Η Passendo συγκέντρωσε 2,3 εκατ. ευρώ για email μάρκετινγκ
Ιδού η εταιρεία που ανταγωνίζεται κάλλιστα την Google και άλλες AdTech στην "μάχη" των διαφημίσεων μέσω email.
Η νεοσύστατη επιχείρηση Passendo με έδρα την Κοπεγχάγη συγκέντρωσε 2,3 εκατ. ευρώ σε έναν pre-seed γύρο A’. Της σειράς χρηματοδότησης ηγήθηκε η Newion Partners με τη συμμετοχή της FirstPartyCapital. Η νεοφυής επιχείρηση βασιζόμενη στην όλο και πιο δημοφιλή τάση των ενημερωτικών δελτίων (newsletters) βοηθά τους εκδότες να ενισχύσουν το εμπορικό δυναμικό τους παρέχοντας υπηρεσίες διακομιστή διαφημίσεων και πλατφόρμας προσφοράς.
Με τα νέα κεφάλαια, η εταιρεία στοχεύει να τριπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, κυρίως για να καλύψει την ισχυρή ζήτηση από την αγορά των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περίπου 2,8 εκατ. ευρώ.
Η επιχείρηση δραστηριοποιείται στο μάρκετινγκ όπου οι ιδρυτές της Passendo, Andreas Jürgensen και Anders Rasmussen, διαπίστωσαν ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι προβολής διαφημίσεων δεν ευθυγραμμίζονταν αρκετά όταν εφαρμόζονταν στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το δίδυμο άρχισε να διορθώνει αυτό το ζήτημα το 2016, αξιοποιώντας δικά τους τεχνολογικά μέσα και δίνοντας στους εκδότες πρόσβαση σε νέα πρόσθετα έσοδα, καθώς και καλύτερο έλεγχο της ποιότητας και του περιεχομένου των διαφημίσεων που προβάλλονται.
Η εταιρεία έχει ήδη συνεργαστεί με ορισμένους από τους μεγαλύτερους εκδότες μέσων ενημέρωσης στον κόσμο, όπως η Roularta, η Springer Nature, η Reach και η IPM Media.
Μάλιστα, ο πελάτης τους IDG (International Data Group) φαίνεται ότι από τότε που χρησιμοποίησε την τεχνολογία της Passendo, η οποία ανήκει στην Blackstone παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 454%, σε αντίθεση με τον γερμανικό εκδότη Ebner για παράδειγμα που είδε μείωση κατά 80% του χρόνου που δαπανάται στη διαχείριση των εκστρατειών για ενημερωτικά δελτία.
Συγκεκριμένα, η Passendo προσφέρει μια εστιασμένη λύση σε σύγκριση με την Google ή άλλες εταιρείες AdTech, δίνοντας στους εκδότες και τους marketers εξειδικευμένες δυνατότητες παράδοσης και μέτρησης των email διαφημίσεων.