Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Με 26 νέα συμβόλαια σε 5 χώρες ολοκλήρωσε το τρίμηνο η Convert Group

Η ξαφνική άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου ευνοεί την εταιρεία

Μια σειρά από νέα ετήσια συμβόλαια για τις τις πλατφόρμες της, eRetail Audit & eRetail Content και τις υπηρεσίες της σε 5 χώρες, ανακοίνωσε η Convert Group, η ελληνική εταιρεία ανάλυσης δεδομένων αγοράς που πρόσφατα εξασφάλισε χρηματοδότηση 1,2 εκατ. ευρώ από το Uni.Fund.

Στους νέους πελάτες περιλαμβάνονται οι Bayer, Beiersdorf, FrieslandCampina, GSK, ISDIN, J&J, Korres, Lacer, Mattel, Melissa-Kikizas, Ordesa, Pierre Fabre, Philip Morris International, RB και Sarantis. Νέα συμβόλαια με υφισταμένους πελάτες υπογράφηκαν με τους Abbott Laboratories, Coca-Cola HBC, Gerolymatos International, Henkel, J&J, METRO, Phillip Morris International και Pierre Fabre ενώ η εταιρεία κάλυψε και την ζήτηση για εκπαιδεύσεις στελεχών στο eCommerce και το omni-channel retail από εταιρείες στην Ευρώπη.

Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Director of Product Innovation & Deputy CEO της Convert Group δήλωσε σχετικά: «Αυτή η ξαφνική άνοδος του ηλ. εμπορίου δεν είχε προηγούμενο και τα γρήγορα αντανακλαστικά ήταν επιβεβλημένα. Υποδεχθήκαμε 26 νέα συμβόλαια από 5 χώρες και φυσικά αυτό έφερε πέρα από τον ενθουσιασμό μας και την ανάλογη πίεση στην ομάδα, όμως ήμασταν όλοι καλά προετοιμασμένοι. Είμαστε ευγνώμονες για τους συναδέλφους μας στην Convert Group που δουλεύουν τόσο σκληρά για να υποστηρίξουν Προμηθευτές και Λιανεμπόρους στις χώρες που έχουμε παρουσία, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα με επιτυχία. Το επιχειρηματικό μας μοντέλο και η ηγετική θέση που έχουμε αυτή την στιγμή στην παγκόσμια αγορά ευνοούνται από την συγκυρία, καθώς βλέπουμε την έντονη ενίσχυση των online μεριδίων σε λιανεμπόριο και φαρμακείο σε σχέση με τα φυσικά τους δίκτυα.»

Υπενθυμίζεται ότι η Convert Group, μέσα από τις πλατφόρμες και τις υπηρεσίες της, επιτρέπει σε εταιρείες Καταναλωτικών και Consumer Healthcare αγαθών να έχουν πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που έχουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους, την παρουσία τους και τα αυξανόμενα μερίδια αγοράς στο ψηφιακό ράφι.

Πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διέθεσε τις τεχνολογικές της υποδομές σε παγκόσμια κλίμακα ώστε να βοηθήσει τους Προμηθευτές με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν αυτή τη περίοδο: online διαθεσιμότητα προϊόντων, συνέπεια στην online παρουσία τους και επίβλεψη των τιμών ώστε να αποτραπούν φαινόμενα αισχροκέρδειας. Ταυτόχρονα, η Convert Group ξεκινά ένα νέο γύρο χρηματοδότησης, Series A, ώστε να αναπτυχθεί σε νέες αγορές όπως αυτές της Ρωσίας, της Γαλλίας, του Μεξικό και της Βραζιλίας εντός των επόμενων 18 μηνών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις