Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η ελληνικής καταγωγής Akazoo “μπαίνει” στο Viber!

Η Akazoo, ελληνικής “καταγωγής” πλατφόρμα music streaming και εταιρεία τεχνολογίας, ανακοίνωσε πρόσφατα τη διεθνή στρατηγική συνεργασία της με τη Rakuten Viber, την παγκόσμια πλατφόρμα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και φωνητικών κλήσεων.

Μέσω της συνεργασίας, οι χρήστες του Viber θα μπορούν να έχουν πρόσβαση, να ακούν και να μοιράζονται μουσική, playlists, και σταθμούς από το Akazoo μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως επίσης να ανταλλάσσουν μηνύματα βασισμένα σε αγαπημένους στίχους τραγουδιών.

Η παγκόσμια συνεργασία δίνει άμεση πρόσβαση στην παγκόσμια υπηρεσία music streaming της Akazoo, μέσω του δικτύου του Viber που περιλαμβάνει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Οι χρήστες του Viber θα μπορούν να αναζητούν, να έχουν πρόσβαση, να ακούν και να μοιράζονται playlists και σταθμούς, όπως και να συμμετέχουν σε live listening rooms από τον ιδιόκτητο και πατενταρισμένο μηχανισμό Sonic Artificial Intelligence (AI) του Akazoo. Η πρόσβαση θα είναι διαθέσιμη in-app (εντός της εφαρμογής) – απευθείας από το Viber και θα προσφέρεται ως chat extension στη βασική λειτουργία συνομιλίας.

Τα δύο μέρη συμφώνησαν στην εφαρμογή της συμφωνίας σε 17 χώρες και στην αποκλειστική συν-προώθηση της ενσωμάτωσης της μουσικής πλατφόρμας εντός της εφαρμογής. H νέα υπηρεσία αναμένεται να είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα προσεχώς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το community του Akazoo στην Ελλάδα έχει ήδη σχεδόν 200.000 μέλη.

Στόχος της συνεργασίας είναι οι χρήστες να μπορούν να απολαμβάνουν μια κοινή μουσική εμπειρία ακρόασης σε κοινωνικό πλαίσιο και σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, ανοίγει το δρόμο και σε δημοφιλή messaging apps και social media να προσφέρουν περιεχόμενο μουσικής ψυχαγωγίας στους χρήστες τους μέσα από το Akazoo, μια στοχευμένη κίνηση που επιτρέπει την αύξηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ των χρηστών και την άνοδο των κερδών των συνεργατών μέσω της άμεσης in – app πρόσβασης σε περιεχόμενο μουσικής ψυχαγωγίας.

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Akazoo, Απόστολος Ν. Ζέρβος, δήλωσε: “Kαθώς το κοινό περνά όλο και περισσότερο χρόνο στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων και ακούει μουσική στις συσκευές του, ο εμπλουτισμός των μηνυμάτων και των κοινωνικών μέσων με μουσική είναι η φυσική εξέλιξη. Δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να ακούν την ίδια μουσική ταυτόχρονα, εμπλουτίζεται η κοινωνική τους αλληλεπίδραση και εμπειρία. Η Rakuten Viber είναι ιδανικός συνεργάτης για αυτόν τον πρωτοποριακό στόχο και προσβλέπουμε σε μια επιτυχημένη συνεργασία”.

“Η αποστολή του Viber ήταν πάντα να φέρνει διασκεδαστικές και πολύτιμες λύσεις στους χρήστες. Αγαπάμε την εμπειρία που έχουμε δημιουργήσει με την Akazoo με την οποία προσφέρουμε στους χρήστες έναν πιο φυσικό και διασκεδαστικό τρόπο για να ανακαλύψουν νέα μουσική και να βελτιώσουν την εμπειρία τους απευθείας μέσα στην εφαρμογή Viber”, δήλωσε η Cristina Constandache, Chief Officer της Rakuten Viber. “Είμαστε ενθουσιασμένοι με την ανάπτυξη αυτής της πρωτοβουλίας και τη συνεργασία με την Akazoo που μας δίνει την ευκαιρία να προσφέρουμε συναρπαστική μουσική ψυχαγωγία στους χρήστες μας σε όλο τον κόσμο”.

Η Akazoo S.A., SONG, λειτουργεί σήμερα σε 25 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των αναδυόμενων αγορών που αντιπροσωπεύουν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της βιομηχανίας music streaming. Όπως προαναφέρθηκε, η πλατφόρμα της Akazoo διαθέτει την πατενταρισμένη τεχνολογία Sonic AI για προτάσεις μουσικής και profiling τεχνολογίας, που αναπτύχθηκε για να υποστηρίξει την υπερ-τοπική της στρατηγική. Κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, οι premium συνδρομητές της SONG αυξήθηκαν από 1,1 εκατομμύρια το 2014 σε πάνω από 5,3 εκατομμύρια, ενώ η πλατφόρμα έχει πάνω από 43 εκατομμύρια συνολικά εγγεγραμμένους χρήστες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις