StartUpper

Νέες δυνατότητες online πωλήσεων “έρχονται” στο Instagram

Το Instagram δημιουργεί ένα νέο “κανάλι” πωλήσεων, με στόχο να βοηθήσει ηλεκτρονικά και μη καταστήματα να προωθήσουν τα προϊόντα τους περισσότερο αλλά και να… “χτυπήσει” το TikTok το οποίο έχει μπει δυναμικά στον χώρο των online αγορών.

Το νέο αυτό “κανάλι” θα λειτουργεί εντός του Reels, της πλατφόρμας σύντομων βίντεο που λάνσαρε πρόσφατα το Instagram, αλλά και στο IGTV, όπου οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας. Οι δημιουργοί και τα brands θα μπορούν πλέον να προσθέτουν στα βίντεο “ετικέτες”, μέσω των οποίων οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν τα προβαλλόμενα προϊόντα. Η αγορά θα ολοκληρώνεται είτε στο ίδιο το Instagram είτε στην ιστοσελίδα του εκάστοτε καταστήματος.

Μέχρι σήμερα, οι χρήστες του Instagram μπορούσαν να προχωρήσουν σε αγορές μέσω των κανονικών δημοσιεύσεων, των “Ιστοριών”, της “Αναζήτησης” αλλά και των Live βίντεο. Ο λόγος που η εταιρεία (Facebook) θέλησε να επεκτείνει τη δυνατότητα αυτή και στις δύο νέες κατηγορίες βίντεο, και μάλιστα τόσο άμεσα – το Reels κυκλοφόρησε πριν από δύο μήνες -, είναι ουσιαστικά η απειλή του TikTok.

Όπως προαναφέρθηκε, η διάσημη εφαρμογή έχει μπει για τα καλά στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ξεκινώντας τις δοκιμές νέων λειτουργιών και υπηρεσιών από πέρυσι και επιτρέποντας σε ορισμένους χρήστες να προσθέτουν συνδέσμους στα προφίλ και τα βίντεό τους. Σήμερα, μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο (πχ. Levi’s) χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ως μέσο διαφήμισης και πωλήσεων. To Instagram δεν μπορούσε να μείνει πίσω.

Με τις νέες του υπηρεσίες, το Instagram φιλοδοξεί να αποκτήσει ξανά το προβάδισμα. Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή, το Instagram έχει 854.5 εκατ. χρήστες, ενώ το TikTok 800 εκατ.

 

*Το Instagram Reels δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στην Ελλάδα, ωστόσο εκτιμάται ότι θα είναι διαθέσιμο σύντομα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις