Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ας ακούσουμε τι λένε για το e-food αυτοί που πρέπει! Οι efooder!

Όλοι έχουν την δική τους άποψη για το e-food αγνοώντας πολλά δεδομένα, κυρίως όμως αγνοώντας αυτούς που δουλεύουν για αυτό. Ας ακούσουμε λοιπόν τι λένε η Εύα, ο Κώστας, ο Ραφαήλ, η Λιάνα, ο Γιάννης, ο Τάσος, η Νεκταρία, ο Θοδωρής και ο Πέτρος.

Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, όπου (σημαντικό) μέρος των κατοίκων περί (εξαιρετικά πολλών) άλλων τυρβάζουν, εκτός -φυσικά- απ’ όσα αφορούν άμεσα και σχετίζονται απόλυτα με το γνωστικό τους πεδίο, τα άμεσα ενδιαφέροντα, την καθημερινότητα ή το εργασιακό τους περιβάλλον και καθεστώς, ενώ ακόμη περισσότεροι έχουν βαθιά (#not) επίγνωση των πάντων, εκ των έσω συνήθως, και σχεδόν όλοι έχουν (το απόλυτο) δίκιο, κάνοντας… φύλλο και φτερό το αλάθητο του Πάπα, ορίστηκε το νέο «Ιερό» τοπίο του αγώνα και εφευρέθη ο καινούριος, «μισητός» εχθρός: Το όνομα αυτού, efood.

Ήδη, τα post και tweet ως άλλα ψηφιακά «φλάμπουρα» ενός Δον Κιχωτικού αγώνα, έχουν… πάρει φωτιά, άκριτα, δίχως λόγο και ουσιαστική αιτία και το κυριότερο: Δίχως να ερωτηθούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, ήτοι οι ίδιοι οι συνεργάτες-διανομείς της ψηφιακής πλατφόρμας παραγγελίας φαγητού και εν γένει προϊόντων. Γιατί, σε αυτή την περίπτωση, το αφήγημα των όσων εχθρεύονται όψιμα τo e-Food κάθε άλλο παρά θελκτικό, πραγματικό ή αληθινό μοιάζει!

Δεν έχετε παρά να κάνετε έναν γύρο στις πάσης φύσεως Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να διαβάσετε τα όσα αναφέρουν οι ίδιοι οι συνεργάτες-διανομείς για την εταιρεία, το περιβάλλον στο οποίο εργάζονται, τις απολαβές, τα προνόμια και τις παροχές, το πως τους αντιμετώπισε το e-food κατά τη διάρκεια των απανωτών lockdown, ως απόρροια της πανδημίας του κορωνοϊού, το πνεύμα αλληλεγγύης και κατανόησης που επέδειξε σε όσους γονείς-συνεργάτες είχαν να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα της κατ’ οίκον εκπαίδευσης των μαθητών-παιδιών τους έπειτα από την αναστολή της φυσικής λειτουργίας των σχολείων, ακόμη και το πόσοι πρόσκαιρα άνεργοι προερχόμενοι από επαγγελματικούς τομείς που επλήγησαν ιδιαίτερα ισχυρά (λ.χ. τουρισμός) βρήκαν ασφαλές «καταφύγιο» στις τάξεις της εν λόγω πλατφόρμας.

Επίσης, ιδιαίτερα χρήσιμος (όσο και κρίσιμος) παράγοντας για την ισορροπία της αγοράς σε επίπεδο απασχόλησης είναι το γεγονός πως ο συνεργάτης-διανομέας του e-food ουσιαστικά μπορεί να καθορίζει το ύψος των απολαβών του, με βάση την ικανοποίηση των αναγκών του. Η ίδια η πλατφόρμα θεωρεί ευπρόσδεκτη την ύπαρξη ενός πνεύματος άμιλλας, αναζήτησης και επίτευξης του ακόμη περισσότερου, σε όρους απόδοσης και ανταμοιβής. Πάντοτε εγκαίρως, ξεκάθαρα, δίχως «ναι μεν, αλλά» και κεκαλυμμένους όρους υπό την μορφή των ψιλών γραμμάτων.

Άραγε, διαβάζοντας τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αφηγήσεις των ίδιων των συνεργατών-διανομέων του e-food, όσοι έσπευσαν δίχως αιδώ, στοιχεία και με διόλου «αειπάρθενες» προθέσεις να… πετροβολήσουν την πλατφόρμα-επιχείρηση, έχουν να πουν κάτι; Να νιώσουν; Να υπαναχωρήσουν; Να σκεφτούν πιο «καθαρά»; Να αντιληφθούν πως η copy-paste προβολή και προώθηση «εύκολων», «πιασιάρικων», «ανέξοδων» και «επαναστατημένων» τσιτάτων-συνθημάτων ξεπερασμένων εποχών (όπως και οι εμπνευστές τους, εξάλλου) το μόνο που φανερώνουν είναι εμπάθεια και αποστροφή πρωτίστως της απασχόλησης και της υγιούς επιχειρηματικότητας;

Απλά, τολμήστε να αναζητήστε τις ιστορίες της Εύας, του Κώστα, του Λάζαρος, της Λιάνας, του Γιάννη, του Τάσου, της Νεκταρίας, του Θοδωρή, του Πέτρου και αναρίθμητων άλλων «ντιλιβεράδων» efood. Και να τις θυμάστε την επόμενη φορά που θα παραγγείλετε από την άνεση, την δροσιά, την σκιά, την ζεστασιά και την ασφάλεια του χώρου στον οποίο βρίσκεστε.

Γιατί, πάντοτε, η διαδικασία αναζήτησης της αλήθειας είναι ιδιαίτερα γοητευτική. Η ίδια η αλήθεια, σχεδόν ποτέ!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις