Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Skroutz Marketplace: Ένας χρόνος λειτουργίας, 2500 εγγεγραμμένα καταστήματα

Τον Νοέμβριο του 2019 η Skroutz προχώρησε σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν, λανσάροντας την υπηρεσία Marketplace. Μέσω αυτής, η Skroutz προσφέρει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δεν έχουν E-Shop, ή ακόμα και κανονικό κατάστημα, να πουλάνε τα προϊόντα τους, με την Skroutz να αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου όλες τις απαραίτητες διαδικασίες, και μάλιστα χωρίς να είναι αναγκαία οποιαδήποτε είδους υποδομή αποστολών, επιστροφών και διαδικτυακών πληρωμών.

Σήμερα, ένα χρόνο μετά, το Μarketplace του Skroutz αγγίζει τους 8,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια πωλήσεων online στην Ελλάδα. Παράλληλα, στη διαδικτυακή αγορά της Skroutz έχουν εγγραφεί 2.500 καταστήματα από 52 περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το Marketplace της Skroutz προσφέρει στις επιχειρήσεις λιανικής:

  • Αύξηση τζίρου και πωλήσεων με προβολή προϊόντων σε περισσότερους από 8,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες που διαφορετικά δεν θα έφταναν στο κατάστημα.
  • Εβδομαδιαία απόδοση των εσόδων, με μηδενικό διατραπεζικό κόστος και χωρίς επιπλέον έξοδα για τεχνική υποστήριξη.
  • Ασφαλείς αγορές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με την εγγύηση του Skroutz.
  • Εγγραφή-ένταξη της επιχείρησης σε 4 απλά βήματα
  • Καμία χρονική δέσμευση για την προβολή των προϊόντων καθώς η υπηρεσία Marketplace ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Συνεχή υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα της Skroutz η οποία αναλαμβάνει την επικοινωνία με τους πελάτες πριν και μετά την αγορά (αλλαγή, ακύρωση, αντικατάσταση παραγγελίας), καθώς και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, των επιστροφών και των πληρωμών, τη διαχείριση και παρακολούθηση των αποστολών και την επικοινωνία με την εταιρία ταχυμεταφορών.
  • Προβολή του συνεργαζόμενου καταστήματος σε κάθε στάδιο της διαδικασίας με την προβολή του ονόματος του καταστήματος στην προσθήκη του προϊόντος στο «Καλάθι», τις ενημερώσεις μέσω e-mail και τη συσκευασία με π.χ., προσθήκη διαφημιστικού φυλλαδίου ή δωρεάν δειγμάτων προϊόντων από το κατάστημα.

Ο Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners του Skroutz, σημείωσε ότι «Η υπηρεσία Skroutz Marketplace δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής να αποκτήσουν πρόσβαση στο online κοινό χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουν e-shop.

Ο ένας χρόνος λειτουργίας της υπηρεσίας έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της, έχοντας αναδειχθεί σε ένα αξιόπιστο κανάλι πώλησης για τις επιχειρήσεις. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε πρέπει όλοι να συμβάλλουμε στην παροχή λύσεων που στηρίζουν το λιανεμπόριο και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της οικονομίας».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις