startup Competition 2020.

Συμμετοχή ωστόσο στο εκπαιδευτικό ταξίδι του Mindspace στην Αμερική (Mindspace Trip 2019), με όλα τα έξοδα πληρωμένα, εξασφάλισαν η δεύτερη και τρίτη ομάδα, που αναδείχθηκαν αντίστοιχα η Cheeseboost, η οποία αποτελείται από τους: Γιώργο Καρανάσιο και Ιωάννη Κασαρτζιάν, και οι StudyBuddies η οποία αποτελείται από τους: Ελπίδα Καραπεπέρα, Έυη Αλβανάκη και Έλλη Αλβανάκη.

Η Aithra ειδικεύεται στην παραγωγή βιολογικών ηδύποτων χωρίς ζάχαρη. Τα προϊόντα της είναι ειδικά σχεδιασμένα για να προσφέρουν απόλαυση χωρίς περιορισμούς στους ανθρώπους που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, αλλά και όσους ανθρώπους ακολουθούν ένα υγιεινό τρόπο ζωής. Οι βιολογικές πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση των ηδύποτων.

Στην Cheeseboost αναπτύσσεται μία πρωτοποριακή μέθοδος κατά την οποία οι τυροκόμοι μπορούν να αυξήσουν την ποσότητα τυριού κατά 10%-20% χρησιμοποιώντας την ίδια ποσότητα γάλακτος.«Ένα παράδειγμα είναι ότι ενώ με την κανονική μέθοδο τυροποίησης από τα 100 κιλά πρόβειου γάλακτος παίρνουμε 25 κιλά τυρί, με την υπηρεσία που προσφέρουμε από τα 100 κιλά πρόβειου γάλακτος παίρνουμε 28 κιλά τυρί», όπως έχουν δηλώσει οι ιδρυτές της.

Το Studybuddies είναι μια online πλατφόρμα οριζόντιας μάθησης και μάθησης μεταξύ συνομηλίκων(tutoring) με σκοπό την πανεπιστημιακή βοήθεια. Χρησιμοποιώντας την καινοτόμα αυτή προσέγγιση, κάνει την εκπαίδευση πιο προσιτή και οικονομική από ποτέ. Μέσω της πλατφόρμας οι φοιτητές λύνουν τις απορίες τους, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και αναβαθμίζουν την μαθησιακή τους εμπειρία.

 

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.