StartUpper

Τα social media ως πλατφόρμα για e-shops με influencer marketing

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να λειτουργήσουν σαν "ηλεκτρονικές αγορές" για να προωθήσουν προϊόντα μέσω του μάρκετινγκ σε πολλά κοινά ταυτόχρονα.

Αύξηση του brand awareness, ενίσχυση της εταιρικής εικόνας, οικοδόμηση ουσιαστικής σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και brand και τελικά στήριξη των πωλήσεων. Αυτό είναι το συμπέρασμα για την αποτελεσματικότητα του Influencer Marketing που εάν υλοποιηθεί με τον σωστό τρόπο, μπορεί να εκτοξεύσει τη δημοτικότητα της επιχείρησής στα ύψη, αφού το εν λόγω εργαλείο επικοινωνίας έχει πλέον ωριμάσει σημαντικά και εξελίσσεται παράλληλα με τα νέα δεδομένα που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. 

Είναι δεδομένο πλέον πως το Influencer Marketing συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, παρά τις πρώτες ανησυχίες ότι η πανδημία της Covid-19 θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Σύμφωνα με την έκθεση του Influencer Marketing Hub για το 2021, το 90% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν την αποτελεσματικότητα του Influencer Marketing, αφού όπως υποστηρίζουν, εξελίσσεται και γίνεται ολοένα και πιο ουσιαστικό κομμάτι κάθε καμπάνιας επικοινωνίας. Δεν αποτελεί έκπληξη άλλωστε, το γεγονός ότι το 63% των marketeers, εξέφρασε σχέδια να αυξήσει τους προϋπολογισμούς του για Influencer Marketing το 2021.  

Στις μέρες μας, τα brands έχουν περισσότερες ευκαιρίες για να συνδεθούν με το target group τους, μέσω εμπνευσμένων δημιουργών περιεχομένου, ωστόσο, το να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά, με τον κλάδο να μεταμορφώνεται συνέχεια, μπορεί συχνά να μοιάζει με αγώνα δρόμου ενάντια στον χρόνο. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν τα social media και οι πλατφόρμες βίντεο που χρησιμοποιούνται στην visual προώθηση του προϊόντος. 

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως πλατφόρμα για e-shops και ευκαιρίες συνεργασίας με influencers 

Αν υπάρχει μια μεγάλη τάση που βρίσκεται στο προσκήνιο αυτή τη στιγμή, είναι οι αγορές μέσω social media. Tο εμπόριο στα social media (social commerce) – δηλαδή η διαδικασία πώλησης προϊόντων απευθείας από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης – αναπτύσσεται εντυπωσιακά γρήγορα. Το Facebook, το Instagram και πιο πρόσφατα το TikTok με τη νέα του λειτουργία αγορών, δίνουν στους χρήστες την ευκαιρία να αγοράσουν κάτι που τους τραβάει την προσοχή, χωρίς να αποσυνδεθούν καν από την εφαρμογή.  

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προβάλλουν διαρκώς τα προϊόντα που λανσάρονται και διαφημίζουν τις προσφορές της εταιρείας τους. Σύμφωνα με το Facebook for business130 εκατ. χρήστες του Instagram πατάνε σε μια τουλάχιστον ανάρτηση σε μηνιαία βάση για να μάθουν περισσότερα για κάποιο προϊόν. Με τις online πωλήσεις να αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι των Influencer Marketing campaigns, τα brands, για να κερδίσουν το μέγιστο από τις συνεργασίες τους, θα πρέπει να στοχεύσουν στους κατάλληλους δημιουργούς περιεχομένου που θα βοηθήσουν στην άμεση πώληση προϊόντων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.  

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις